Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

(Ne)psané pravidlo Zero Tolerance


Shadey

Hráč

9
29.6.2022 02:32

Co je to zero tolerance?

- V pravidlech se s tím setkáte v jednom jediném případě - akce a reakce aneb /me a /do s/f
- Kdo už hraje na serveru nějaký ten pátek, tak tuší, že se to vztahuje také na crash hry
- O čem už se ale moc nemluví, ačkoliv to je "porušované" denně, tak je zero tolerance ve spojení s INJ/Fear-RP
- Myslím si, že by si tento pojem zasloužil vlastní sekci v pravidlech


Akce a reakce

- Ačkoliv mi to přijde zbytečné, bohužel stále na serveru denně hrajou ať už mladší, nováčci či méně bystří lidé a proto se k tomu alespoň krátce vyjádřím - veškeré /me na hráče by mělo být automaticky následované zprávou typu /do s? /do s/f? nebo /do f? (S = success, F = fail). V některých případech to není nutné, ale pokud si nejste jistí, nic tím nezkazíte
- Ze strany reagujícího, při /do F by měl být automaticky udán důvod, proč daná akce selhala. Při /do s je na místě připsat i nějakou reakci, přecijen RPíte člověka a ne robota. A ano, člověk reaguje i ve spánku. U bezvědomí je to diskutabilní

Crash hry

- MTA může spadnout doslova kdykoliv, kdekoliv a bez jediného důvodu (i vlivem desyncu), socialRP je snad všem jasné - když se jeden odpojí, buď ostatní RPí něco, co se ho netýká, nebo počkají, až se napojí
- Méně známý fakt je ten, že je třeba tolerovat crash hry i během DN, přepadání, honičky apod. O to více pak, když hra spadne řidiči, který nejel v autě sám (auto tak jede nekontrolovatelně dál se spolujezdci, kteří nemohou nic dělat a nedá se tak předejít jak poškození vozu, tak zranění spolujezdců)
- Pokud přijedu k autu které naháním (ať už PSA či ilegál) a vidím, že je prázdné (nejspíš si všimnu, že instantně zastavilo), pak zastavím kousek za ním !NEKROPÍM! a po napojení počkám, až se dané osobě hra načte, vstoupí do auta a rozjede se, než začnu cokoliv dalšího dělat
- Některým hráčům se může hra načítat déle, například mému kamarádovi se po napojení na postavu ještě 2-3 minuty načítá vše potřebné. Ano, i taková "dlouhá doba" stále spadá pod toleranci
- Samozřejmě hra může crashnout i hráči na místě spolujezdce, pak je na místě pozastavit RP a počkat až se připojí zpět, případně se pro něj vrátit (Myslím si, že v takovém případě je povoleno i zmetovat pozici spoluhráče, jelikož se na 99% stane že se odpojí někde, ale spawne se o kus dál)

INJ/FEAR

- Tato část mi vstoupila do hlavy v moment, kdy jsem viděla, že člověk dostal ban za non-RP injuries během policejní naháněčky. Proč asi neRPil injuries? Zastaví a vzdá se tím šance na úspěch, jelikož ho v ten moment PSA pitne a zatkne 
- Během mých aktivních dnů jsem se s tímto problémem setkávala téměř denně, a to jak ze strany ilegálů, tak ze strany PSA, nebo i civilistů (DN). Téměř bezdůvodně v prvních 20-30s RP vám napíšou přes ooc chat "INJ" "RPi" "fear" apod.
- Začneme s ilegálem, pojďme si ujasnit jednu věc - ujíždění = fearRP
- Ilegálové RPí většinou minimálně ve 2, tudíž 1 má čas RPit během toho co druhý řídí. V momentě, kdy vy jste sami a nemáte bindy, tak můžete buď RPit nebo ujíždět. Většinou platí že zastavit a RPit = vzdát se šance na útěk
- Ilegální činnost je nutné natáčet, a v moment, kdy admin vidí video z honičky kde neRPíte injuries po DN, případně když vás postřelí a tak, máte ban. Jak se tedy bránit? V tuhle chvíli je váš největší přítel OOC chat. Je rychlejší napsat "počkej, zapnu nahrávání" nebo "počkej, zaRPím injuries" a pak začít sepisovat, než rovnou začít psát a dostat během toho například PK
- PSA.. U těch už je tolerance na dost vyšší úrovni, avšak ne vždy
- Nachází se zde docela záludné nepsané pravidlo, a to to, že tolerance by měla být oboustranná (nezneužiji pád hry ze strany PSA k tomu, abych ujel). Opět nejsnažší cesta je domluva přes OOC a nahrávání. Samozřejmě PSA si všimne, že auto, které pronásledovali je prázdné, ale problém je v opačném případě, konec konců kdo kouká za sebe když ujíždí policii? 
- Samozřejmě by měla existovat tolerance i při účasti více vozidel PSA, ale vzhledem k tomu, jak se dodržuje při "1v1", tak to nejspíš nemá cenu řešit
- DN, když to shrnu - /me a /status nejdou vidět přes zavřené okna. Zde bych nejspíš lhala, kdybych se přesně snažila definovat podmínky za kterých je /me a /status vidět, no obecně platí že pokud nemají obě (či více) strany otevřené okna, pak vzájemné statusy a /me neuvidí
- Opět, většina lidí píše status přes konzoli, tudíž když vidíte někoho jak "nic nepíše", dejte mu chvilku čas

Pokud jsi to dočetl až sem, tak buď nevíš co se životem, nebo rád čteš. Každopádně ti děkuji a budu ráda za jakoukoliv odezvu. 
~ Šejdy

29.6.2022 05:50, naposledy upraveno 29.6.2022 05:52 uživatelem Killer14

Ahoj, jen doplním, za jakých podmínek jde a nejde vidět /status, kromě toho obecně to /me je vidět všude.

Nicméně. /Status u hráčů nevidíš, když ty a oni sedí v každém jiném vozidle - proto k tomuto řešení existuje ikonka /inj a statusy uvidíš, pokud nêkdo z vás vystoupí.

xylicxo

Hráč

24
30.6.2022 06:17

Jako člen PSA mohu říct, že s tím pronásledováním je to vážně občas složité, několikrát se mi stalo, že jsme se třeba s ujíždějícím ťukli, já začal eRPit nějaké lehčí injuries nebo něco a on prostě i když v autě co by to logicky schytalo víc, prostě bez ničeho pokračuje dál, nejhorší že můj ntb natáčení prostě nezvládne, takže se pak takovýma klenotama ani pochlubit nemůžu.


Powered by LeoSight IFS
LT~51

Přihlášení




Zapomněl/a jsem jméno nebo heslo