Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Kristina Lopez


4.9.2021 21:18, naposledy upraveno 13.5.2022 21:01 uživatelem Kolpanek

(( Veškeré informace v tomto příspěvku jsou fiktivní a týkají se pouze herního světa! ))



JUDr. Kristina Lopez Ph.D.


Jméno a příjmení: JUDr. Kristina Lopez Ph.D.
Datum narození: 25.5.1987
Místo narození: Los Santos
Trvalé bydliště: Hotel Palomino Creek
Národnost: San Andreas
Rodinný stav: Rozvedená
Telefonní číslo: 843837
S-Mail: kristina.lopez@post.ic


Vzdělání:
- Vysokoškolské vzdělání v oboru "Doktor práv" ukončeno maturitou s dosažením titulu "JUDr.". Následně jsem pár let studovala a dosáhla jsem titulu "Ph.D.".


Pracovní zkušenosti:
- Pracuji jako Státní Zástupkyně


Oprávnění:
-
Řidičské oprávnění - A/B/C.


Jazyková znalost:
- Ovládám plynule Češtinu, Polštinu a Ruštinu.


Životopis:
- Jmenuji se Kristina Lopez. Narodila jsem se 25.5.1987 o hodině 14:00 v nemocnici Los Santos ve státě San Andreas. Jsem spolehlivá, pracovitá, milá, fyzicky zdatná, čistotná a odhodlána se přiučit nové věci. Dokážu pracovat týmově, ale i samostatně. Celé své dětství jsem prožila v klidu a harmonii. Chodila jsem na základní školu v Los Santos. Po ukončení základní školy v Los Santos, jsem začala chodit na vysokou školu v San Fierro, kde jsem studovala obor "Doktor Práv". Školu v San Fierro jsem úspěšně ukončila a dosáhla jsem titulu "JUDr.".