Představ si, že jedeš teď v autě (např: Škoda Octavia III 2.0 TDI, 110kW). Jedeš cestovní rychlostí, takže něco mezi 90 - 110 km/h. Do toho občas zafouká vítr, kde může dosáhnout v nárazech až 75m/s. Ten poryv větru se ti odrazí do auta, nezvládneš ho a shodou okolností nabouráš do protijedoucího vozu. Co se ti po nárazu může stát? V nejlepším zlomená ruka, noha, pohmožděné žebra. V nejhorším můžeš mít i vícero poranění, které tě můžou ohrozit na životě. Dovolím ti zde připíchnout jedno video, kde můžeš vidět crash test na vozidle Volvo XC 90 při 80km/h.
Opravdu si myslíš, že ti airbag a pásy zachrání život? V 75% ano.
EDIT: Inu, v dnešní době se do vozidel dává více airbagů. (např. do sloupku). Jde tady o to, aby tě to, co nejvíce chránilo ale občas ani toto nepomůže.
Představ si, že jedeš teď v autě (např: Škoda Octavia III 2.0 TDI, 110kW). Jedeš cestovní rychlostí, takže něco mezi 90 - 110 km/h. Do toho občas zafouká vítr, kde může dosáhnout v nárazech až 75m/s. Ten poryv větru se ti odrazí do auta, nezvládneš ho a shodou okolností nabouráš do protijedoucího vozu. Co se ti po nárazu může stát? V nejlepším zlomená ruka, noha, pohmožděné žebra. V nejhorším můžeš mít i vícero poranění, které tě můžou ohrozit na životě. Dovolím ti zde připíchnout jedno video, kde můžeš vidět crash test na vozidle Volvo XC 90 při 80km/h.
Opravdu si myslíš, že ti airbag a pásy zachrání život? V 75% ano.
EDIT: Inu, v dnešní době se do vozidel dává více airbagů. (např. do sloupku). Jde tady o to, aby tě to, co nejvíce chránilo ale občas ani toto nepomůže.