Název frakce: Agro
Typ frakce: Ostatní (Legální)
Zakládající členové: Lumír Jánský, Milan Pokorný
Startovní kapitál: 100000
Popis frakce: Agro by se zabývala zemědělskou aktivitou na farmách, které se nachází mezi LS/SF. Jednalo by se o soukromou zemědělskou firmu.
Aby to ulehčilo scriptování, že by hráč jezdil traktorem po poli a něco to přičítalo, tak by se udělalo to, že by hráč s kombajnem přijel na pole do checkpointu v něm by musel čekat a napsala by se mu zpráva: Momentálně sklízíš pole. A měl by dole loading jako při tankování. Poté co by sklidil pole by se do frakčního skladiště (do sil) dal určitý random obnos zrna. Poté by další hráč mohl přijet traktorem k silu a pomocí f9 koupit pytle se zrnem (bylo by to jako přepravní bedna) stálo by ho to například 1000kč a následně by to jel prodat do města, kde by to prodal například za 1400kč, takže by se mu vrátili peníze a měl pár na víc. Proč by to musel hráč kupovat z toho sila? Bylo by to řešeno takto aby to hráči co nepracují nekradli zdarma těm co pracují. Za každý ten prodej by se dalo například 800kč/kus do frakčního konta na výplaty zaměstnancům. Tyto ceny nemusí být jsou to jen příkladní částky na částkách se můžeme domluvit v PM. ze začátku by jsme měli pouze jedno políčko na farmě, až by byli finance ze sklizní, tak by se mohli dát skoupit další pole a pozemky, a taktéž techniku. Na přesném umístění místa firmy a prodeje zrna by jsme se dohodli v PM, pokud by se návrh přijal. Frakce by měla omezení na 15 členů z důvodu aby tam nebylo 30 lidí a nebyl jen každý ve frakci a dělal i práce z úřadu :) Startovní peníze 100,000Kč po vytvoření firmy by se spočítalo na kolik by přišla základní technika a do firmy by se dalo více peněz.
Název frakce: Agro
Typ frakce: Ostatní (Legální)
Zakládající členové: Lumír Jánský, Milan Pokorný
Startovní kapitál: 100000
Popis frakce: Agro by se zabývala zemědělskou aktivitou na farmách, které se nachází mezi LS/SF. Jednalo by se o soukromou zemědělskou firmu.
Aby to ulehčilo scriptování, že by hráč jezdil traktorem po poli a něco to přičítalo, tak by se udělalo to, že by hráč s kombajnem přijel na pole do checkpointu v něm by musel čekat a napsala by se mu zpráva: Momentálně sklízíš pole. A měl by dole loading jako při tankování. Poté co by sklidil pole by se do frakčního skladiště (do sil) dal určitý random obnos zrna. Poté by další hráč mohl přijet traktorem k silu a pomocí f9 koupit pytle se zrnem (bylo by to jako přepravní bedna) stálo by ho to například 1000kč a následně by to jel prodat do města, kde by to prodal například za 1400kč, takže by se mu vrátili peníze a měl pár na víc. Proč by to musel hráč kupovat z toho sila? Bylo by to řešeno takto aby to hráči co nepracují nekradli zdarma těm co pracují. Za každý ten prodej by se dalo například 800kč/kus do frakčního konta na výplaty zaměstnancům. Tyto ceny nemusí být jsou to jen příkladní částky na částkách se můžeme domluvit v PM. ze začátku by jsme měli pouze jedno políčko na farmě, až by byli finance ze sklizní, tak by se mohli dát skoupit další pole a pozemky, a taktéž techniku. Na přesném umístění místa firmy a prodeje zrna by jsme se dohodli v PM, pokud by se návrh přijal. Frakce by měla omezení na 15 členů z důvodu aby tam nebylo 30 lidí a nebyl jen každý ve frakci a dělal i práce z úřadu :) Startovní peníze 100,000Kč po vytvoření firmy by se spočítalo na kolik by přišla základní technika a do firmy by se dalo více peněz.