Koukám, že od téhle diskuze uplynul nějaký čas a umřelo to tu bez jakéhokoliv výsledku.. Krom elektronické knihy jízd(což je částečně supr věc), nepřišla žádná jiná pomoc.
Placené respawny už fungují nějakou dobu, cca čtvrt roku a moje poznatky, jako majitele frakce, jsou hlavně ty, že naprostá většina hráčů se vymlouvá na lagy a nebo na to, že kamion poškodil hráč, který s ním jel před ním a odmítají servis a asistenci platit. V prvním případě se to dá řešit reportem, na který sem tam nějaký hráč i počká, ale u toho druhého a bohužel častějšího, už to moc řešení nemá. Tím pádem sice vím kdo tahač ten den provozoval, ale dojít k tomu kdo ho rozbil nejvíce, nebo nenatankoval, už nelze. A to mi jaksi těch necelých 150-200 tisíc, za ty nejfatálněji rozbité stroje nevrátí.
Snad chápu dobře za jakým účelem se tohle opatření zavádělo, ale záleží, jestli to dříve všechny neukázněné hráče "vychová" a nebo položí firmy na kolena. Konkrétně u mě je to teď nějak vlej, vylej. Ti poctiví makají na ty lemply a výdělky firmy stagnují. Poctiví na to tím pádem pak kašlou taky, protože platy jsou nízko a na prémie nezbývá.
Tak mě napadla taková maličkost.. Co kdyby se do RoadX, k ostatním údajům ještě přidala hodnota poškození tahače v procentech ? Při každém startu by appka napsala v jakém je auto stavu. Netuším jak je to složité a jestli je to vůbec možné, ale byl by to perfektní důkaz o tom, kdo a kdy ten tahač někam napálil. Vedení firmy by pak mohlo spravedlivě rozdělit tyto manka mezi více lidí a nedoplácel by na to vždycky ten, kdo jel s tahačem poslední. Teď můžete namítnout, že by každý řidič při výjezdu měl tahač kontrolovat, ale to není vždycky úplně možné.. Za prvé je to asi podobné, jako naučit je ty tahače vůbec vracet :D A za druhé třeba na takové Scanii jde poškození vidět až když se z ní vyloženě začíná kouřit..
Snad se nikdo nebude zlobit, že jsem tu po takové době vyblil svůj nápad, howg..
Koukám, že od téhle diskuze uplynul nějaký čas a umřelo to tu bez jakéhokoliv výsledku.. Krom elektronické knihy jízd(což je částečně supr věc), nepřišla žádná jiná pomoc.
Placené respawny už fungují nějakou dobu, cca čtvrt roku a moje poznatky, jako majitele frakce, jsou hlavně ty, že naprostá většina hráčů se vymlouvá na lagy a nebo na to, že kamion poškodil hráč, který s ním jel před ním a odmítají servis a asistenci platit. V prvním případě se to dá řešit reportem, na který sem tam nějaký hráč i počká, ale u toho druhého a bohužel častějšího, už to moc řešení nemá. Tím pádem sice vím kdo tahač ten den provozoval, ale dojít k tomu kdo ho rozbil nejvíce, nebo nenatankoval, už nelze. A to mi jaksi těch necelých 150-200 tisíc, za ty nejfatálněji rozbité stroje nevrátí.
Snad chápu dobře za jakým účelem se tohle opatření zavádělo, ale záleží, jestli to dříve všechny neukázněné hráče "vychová" a nebo položí firmy na kolena. Konkrétně u mě je to teď nějak vlej, vylej. Ti poctiví makají na ty lemply a výdělky firmy stagnují. Poctiví na to tím pádem pak kašlou taky, protože platy jsou nízko a na prémie nezbývá.
Tak mě napadla taková maličkost.. Co kdyby se do RoadX, k ostatním údajům ještě přidala hodnota poškození tahače v procentech ? Při každém startu by appka napsala v jakém je auto stavu. Netuším jak je to složité a jestli je to vůbec možné, ale byl by to perfektní důkaz o tom, kdo a kdy ten tahač někam napálil. Vedení firmy by pak mohlo spravedlivě rozdělit tyto manka mezi více lidí a nedoplácel by na to vždycky ten, kdo jel s tahačem poslední. Teď můžete namítnout, že by každý řidič při výjezdu měl tahač kontrolovat, ale to není vždycky úplně možné.. Za prvé je to asi podobné, jako naučit je ty tahače vůbec vracet :D A za druhé třeba na takové Scanii jde poškození vidět až když se z ní vyloženě začíná kouřit..
Snad se nikdo nebude zlobit, že jsem tu po takové době vyblil svůj nápad, howg..