Dobré ráno, odpoledne, večer, nebo prostě část dne kdy na inzerát koukáte. Rozhodla jsem se prodat, své málo jeté a lehce upravené Bentley Continental GT ve stylu aukce.
O vozidlo bylo skvěle pečováno.
Krásné VIN: 9333
Nájezd je krásných/pouhých 91 kilometrů.
SPZ: YAN KEE1
Střecha jde samozřejmě stahovat --> je funkční.
Motor: Přeplňovaný dvanácti válec (w12), v originálně twin turbo, aktuálně předělán na single turbo, viz protokol úprav níže.
Sériový výkon: 626bhp/466,8Kw/634,6PS. --> Nyní předěláno z dvou ''menších'' turb od Bentley jedno velké turbo značky Garrett, tudíž výkon byl zvýšen na 650,3bhp/485kw/659,4PS - ODBRŽDĚNO.
Vozidlo jsem již koupila se závodními šestibodovými pásy, což mi přijde u tohoto vozidla docela blbost, když má být komfortní, ale za celou dobu vlastnictví vozidla jsem pásy nevyndala, ale jsou tam i originální, tudíž stačí závodní pásy vymontovat a poutat se originálními. Interiér je jinak zcela originální - o kůži bylo dobře staráno, viz. fotografie níže.
Převodovka: Samozřejmě automatická s pádly pod volantem.
Protokol o úpravách:
Původní cena vozidla: 8.750.100 Kč
Úpravy(Do kterých nepočítám čas a práci.): Odlehčená karoserie - 80.000 Kč, ECU na výkon - 36.000 Kč, Odstraněný omezovač - 31.000 Kč, Turbo - 160.000 Kč, Silnější brzdy - 75.000 Kč, Závodní šesti bodové pásy (Nekupovala jsem je já, ale zjistila jsem si přibližnou cenu) - 32.000 Kč | Podtrženo sečteno = 267.000 Kč.
Což máme celkově (Kupní cena auta + úpravy): 9.017.000 Kč
Vzor pro příhoz:
- Vaše jméno:
- Tel. číslo nebo discord:
- Přihazovaná částka:
Vozidlo bude prodáno nejvyšší nabídce.
Fotky vozidla:
Dobré ráno, odpoledne, večer, nebo prostě část dne kdy na inzerát koukáte. Rozhodla jsem se prodat, své málo jeté a lehce upravené Bentley Continental GT ve stylu aukce.
O vozidlo bylo skvěle pečováno.
Krásné VIN: 9333
Nájezd je krásných/pouhých 91 kilometrů.
SPZ: YAN KEE1
Střecha jde samozřejmě stahovat --> je funkční.
Motor: Přeplňovaný dvanácti válec (w12), v originálně twin turbo, aktuálně předělán na single turbo, viz protokol úprav níže.
Sériový výkon: 626bhp/466,8Kw/634,6PS. --> Nyní předěláno z dvou ''menších'' turb od Bentley jedno velké turbo značky Garrett, tudíž výkon byl zvýšen na 650,3bhp/485kw/659,4PS - ODBRŽDĚNO.
Vozidlo jsem již koupila se závodními šestibodovými pásy, což mi přijde u tohoto vozidla docela blbost, když má být komfortní, ale za celou dobu vlastnictví vozidla jsem pásy nevyndala, ale jsou tam i originální, tudíž stačí závodní pásy vymontovat a poutat se originálními. Interiér je jinak zcela originální - o kůži bylo dobře staráno, viz. fotografie níže.
Převodovka: Samozřejmě automatická s pádly pod volantem.
Protokol o úpravách:
Původní cena vozidla: 8.750.100 Kč
Úpravy(Do kterých nepočítám čas a práci.): Odlehčená karoserie - 80.000 Kč, ECU na výkon - 36.000 Kč, Odstraněný omezovač - 31.000 Kč, Turbo - 160.000 Kč, Silnější brzdy - 75.000 Kč, Závodní šesti bodové pásy (Nekupovala jsem je já, ale zjistila jsem si přibližnou cenu) - 32.000 Kč | Podtrženo sečteno = 267.000 Kč.
Což máme celkově (Kupní cena auta + úpravy): 9.017.000 Kč
Vzor pro příhoz:
- Vaše jméno:
- Tel. číslo nebo discord:
- Přihazovaná částka:
Vozidlo bude prodáno nejvyšší nabídce.
Fotky vozidla: