Název frakce: Úřad pro civilní letectví - ICAO
Typ frakce: Ostatní (Legální)
Zakládající členové: Anthony Gray ( Azarix ), Vojta Pecanek ( fatTony )
Startovní kapitál: 320000
Popis frakce: Úřad pro civilní letectví je organizace která by se specializovala především na převoz materiálu popřípadě lidí z města do města. Sídlo by měla na letišti v LS- https://ctrlv.cz/hxyI . Zaměstnanci tedy piloti by dostávali klasický plat a za každou odlítanou zakázku by dostávali menší podíl z celkového výdělku. Ještě chci podotknout že by frakce musela byt státní, kvůli letadlům.
Širší info zde: Frakce by byla zaměřena na transport materiálů nebo lidí z města do města. Fungování bude úplně stejné jako u práce autobusů, s jediným rozdílem že by se létalo s letadlem z města do města ( San Fiero, Los Santos, Las Venturas ), za každou odlétanou zásilku by pilot dostal část z celkového výdělku ( např. 5000 ). Práce pilota je v této době jedna z nejvýdělečnějších.Průběh letu: Před každým letem bychom dělali kompletní prohlídku letadla. Po kontrole naložíme náklad a vzlétneme. Potom přistaneme na dalším letišti kde vše zase vyložíme a odletíme zpět ( někdy bychom mohli vzít sebou nazpátek zase nový, kvůli šetření paliva )Sídlo: Hlavní sídlo by bylo v LS. https://ctrlv.cz/hxyI+ přístup na ostatní letiště.Třídění letadel: Osobní dopravci (passenger airlines) - Quick Change - doprava zaměřena na cestování pasažérů ( catering, záchody... )Nákladní (zbožoví) dopravci (cargo airlines) - doprava zaměřena na přepravu materiálůZásilkoví dopravci (integrated nebo courier airlines) - doprava de facto tedy privátní, od doručovatele až k domu ( tzv. z domu do domu )Náklady: Jelikož by se jednalo o státní podnik, žili bychom z dotací a odlítaných zakázek. Nejdůležitější by bylo zajištění letadel, v hlavním sídlu ( LS ) by muselo být minimálně 10 letadel, 2 helikoptéry, schody a 2 dodávky k transportu na letišti. A ještě jedno záchranné letadlo na letiště v LV a SF. Už v tuto chvíli mám hodně žádostí o přijetí, proto takto šílený počet letadel. ( pravidlo: letadlo které nelétá, nevydělává. )Pilotní testy: Každého nového pilota bychom proškolili přes testy, testy by byly aktuální podle CAA a LAA
Název frakce: Úřad pro civilní letectví - ICAO
Typ frakce: Ostatní (Legální)
Zakládající členové: Anthony Gray ( Azarix ), Vojta Pecanek ( fatTony )
Startovní kapitál: 320000
Popis frakce: Úřad pro civilní letectví je organizace která by se specializovala především na převoz materiálu popřípadě lidí z města do města. Sídlo by měla na letišti v LS- https://ctrlv.cz/hxyI . Zaměstnanci tedy piloti by dostávali klasický plat a za každou odlítanou zakázku by dostávali menší podíl z celkového výdělku. Ještě chci podotknout že by frakce musela byt státní, kvůli letadlům.
Širší info zde: Frakce by byla zaměřena na transport materiálů nebo lidí z města do města. Fungování bude úplně stejné jako u práce autobusů, s jediným rozdílem že by se létalo s letadlem z města do města ( San Fiero, Los Santos, Las Venturas ), za každou odlétanou zásilku by pilot dostal část z celkového výdělku ( např. 5000 ). Práce pilota je v této době jedna z nejvýdělečnějších.Průběh letu: Před každým letem bychom dělali kompletní prohlídku letadla. Po kontrole naložíme náklad a vzlétneme. Potom přistaneme na dalším letišti kde vše zase vyložíme a odletíme zpět ( někdy bychom mohli vzít sebou nazpátek zase nový, kvůli šetření paliva )Sídlo: Hlavní sídlo by bylo v LS. https://ctrlv.cz/hxyI+ přístup na ostatní letiště.Třídění letadel: Osobní dopravci (passenger airlines) - Quick Change - doprava zaměřena na cestování pasažérů ( catering, záchody... )Nákladní (zbožoví) dopravci (cargo airlines) - doprava zaměřena na přepravu materiálůZásilkoví dopravci (integrated nebo courier airlines) - doprava de facto tedy privátní, od doručovatele až k domu ( tzv. z domu do domu )Náklady: Jelikož by se jednalo o státní podnik, žili bychom z dotací a odlítaných zakázek. Nejdůležitější by bylo zajištění letadel, v hlavním sídlu ( LS ) by muselo být minimálně 10 letadel, 2 helikoptéry, schody a 2 dodávky k transportu na letišti. A ještě jedno záchranné letadlo na letiště v LV a SF. Už v tuto chvíli mám hodně žádostí o přijetí, proto takto šílený počet letadel. ( pravidlo: letadlo které nelétá, nevydělává. )Pilotní testy: Každého nového pilota bychom proškolili přes testy, testy by byly aktuální podle CAA a LAA