CHCETE EFEKTIVNÍ MARKETING?
Určitě jste se s tím už setkali - máte vlastní firmu, chcete aby prosperovala, jenže kde sehnat spolehlivé lidi? Když je v tomto státu taková konkurence. Nebo jste kupříkladu kandidátem voleb - jenže protivník je, podle vás, lepší a potřebujete hlasy. Od toho jsem zde já - Saul, zpropaguji vaší firmu, živnost a mnohem více.
Nabízím vám PR. PR neboli public relations znamená "vztahy s veřejností". Nejedná se jen o reklamu. Definic PR je asi pět set. PR se dá definovat jako "úsilí vytvořit informaci přesvědčováním a přizpůsobováním veřejnosti pro určitou činnost, záležitost, hnutí nebo instituci".
PR je tedy v zásadě veškeré vystupování (politiků nebo firmy) v jednotném duchu. Dá se říct, že je to také seznam technik, které využíváme k tomu, abychom s veřejností nějak komunikovali. Nejedná se tedy jen o komunikaci s klienty, ale také s dodavateli, vlastními zaměstnanci, tiskem atd.
NÁSTROJE PR
Mezi naše nástroje, které jsou pro získávání lepších vztahů s veřejností využívány, patří například:
- Media relations (vztahy s médii). Tiskové zprávy, rozhovory s novináři apod.
- Government relations (vztahy s vládními institucemi).
- Sociální odpovědnost. V posledních letech dbá čím dál tím více firem na ekologii, dobročinnost apod.
- Komunikace s nejbližším okolím.
- Vztahy se zaměstnanci. Dobré jméno zaměstnavatele je důležité. Zejména v oborech, kde chcete získat co nejkvalitnější personál.
- Veřejné akce. Zejména velké firmy pořádají často rozmanité akce, chtějí být vidět na významných událostech jako je Rally. Prestiž firmy to může v některých případech přímo odrážet.
- Publikace. Nemusí se jednat o publikace v odborných médiích. Firma může vydávat svůj časopis, výroční zprávy pro novináře atd.
- Firemní identita (corporate identity) - sjednocený vzhled nejen barev, ale také používaných fontů, grafických prvků atd. zvýší výrazně sjednocený styl značky jako takové.
- Firemní kultura - komplex aktivit firmy.
A mnohem dalšího! (Pro všechny mediální nástroje využíváme naší sesterskou firmu Saul News)
PROČ NECHAT STAROST O MARKETING PRÁVĚ NÁM?
Díky úzké spolupráci s námi se udržíte krok před konkurencí. Vytvoříme vám marketingovou strategii a marketingový plán, realizujeme reklamní kampaně a samozřejmě vyhodnotíme online i offline marketing. Navrhneme vám, jak rozdělit peníze mezi jednotlivé marketingové aktivity tak, aby reklamní kampaně byly synergické a kontinuální.
CENA MARKETINGOVÉ STRATEGIE
Cena je individuální podle velikosti firmy, výběru inzertních míst, počtu dalších kanálů, rozpočtu na reklamy atd. Vše je na osobní domluvě. Ozvěte se nám a nechte starosti o reklamu na marketingovém odborníkovi. Díváme se na marketing a reklamu komplexně!
Napište nám pod tuto inzerci váš kontakt a my se vám co nejdříve ozveme.
Nechcete zde psát své údaje?
Kontaktujte mě!: Saul.Anderson@smail.cz (Renx;#8760)
CHCETE EFEKTIVNÍ MARKETING?
Určitě jste se s tím už setkali - máte vlastní firmu, chcete aby prosperovala, jenže kde sehnat spolehlivé lidi? Když je v tomto státu taková konkurence. Nebo jste kupříkladu kandidátem voleb - jenže protivník je, podle vás, lepší a potřebujete hlasy. Od toho jsem zde já - Saul, zpropaguji vaší firmu, živnost a mnohem více.
Nabízím vám PR. PR neboli public relations znamená "vztahy s veřejností". Nejedná se jen o reklamu. Definic PR je asi pět set. PR se dá definovat jako "úsilí vytvořit informaci přesvědčováním a přizpůsobováním veřejnosti pro určitou činnost, záležitost, hnutí nebo instituci".
PR je tedy v zásadě veškeré vystupování (politiků nebo firmy) v jednotném duchu. Dá se říct, že je to také seznam technik, které využíváme k tomu, abychom s veřejností nějak komunikovali. Nejedná se tedy jen o komunikaci s klienty, ale také s dodavateli, vlastními zaměstnanci, tiskem atd.
NÁSTROJE PR
Mezi naše nástroje, které jsou pro získávání lepších vztahů s veřejností využívány, patří například:
- Media relations (vztahy s médii). Tiskové zprávy, rozhovory s novináři apod.
- Government relations (vztahy s vládními institucemi).
- Sociální odpovědnost. V posledních letech dbá čím dál tím více firem na ekologii, dobročinnost apod.
- Komunikace s nejbližším okolím.
- Vztahy se zaměstnanci. Dobré jméno zaměstnavatele je důležité. Zejména v oborech, kde chcete získat co nejkvalitnější personál.
- Veřejné akce. Zejména velké firmy pořádají často rozmanité akce, chtějí být vidět na významných událostech jako je Rally. Prestiž firmy to může v některých případech přímo odrážet.
- Publikace. Nemusí se jednat o publikace v odborných médiích. Firma může vydávat svůj časopis, výroční zprávy pro novináře atd.
- Firemní identita (corporate identity) - sjednocený vzhled nejen barev, ale také používaných fontů, grafických prvků atd. zvýší výrazně sjednocený styl značky jako takové.
- Firemní kultura - komplex aktivit firmy.
A mnohem dalšího! (Pro všechny mediální nástroje využíváme naší sesterskou firmu Saul News)
PROČ NECHAT STAROST O MARKETING PRÁVĚ NÁM?
Díky úzké spolupráci s námi se udržíte krok před konkurencí. Vytvoříme vám marketingovou strategii a marketingový plán, realizujeme reklamní kampaně a samozřejmě vyhodnotíme online i offline marketing. Navrhneme vám, jak rozdělit peníze mezi jednotlivé marketingové aktivity tak, aby reklamní kampaně byly synergické a kontinuální.
CENA MARKETINGOVÉ STRATEGIE
Cena je individuální podle velikosti firmy, výběru inzertních míst, počtu dalších kanálů, rozpočtu na reklamy atd. Vše je na osobní domluvě. Ozvěte se nám a nechte starosti o reklamu na marketingovém odborníkovi. Díváme se na marketing a reklamu komplexně!
Napište nám pod tuto inzerci váš kontakt a my se vám co nejdříve ozveme.
Nechcete zde psát své údaje?
Kontaktujte mě!: Saul.Anderson@smail.cz (Renx;#8760)