Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Moderátor - TheToast


neznamy#5

Smazaný účet

25
5.5.2020 13:45, naposledy upraveno 5.5.2020 14:17 uživatelem neznamy#5

   Přezdívka?   

TheToast; Toust; Ten Toust; sadistická mrcha, svině a člověk, co si neváží svých "přátel", kteří nedokážou pochopit přiměřenost

 

   Věk?   

Začíná to dvojkou, možná to bude i v blízké době končit dvojkou...

 

   Zkušenosti?   

Well, bylo jsem tu a to hned několikrát. Začíná to supportem na Skimu, pokračuje přes moderátora fóra a... popravdě už ani nevím, kde to končí. Prostě a jasně od mého příchodu na LS toho tady pár bylo.

 

   Komunikační dovednosti?   

V češtině opravuji či překládám některé texty pro členy AT, angličtinu studuji (bohužel?), slovensky rozumím, němčinu po mně nechtějte.

 

   Mám čas?   

Čas? Well yes, but actually yes.

 

   Další informace o mně?