Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

[Máš příležitost!] Saul Marketing.


8.11.2021 00:51, naposledy upraveno 25.11.2021 16:44 uživatelem neznamy#4565


CHCETE EFEKTIVNÍ MARKETING?

Určitě jste se s tím už setkali - máte vlastní firmu, chcete aby prosperovala, jenže kde sehnat spolehlivé lidi? Když je v tomto státu taková konkurence. Nebo jste kupříkladu kandidátem voleb - jenže protivník je, podle vás, lepší a potřebujete hlasy. Od toho jsem zde já - Saul, zpropaguji vaší firmu, živnost a mnohem více.

Nabízím vám PR. PR neboli public relations znamená "vztahy s veřejností". Nejedná se jen o reklamu. Definic PR je asi pět set. PR se dá definovat jako "úsilí vytvořit informaci přesvědčováním a přizpůsobováním veřejnosti pro určitou činnost, záležitost, hnutí nebo instituci".

PR je tedy v zásadě veškeré vystupování (politiků nebo firmy) v jednotném duchu. Dá se říct, že je to také seznam technik, které využíváme k tomu, abychom s veřejností nějak komunikovali. Nejedná se tedy jen o komunikaci s klienty, ale také s dodavateli, vlastními zaměstnanci, tiskem atd. 


NÁSTROJE PR

Mezi naše nástroje, které jsou pro získávání lepších vztahů s veřejností využívány, patří například:

  • Media relations (vztahy s médii). Tiskové zprávy, rozhovory s novináři apod. 
  • Government relations (vztahy s vládními institucemi). 
  • Sociální odpovědnost. V posledních letech dbá čím dál tím více firem na ekologii, dobročinnost apod. 
  • Komunikace s nejbližším okolím.
  • Vztahy se zaměstnanci. Dobré jméno zaměstnavatele je důležité. Zejména v oborech, kde chcete získat co nejkvalitnější personál. 
  • Veřejné akce. Zejména velké firmy pořádají často rozmanité akce, chtějí být vidět na významných událostech jako je Rally. Prestiž firmy to může v některých případech přímo odrážet. 
  • Publikace. Nemusí se jednat o publikace v odborných médiích. Firma může vydávat svůj časopis, výroční zprávy pro novináře atd.
  • Firemní identita (corporate identity) - sjednocený vzhled nejen barev, ale také používaných fontů, grafických prvků atd. zvýší výrazně sjednocený styl značky jako takové. 
  • Firemní kultura - komplex aktivit firmy.

A mnohem dalšího! (Pro všechny mediální nástroje využíváme naší sesterskou firmu Saul News)


PROČ NECHAT STAROST O MARKETING PRÁVĚ NÁM?

Díky úzké spolupráci s námi se udržíte krok před konkurencí. Vytvoříme vám marketingovou strategii a marketingový plán, realizujeme reklamní kampaně a samozřejmě vyhodnotíme online i offline marketing. Navrhneme vám, jak rozdělit peníze mezi jednotlivé marketingové aktivity tak, aby reklamní kampaně byly synergické a kontinuální.


CENA MARKETINGOVÉ STRATEGIE

Cena je individuální podle velikosti firmy, výběru inzertních míst, počtu dalších kanálů, rozpočtu na reklamy atd. Vše je na osobní domluvě. Ozvěte se nám a nechte starosti o reklamu na marketingovém odborníkovi. Díváme se na marketing a reklamu komplexně!


Napište nám pod tuto inzerci váš kontakt a my se vám co nejdříve ozveme.
Nechcete zde psát své údaje?
Kontaktujte mě!: Saul.Anderson@smail.cz (Renx;#8760)


Powered by LeoSight IFS
LT~32