Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Lhostejnost místního AT


mamhojakotyc4cm

Hráč

1
8.3.2022 00:35

Dnešní den byl pro mne velkým zklamáním jakožto pro nováčka na Vašem serveru.

Odpoledne jsem se dostal do situace kdy jsem nemohl vyjet s autem z garáže. Tak jsem si podal report. V tu danou chvíli byli na serveru 4 administrátoři z toho 2 byli hodnosti GM a 2 hodnosti GA. Na serveru se v tu chvíli nacházelo 40 lidí a můj report byl 2 v pořadí. Doufal jsem, že tedy napsat jeden příkaz, který by mé auto respawnul, nebude až tak moc a budu dál moct pokračovat v rozvážení.

Na vyřízení tohoto primitivního požadavku jsem čekal hodinu a čtvrt.

Jelikož jsem nováček a nemám 10 aut, jako každý druhý, tak jsem byl nucen celou dobu čekat a hodina a čtvrt mi přijde opravdu hodně.. kdyby byl server v plném vytížení, tak bych to naprosto chápal, ale jednalo se o dobu, ve které ještě moc lidí na serveru nebylo.

Bohužel nemám seznam administrátorů, kteří v tu chvíli byli online, sledoval jsem to co 10 minut přes příkaz, myslel jsem si že to bude uloženo i v logu, jelikož se to nacházelo vypsáno v konzoli, ale mýlil jsem se.

Z toho důvodu přikládám pouze logy, aby bylo jasné, že jsem slušně požádal a měl zařazený report ve správné kategorii i správně podaný. A také z důvodu časové osy, jak dlouho můj report trval.

Logy:

14:00

15:00

asdf

Hráč

15
8.3.2022 01:15, naposledy upraveno 8.3.2022 01:16 uživatelem asdf

Ahoj,