Zdravím,
přicházím s návrhem na NOVÝ SYSTÉM TRESTÁNÍ HRÁČŮ.
Proč přícházím s tímto návrhem? Důvod je prostý - každý den se setkávám minimálně se třemi trolly. Ono by to nebylo až tak hrozné, pokud bych Skimo nehrál v průměru 3h denně a nejednalo se o stále stejné hráče.
Slabá místa stávajícího systému jsou následující:
- Časová délka banu je na uvážení administrátora - To v praxi znamená, že každý administrátor udělí jinou délku banu.
- Časové délky nejsou dostatečně dynamické - Ano, občas se k historii přihlíží, avšak většinou se u často opakujících porušení u jednoho hráče trestá stále stejným trestem, či zanedbatelným navýšením časové délky banu.
Řešení tohoto problému by mohlo být následující:
- Kategorizace porušení pravidel - Tím je myšleno rozdělení porušení do kategorií (např. Méně závažné, Závažné a Velmi závažné) a následné udělení časových délek banů k daným kategoriím.
- Zvyšování opakujících se porušení násobením - Vyberme si například číslo 2 a časovou délku trestu 8h a využijme to praxi: 1. porušení - 8h, 2. porušení - 16h, 3. porušení - 32h.
- Trestání hráčů s opakujícími se porušeními - Předchozí bod navrhl násobení trestů, avšak to nestačí. Bany by se takto mohly násobit i do vysokých časových délek, avšak po skončení by hráčům nebránilo nic v tom, aby porušovali pravidla znova. Proto je nutno (obzlášť u závažnějších porušení - např. troll) zavést hranici, kterou když hráči překročí budou potrestáni permanentně (např. u 4. porušení - 4. porušení pravidla v dané kategorii)
- Přihlížení k časovému období, kdy k porušení došlo - Samotný předchozí bod by toho možná mnoho vyřešil, avšak by mohl uškodit hráčům, kteří se z banů poučili. Je nutno přihlížet k historii nějak rozumně - Pokud má hráč v historii bany za dané porušení, avšak jsou starší např. 2 měsíce, je nutno přistupovat k porušení jako k prvnímu.
Možné důsledky nového systému:
- Menší vytíženost členů AT - Členové AT by nemuseli opakovaně každý den řešit stejné hráče, čímž by měli víc času jak na ostatní, bezproblémové, hráče a vlastní postavy.
- Větší spokojenost hráčů - Hráči by nebyli tak často znechuceni řešením hráčů, kteří neumí hrát podle pravidel a opakovaně kazí hru. Dále by nemuseli čekat dlouho na vyřešení reportů např. na přepsání vozidla
Výše uvedené je můj stručný návrh na vylepšení systému trestání hráčů. Ať už je podobnost mezi mým návrhem a stávajícím systémem trestání menší či větší, stávající systém není dostatečně efektivní.
Nutno také zmínit, že bany neslouží přímo k potrestání hráčů, avšak k donucení hráčů, aby se zamysleli nad svým jednáním.
Budu rád za případné návrhy k doplnění a vaše názory.
Děkuji za pozornost, přeji pěkný den.
Marek
Zdravím,
přicházím s návrhem na NOVÝ SYSTÉM TRESTÁNÍ HRÁČŮ.
Proč přícházím s tímto návrhem? Důvod je prostý - každý den se setkávám minimálně se třemi trolly. Ono by to nebylo až tak hrozné, pokud bych Skimo nehrál v průměru 3h denně a nejednalo se o stále stejné hráče.
Slabá místa stávajícího systému jsou následující:
- Časová délka banu je na uvážení administrátora - To v praxi znamená, že každý administrátor udělí jinou délku banu.
- Časové délky nejsou dostatečně dynamické - Ano, občas se k historii přihlíží, avšak většinou se u často opakujících porušení u jednoho hráče trestá stále stejným trestem, či zanedbatelným navýšením časové délky banu.
Řešení tohoto problému by mohlo být následující:
- Kategorizace porušení pravidel - Tím je myšleno rozdělení porušení do kategorií (např. Méně závažné, Závažné a Velmi závažné) a následné udělení časových délek banů k daným kategoriím.
- Zvyšování opakujících se porušení násobením - Vyberme si například číslo 2 a časovou délku trestu 8h a využijme to praxi: 1. porušení - 8h, 2. porušení - 16h, 3. porušení - 32h.
- Trestání hráčů s opakujícími se porušeními - Předchozí bod navrhl násobení trestů, avšak to nestačí. Bany by se takto mohly násobit i do vysokých časových délek, avšak po skončení by hráčům nebránilo nic v tom, aby porušovali pravidla znova. Proto je nutno (obzlášť u závažnějších porušení - např. troll) zavést hranici, kterou když hráči překročí budou potrestáni permanentně (např. u 4. porušení - 4. porušení pravidla v dané kategorii)
- Přihlížení k časovému období, kdy k porušení došlo - Samotný předchozí bod by toho možná mnoho vyřešil, avšak by mohl uškodit hráčům, kteří se z banů poučili. Je nutno přihlížet k historii nějak rozumně - Pokud má hráč v historii bany za dané porušení, avšak jsou starší např. 2 měsíce, je nutno přistupovat k porušení jako k prvnímu.
Možné důsledky nového systému:
- Menší vytíženost členů AT - Členové AT by nemuseli opakovaně každý den řešit stejné hráče, čímž by měli víc času jak na ostatní, bezproblémové, hráče a vlastní postavy.
- Větší spokojenost hráčů - Hráči by nebyli tak často znechuceni řešením hráčů, kteří neumí hrát podle pravidel a opakovaně kazí hru. Dále by nemuseli čekat dlouho na vyřešení reportů např. na přepsání vozidla
Výše uvedené je můj stručný návrh na vylepšení systému trestání hráčů. Ať už je podobnost mezi mým návrhem a stávajícím systémem trestání menší či větší, stávající systém není dostatečně efektivní.
Nutno také zmínit, že bany neslouží přímo k potrestání hráčů, avšak k donucení hráčů, aby se zamysleli nad svým jednáním.
Budu rád za případné návrhy k doplnění a vaše názory.
Děkuji za pozornost, přeji pěkný den.
Marek