Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Nový systém trestání hráčů.


neznamy#5604

Smazaný účet

12
6.11.2021 16:13

Zdravím,
přicházím s návrhem na NOVÝ SYSTÉM TRESTÁNÍ HRÁČŮ.

Proč přícházím s tímto návrhem? Důvod je prostý - každý den se setkávám minimálně se třemi trolly. Ono by to nebylo až tak hrozné, pokud bych Skimo nehrál v průměru 3h denně a nejednalo se o stále stejné hráče.

Slabá místa stávajícího systému jsou následující:

  • Časová délka banu je na uvážení administrátora - To v praxi znamená, že každý administrátor udělí jinou délku banu.
  • Časové délky nejsou dostatečně dynamické - Ano, občas se k historii přihlíží, avšak většinou se u často opakujících porušení u jednoho hráče trestá stále stejným trestem, či zanedbatelným navýšením časové délky banu.

Řešení tohoto problému by mohlo být následující:

  • Kategorizace porušení pravidel - Tím je myšleno rozdělení porušení do kategorií (např. Méně závažné, Závažné a Velmi závažné) a následné udělení časových délek banů k daným kategoriím.
  • Zvyšování opakujících se porušení násobením - Vyberme si například číslo 2 a časovou délku trestu 8h a využijme to praxi: 1. porušení - 8h, 2. porušení - 16h, 3. porušení - 32h.
  • Trestání hráčů s opakujícími se porušeními - Předchozí bod navrhl násobení trestů, avšak to nestačí. Bany by se takto mohly násobit i do vysokých časových délek, avšak po skončení by hráčům nebránilo nic v tom, aby porušovali pravidla znova. Proto je nutno (obzlášť u závažnějších porušení - např. troll) zavést hranici, kterou když hráči překročí budou potrestáni permanentně (např. u 4. porušení - 4. porušení pravidla v dané kategorii)
  • Přihlížení k časovému období, kdy k porušení došlo - Samotný předchozí bod by toho možná mnoho vyřešil, avšak by mohl uškodit hráčům, kteří se z banů poučili. Je nutno přihlížet k historii nějak rozumně - Pokud má hráč v historii bany za dané porušení, avšak jsou starší např. 2 měsíce, je nutno přistupovat k porušení jako k prvnímu.

Možné důsledky nového systému:

  • Menší vytíženost členů AT - Členové AT by nemuseli opakovaně každý den řešit stejné hráče, čímž by měli víc času jak na ostatní, bezproblémové, hráče a vlastní postavy.
  • Větší spokojenost hráčů - Hráči by nebyli tak často znechuceni řešením hráčů, kteří neumí hrát podle pravidel a opakovaně kazí hru. Dále by nemuseli čekat dlouho na vyřešení reportů např. na přepsání vozidla

Výše uvedené je můj stručný návrh na vylepšení systému trestání hráčů. Ať už je podobnost mezi mým návrhem a stávajícím systémem trestání menší či větší, stávající systém není dostatečně efektivní. 

Nutno také zmínit, že bany neslouží přímo k potrestání hráčů, avšak k donucení hráčů, aby se zamysleli nad svým jednáním.

Budu rád za případné návrhy k doplnění a vaše názory.

Děkuji za pozornost, přeji pěkný den.

Marek

6.11.2021 21:39
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
7.11.2021 07:56

K Lexikonnovu projevu dodám jen to, co jsem zmiňoval na PSA Discordu a myslím si, že by to mělo být veřejné. 

Tabulka v minulosti existovala, avšak není to nic praktického. Nejsme ve fabrice, abychom plnili nějaké normy a nedej bože banovali dle nějakých výpočtů. Kdyby tabulka existovala, stejně by byla jen orientační, stejně jako kalkulačka ceny interiérů. Každý administrátor banuje dle vlastního uvážení a myslím si, že pokud se dostaneš v AT na pozici, kdy můžeš banovat, že už asi víš, co děláš. Já ani kolegové snad nemáme problém s tím dát rozumný trest, z mého pohledu se nebojím rozdat i pár permabanů během týdne. 

Jen se cítíš dotčeně po banu od Flyera, tak zkoušíš revoluci v problematice, s níž (přinejmenším zde) dost očividně nemáš zkušenost. Pakliže budu chtít někomu dát dlouhý ban, tak je to moje rozhodnutí a nebudu závislý na nějaké tabulce.


Powered by LeoSight IFS
LT~40