Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Respawn vozidiel

1 2



Colek

Hráč

56
17.3.2022 15:47

Určitě by všichni kdo mají frakci trucker ocenily mít el. knihu jízd. protože i když nařídíme aby se zapisovali na diss tak to dělá tak 5 lidi z 20ti.  

Ještě takový dodatek když nabouráš firemní vozidlo tak zaměstnavatel může udělit srážku ze mzdy zaměstnanci. nemůže však automaticky, zaměstnanec musí souhlasit za vzniklou škodu.  Ale co si budem všichni víme jak jezdí z 90% řidičů :) 

A vymáhat částku? to by bylo celkem náročný už vidím jak by každý den na soud přišlo přes 10 podání že mi nechce zaplatit opravu. To by soud nedělal nic jiného než tohle.

Tak jestli by byla možnost mu nastavit ze nedostane 3 výplaty dejme tomu ze dostává 15k/h to se rovná 45k což by stačilo na opravu tahače.

Samozřejmě když mě přepadnou a zničí tahač tak by to zaplatila firma ale to už je o dohodě ve firmě 

17.3.2022 16:57
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
17.3.2022 17:01

@romus123 Spíše by to mělo být automatické, než hráčům přidávat příkaz navíc, co musí psát. Kontrolovat to pak ale (ty záznamy) v F3 pod nějakým tlačítkem je super nápad a asi by to bylo pro hráče nejpohodlnější.

@Colek Není nic jednoduššího, než (pokud by byla ta elektronická kniha jízd) prostě hráči snížit hodnost (což může být ta obdoba pozastavení výplat) nebo jej vyhodit. Zkrátka to jde řešit i snadno interně, není potřeba to tahat po soudech.

@neznamy#7130 Jenže to by hráč musel manuálně vyplňovat a na to se ti opět každý vykašle. Když už, tak automaticky.

romus123

Hráč

11
17.3.2022 17:17

@Rataj Tak můžeme brát v potaz, že by to nebyl příkaz, ale bylo by to automatické. Samozřejmě, je pravda, že hráči si určite začnou více vážit vozidel ve frakci a zohlední tomu jízdu. (co si budem jinak budou bez práce.)

-Rovnou by k tomu byla asi nová zajímavá věc udělat Item Tachograf (jako máme například item elektronické mýto)

Jediné co bude komplikace asi začne více reportů na opravu kamionu (jen přiklad ze dnes předemnou jel hráč asi 50 metru, lagl se vrátil se do mě a mě se kouřilo s kamionu..) No tohle prostě platit nechci.

 

Možná by bylo vhodné zvážit , jestli by se nerespawnovali vozidla frakce každý restart automaticky( ale jen to je nápad)

- k tomu dodatek, bude ležet item na zemi nebo tunel v sf, prostě něco se po**** a bude to docela drahý a vlastně hráč za to nebude ani moc.

- další problém je, že aby hráči reportů nezačli využívat až přilis a nevymýšlet si.

 

- Například u mě je za den 2 reporty na scanii typu : ¨Scania wheee... ¨   (asi všichni chápete o co jde, že zrovna skanča ráda lítá.)   - zrovna tohle jsem často řesil ale tak, že jsem dal /fpark a respawn a pak znovu nastavil /fpark na firmě.

Pojem asistence vozidla / odtah , ten je určitě fajn, protože F3 a respawn vozidel dává IC větší smysl.

 

 

Na konec ? Good luck majitelům frakce a s nervama.

Shadey

Hráč

9
17.3.2022 18:20

@romus123 Souhlasím s tebou, ale automatický respawn s restartem by nadělal dle mého víc škody, než užitku. Příklad: Jedu s kamionem, jsem na Bayside a zpráva o restartu, dojet zpátky zvláště s naloženým není reálné a po restartu už se většinou nenapojí nikdo, pokud spolu neRPíte.
Alternativa toho by mohl být respawn všech 1x za 24h zdarma.

romus123

Hráč

11
17.3.2022 18:22

@Shadey Musím souhlasit s alternativou.

-A máš spíše pravdu, byl to výstřel ze tmy.

7.5.2022 01:22, odstraněno 7.5.2022 12:06 uživatelem
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
Dzardys udělil za tento příspěvek varování: Troll (typický projev hráče z "konkurence")
14.6.2022 18:48

Koukám, že od téhle diskuze uplynul nějaký čas a umřelo to tu bez jakéhokoliv výsledku.. Krom elektronické knihy jízd(což je částečně supr věc), nepřišla žádná jiná pomoc.

Placené respawny už fungují nějakou dobu, cca čtvrt roku a moje poznatky, jako majitele frakce, jsou hlavně ty, že naprostá většina hráčů se vymlouvá na lagy a nebo na to, že kamion poškodil hráč, který s ním jel před ním a odmítají servis a asistenci platit. V prvním případě se to dá řešit reportem, na který sem tam nějaký hráč i počká, ale u toho druhého a bohužel častějšího, už to moc řešení nemá. Tím pádem sice vím kdo tahač ten den provozoval, ale dojít k tomu kdo ho rozbil nejvíce, nebo nenatankoval, už nelze. A to mi jaksi těch necelých 150-200 tisíc, za ty nejfatálněji rozbité stroje nevrátí.

Snad chápu dobře za jakým účelem se tohle opatření zavádělo, ale záleží, jestli to dříve všechny neukázněné hráče "vychová" a nebo položí firmy na kolena. Konkrétně u mě je to teď nějak vlej, vylej. Ti poctiví makají na ty lemply a výdělky firmy stagnují. Poctiví na to tím pádem pak kašlou taky, protože platy jsou nízko a na prémie  nezbývá. 

Tak mě napadla taková maličkost.. Co kdyby se do RoadX, k ostatním údajům ještě přidala hodnota poškození tahače v procentech ? Při každém startu by appka napsala v jakém je auto stavu. Netuším jak je to složité a jestli je to vůbec možné, ale byl by to perfektní důkaz o tom, kdo a kdy ten tahač někam napálil. Vedení firmy by pak mohlo spravedlivě rozdělit tyto manka mezi více lidí a nedoplácel by na to vždycky ten, kdo jel s tahačem poslední. Teď můžete namítnout, že by každý řidič při výjezdu měl tahač kontrolovat, ale to není vždycky úplně možné.. Za prvé je to asi podobné, jako naučit je ty tahače vůbec vracet :D A za druhé třeba na takové Scanii jde poškození vidět až když se z ní vyloženě začíná kouřit..

Snad se nikdo nebude zlobit, že jsem tu po takové době vyblil svůj nápad, howg..

 

Holub

Hráč

46
1.7.2022 10:35, naposledy upraveno 1.7.2022 10:35 uživatelem Holub

@kocvin Sice se ozývám o půl měsíce později než bych měl, ale budiž. Možná by bylo řešení mít i někoho pod správou vozového parku, co by ty kamiony buďto kontroloval, nebo je udržoval (ideálně asi obojí). Na základě toho by měl stanovený plat (aby to pokrylo opravy + i nějaké příjmy) + kontrolu vozového parku, tudiž by mohl tyhle jedince řešit už při předání či kontrole kamionu. Jasně, má to ten nedostatek, že kdo to bude kontrolovat, ale vždycky to jde nějak udělat a ve srovnání s některými zbytečnostmi na serveru by tohle mohlo i docela fungovat. Hlavně by se díky tomu mohla IC řešit domahatelnost daných škod (byť tedy hodně štěstí, pač moje zkušenosti s takovými IC degeneráty jsou takové, že si radši dají CK než aby platili způsobené škody). 

Trvat na zaměstnancích, aby fotili kamion před odjezdem a po příjezdu zpět, je jako házet hrách na zeď, protože dost lidí na MTA je popravdě i rádo, že umí vůbec mačkat pár kláves či klávesových zkratek.

Ad Scania - to je prostě ten model, co si x lidí vybrečelo v první měsíc fungování serveru. Předtím tam byl americký tahač (bezkapotový, že jo, stejně dobře fungující jako ty dva kapotové, co tam jsou od samého začátku) a s ním žádný problém nebyl. Inu co lidi chtěli, to tam máte.

1 2


Powered by LeoSight IFS
LT~57