Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Návrh na vaření metamfetaminu


Hudecek

Hráč

9
21.7.2022 10:42

Ahoj
Takže napadlo mě že by se na Skimo mohla přidat funkce vaření metamfetaminu, vím že se dají skombinovat dvě látky v chemické sadě a tak vytvořit metamfetamin a spoustu dalších drog.
přesto vím že RP pro ilegální činnost je na Skimu více než dost ale tohle mi v RP jaksi chybí.
Funkce: šlo by o to že kdyby se přidali nějáké hadičky které by se dali koupit v obchodech, pak by tu byli chemikálie např, efedrin, kyselinou jodovodíkovou a fosforem, a benzín co se týče na zahřátí hrnce.
Vařit by se dalo v podstatě kdekoli ale je tu pravidlo Common sense neboli zdravý rozum takže nebudu vařit někde na ulici kde by to mohl každý vidět. Šlo by to v barákách a kdo by měl štěstí vařil by v karavanu. 

rozložila by se chemická sada a k tomu by se dali viz. chemikálie a dalo by se vařit. krystalování by trvalo hodinu až 4. a následně by se dala zjistit čistota. 

Děkuji za přečtení mého návrhu a budu rád za jakékoli reakce a za všechny odpovědi. 
Přeji hezký zbytek dne.   

 

                         

                                                                                                                                                         -Hudecek

Holub

Hráč

51
21.7.2022 10:52

Jenom doplním - karavan na Skimu není. 

21.7.2022 11:24
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
21.7.2022 12:06
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
21.7.2022 12:13

Nie je San Andreas od 18 ?

KukisTV

Hráč

41
21.7.2022 12:16

@neznamy#8157
Bohužel, představa že léky, ze kterých se dá vařit jsou pouze na předpis je milná. Dnes seženeš například Modafen - lék ze kterýho se dá vařit, není na předpis pouze má omezený prodej = na občanku a jedno balení týdně.
Krom toho, na internetu je jeden návod, který už někdo posílal když se řešili drogy ale je to kravina, málokde seženeš doopravdový návod. Sorry, ale stojím za tím že to na skimu nemá co dělat. Ač chápu a stojím za věcma jako je psychonautika

21.7.2022 12:35, naposledy upraveno 21.7.2022 12:38 uživatelem Dzardys

Každá droga má svůj způsob zpracování, který je vcelku rychlý, nevidím tedy důvod, proč by zrovna desoxyefedrin měl být zpracován jinak. Nejenže máme Skimo plné malých dětí, ale především i mladých, vcelku snadno ovlivnitelných adolescentů, kteří by to šli zkusit spíš než ty malý špunti. Proč prostě navrhuješ detailní a konkrétní výrobu jen u jedné drogy, když jich je tu X. A navíc to neni potřeba, vždyť si to můžeš zaRPit i bez toho, abys tam ty itemy měl. 

Taky jen dodám, že naše stránka už takhle slouží jako jeden z výsledků pro hledání návodů k vaření drog...

Holub

Hráč

51
21.7.2022 12:44

@neznamy#6563 Obvykle s tebou souhlasím, dneska však nikoliv. Sice souhlasím, že podrobná tvorba drog by tam neměla být, ale argumentovat tím, že by se "to dalo brát jako návod na tvorbu drog" je prostě blbost. Stejně tak se dá tvrdit, že serverová stránka dávám lidem návod na manipulaci se střelnými zbraněmi a podobné, neméně kontroverzní srandy.

Se stejnou mentalitou by šla prostě půlka věcí na serveru pryč. A sorry, ale tohle je ROLEPLAY (v méně volném překladu HRANÍ ROLÍ) a dát lidem možnost vyzkoušet něco, co by radši či rozhodně neměli dělat IRL je podle mě něco, co ty lidi na tom přitahuje. 

Ideální postup by bylo něco, co už na serveru je - neskutečně jednoduchá, až RPG styled výroba drog, ze které je prostě zjevné, že takhle se drogy nedělají. Ostatně tohle je i cesta, kterou u celé řady možných myšlenek a konceptů uznávám (ostatně podepsalo se to i na Tuning Updatu a některých věcech, co tam jsou) - nabídnout ty možnost hráčům tak, ať jsou pro ně intuitivní. 

21.7.2022 14:27, naposledy upraveno 21.7.2022 15:08 uživatelem Schokolade

Aby se vyvarovalo problému s výrobou ilegálních návykových látek jak již bylo výše zmíněno v reálu(i když to ani jako problém nevidím, protože některé informace jsou volně přístupné a může je dohledat kdokoliv), dá se tento problém absolutně vyřešit tím, že se "ICčkově" vyrobí nová látka, která bude mít jiný způsob výroby k tomu včetně i jiný název těchto látek potřebných pro výrobu, který je neslučitelný s výrobou v reálném prostředí(nedával by smysl). Se stejnými nebo jinými účinky, se stejnou nebo jinou mezí předávkování, apod. -> tohle je možné uplatnit u X drog + i pseudonym těchto X drog.

EDIT: Až teď jsem si všiml, že vlastně už něco takového napsal 🕊️ v třetím odstavci.

Zhymli

Hráč

6
21.7.2022 17:05

Chtěl jsem napsat podobný nápad jako dva uživatelé nade mnou.
Hraje se na fiktivním ostrově, tudíž nevidím důvod, proč nevytvořit fiktivní názvy drog či ponechat reálné a pouze vymyslet fiktivní látky ze kterých by se dané drogy vyráběly. Nikomu by to tím pádem neublížilo a zároveň by to nikoho k ničemu nemohlo nabádat. Ledaže by se někdo vážně nechal inspirovat a pak chtěl v reálu v lékárně po prodavačce Zkuřimol Papírephylen nebo Haluzofyl Sjetycilin.

Dovolím si trochu rozepsat možné využití, účinky a podobně.

Drogy a jejich výroba
Získávání látek potřebných k výrobě drog a stejně tak výrobu drog bych ideálně ponechal ilegálním frakcím (mafie, kartely, atp.) či gangům (gangy bych spíše viděl jako možné distributory). Jsem si vědom toho, že pro gang není potřeba mít založenou frakci, avšak nevidím jinou možnost jak funkci výroby pro gang omezit. Rozhodně bych tuto možnost nedával každé frakci, nýbrž pouze "ověřeným", aktivním frakcím (případně to omezit přes frakční modul). Důvod je prostý. Pokud bude mít možnost drogy vyrábět naprosto každý, tak nebude důvod je od nikoho kupovat. Trh bude naprosto přehlcený nabídkou, zároveň však nízkou či nulovou poptávkou. Pokud by se výroba omezila pouze na několik těchto skupin, pak by se nabídka s poptávkou lépe vybalancovala či by se rovnou zvýšila poptávka oproti nabídce. Což je dle mého názoru pro tuto funkci (produkt, chcete-li) naprosto žádoucí. Nutilo by to hráče vyhledávat dealery, což by přidalo na možnostech a kvalitě RP gangům. Pro gangy by zároveň bylo nutné vyhledávat dodavatele těchto produktů. Což by přineslo RP mezi gangy a ilegálními frakcemi (opět mafie, kartely, atp.). Samozřejmě by ilegální frakce měla možnost prodávat produkt rovnou na vlastní pěst. Avšak by se tím vystavovala riziku dopadení a případného spojování s výrobou a distribucí drog. Případně by se pro vynucení interakce mezi ilegálními frakcemi mohlo využít toho, že by ne každá frakce měla přístup ke všem surovinám potřebným k výrobě. Frakce A by měla přístup k látce X1 a Y2, kdežto Frakce B by měla přístup k látce X2 a Y1. Pro výrobu drogy D1 by bylo zapotřebí látek X1 a Y1 a pro výrobu drogy D2 by bylo zapotřebí látek X2 a Y2. A tak dále. To by nutilo frakce mezi sebou obchodovat. Vyrobit drogy D1 a D2 by však například mohly obě frakce.

Účinky drog, závislost a abstinenční příznaky
Každá droga by působila na hráče jiným účinkem. Pokud by šlo pouze o nějaký efekt na hráčovo obrazovce, tak to hráči kupovat nebudou, protože jim to reálně nic nedává (kromě RP prvku). Tudíž je třeba přijít s nějakým důvodem, který by hráče alespoň mírně lákal si danou drogu zakoupit a použít. Zde se nabízí více možností. Jedna droga by mohla například na krátkou dobu navýšit práh bolesti (roz. mírně zvýšit HP). Druhá droga by dočasně zvýšila výdrž (roz. zvýšení staminy či snížení jejího úbytku při sprintu / skocích atp.). Zároveň by však způsobovaly negativní účinky. Například mírně rozhozené míření se zbraní či těžší řízení vozidel. K tomu všemu ještě psychotropní filtr přes obrazovku jako bonus.
Každá droga by přidávala určitý počet bodů do závislosti. Nyní vyvstává otázka, zda mít jeden ukazatel závislosti pro všechny drogy dohromady či mít ukazatel pro každou drogu zvlášť. K této otázce se dostanu za chvíli. Čím vyšší úroveň závislosti by uživatel měl, tím rychleji by mu stoupal ukazatel abstinenčních příznaků. Abstinenčním příznakem by mohlo být například postupné snižování zdraví (na určitou hranici či do naprostého vyčerpání) či snížení celkové staminy. Abstinenční příznaky by bylo možné eliminovat použitím drogy či odvykací léčbou. To znamená: použití drogy = zvýšení závislosti = častější abstinenční příznaky = častější použití drog = neustálé zvyšování či držení závislosti na vysokém stupni, a tak stále dokola. Odvykací léčba by mohla být řešena přes ZZS s tím, že by nebyla zrovna nejlevnější (pro zamezení zneužívání tohoto systému).
Nyní se vrátím k ukazatelům závislosti. Pokud by byl jeden jediný ukazatel pro drogovou závislost (roz. pro všechny drogy dohromady) pak by bylo možné například "zahnat" abstinenční příznaky pomocí lehké drogy, byť byla závislost způsobena drogou tvrdou. To by se však dalo vyřešit tím, že by každá droga snižovala jiný počet bodů abstinenčních příznaků. Pokud by měla každá droga svůj vlastní ukazatel závislosti a ukazatel abstinenčních příznaků, pak by bylo logicky nutné dané příznaky řešit danou drogou a hráči by si tak mohli vytvářet závislosti pouze na určitých drogách.

Předávkování
Toto již zmiňoval uživatel nade mnou a já to pouze opět rozvinu. Předávkování by mohlo být řešeno tím způsobem, že by u každé drogy bylo potřeba dodržet určitý časový odstup mezi každým použitím. Čím rychleji za sebou by hráč danou drogu (či drogy) použil, tím větší šance na předávkování by u něj nastala. S tím, že by každá droga měla fixní, maximální počet okamžitého použití bezprostředně za sebou, který by vedl k okamžitému předávkování.

ZZS
Pro ZZS by mohla být možnost negovat účinky drog či snižovat abstinenční příznaky pomocí léčiv. Nemám tím teď na mysli odvykací léčbu, nýbrž například jednorázové aplikátory / autoinjektory či jiný způsob pro použití při výjezdech. Nastala by tak pro ně možnost vyjíždět k předávkovaným pacientům a mít možnost jim nějakým způsobem pomoci a na krátkou dobu ulevit. Byla by samozřejmě potřeba tuto funkci ochránit před možným zneužíváním.

Závěr
Drogy na RolePlay serverech byly vždy palčivým problémem. Pokud hráč nemá potřebu či jinou motivaci je používat, pak je nemá zájem ani kupovat. To platí zde na Skimu dvojnásob, bohužel. Samozřejmě, drogy jako takové přidávají pro ilegální frakce možnost interakce mezi sebou a mezi civilisty (zákazníky). Avšak k tomu je potřeba, aby všechny zúčastněné strany byly ochotné překousnout fakt, že se jedná pouze o zpestření ilegálního RP a kupující strana je vždy ta mírně znevýhodněná (nemusí se jí podařit tuto komoditu prodat). V tomto případě se droga stává pouhou komoditou. Osobně jsem zažil příjemné RP kolem výroby a distribuce drog na zahraničních serverech a to v případech, kdy drogy nenabízely žádné výhody. Pouze přidávaly na určitý čas psychotropní filtr přes Vaši obrazovku. Jedna frakce drogy vyrobila a prodala s výdělkem frakci druhé, která je následně prodala dráž frakci další a ta například po kusech prodávala občasným zájemcům, opět s profitem.  Toto obchodování a vše kolem toho vždy těžce záviselo na komunitě a jejich chápání RP.

Disclaimer
Nejsem plně seznámen s momentálním stavem výroby, používáním a efektů drog na Skimu. Tudíž pokud se zde již něco z výše sepsaného nachází, tak se omlouvám. Pouze jsem vyjádřil svůj názor k tématu, které mě z mně nepochopených důvodů zaujalo.


Powered by LeoSight IFS
LT~77