Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Pepík (Remake)


bit

Hráč

49
27.10.2021 00:50, naposledy upraveno 27.10.2021 00:55 uživatelem bit

Zdar jak svině, fellas! Minulý a předminulý rok (ten čas fakt letí) jsem napsal mé představení. Tak když už je remaster tak proč ne rovnou remake.

Jak asi už víte, jméno mé je Pepík nebo-li Josef. Je mi 15 let a studuji obráběče kovu v Krnově. A v téhle komunitě jsem již víc jak 3 roky vystupující pod přezdívkou XirexCZE (Chtěl jsem si změnit jméno, ale kvůli mému požadavku pro Rataje přidal do shopu položku "Změna jména". Žid jeden.). Samozřejmě rád hraju videohry od mého raného dětství, začalo to hraním Tarzan The Game u babičky a asi už končí Nekoparou v mé jeskyni zatracení. 

Má osobnost je velmi smíšená a humor za kterej bych byl na Twitteru cancelnutej už pětkrát. Kdyby má osobnost nebyla ovlivněna několika lidmi, tak jsem jen prázdná schránka. V tuhle chvíli nastupuje na řadu další můj koníček a to je anime. Anime mi docela dost ovlivnilo život ne jen tím že jsem v komunitě kam zapadám, ale i můj sociální život k dobrému i špatnému (Více méně). Rád sleduju žánry romance a to je asi tak všechno z mých nejoblíbenějších žánrů, pak si vybírám anime podle toho co mi zrovna sedne.

Mé dopady na Leosight jsou asi takové že nemáte zač že se zavedly varování a fórum bany. :)
Více či méně i dost lidí měli na mě velikej impact jako třeba Heavy, Toast, FLYER, Sandler, Lofan nebo dokonce Radim a Majkí. Díky těmto lidem jsem zažil zkušenosti, který už nikdy nezažiju a nostalgicky na ně budu vzpomínat.