Pokud čteš tento příspěvek, pravděpodobně to znamená, že nějaký člen našeho Admin Teamu jednal v rozporu s pravidly, nebo porušil kodex AT. Yikes!
Jsme obyčejní smrtelníci a také chybujeme, přesto je naší povinností zachovat profesionalitu. Mrzí nás, že došlo k nějaké situaci, která tě dovedla na tuto stránku. Rádi sjednáme nápravu.
Ještě než budeš číst dál, zkus se zamyslet, zda nedokážeš situaci vyřešit s daným členem AT i bez podání stížnosti. Je možné, že svoji chybu uzná a napraví co pokazil. Nezapomeň s ním však jednat slušně! Jedině tak se ti dostane vstřícnosti. Pokud se však nejedná o přešlap, ale o vážné porušení pravidel, určitě neváhej stížnost podat - jedině tak dokážeme náš AT udržet v patřičné formě.
Vyřešit to s daným členem AT nejde? Pojďme se tedy připravit na sepsání stížnosti.
Je ve tvém i našem zájmu, abychom problém vyřešili, případné provinění potrestali a napravili situaci, která nastala. Proto je velmi důležité držet se přesně těchto pokynů, abychom tvou stížnost mohli brát seriózně a bylo pro nás co nejsnazší dojít k férovému řešení.
Pojďme si prvně shrnout pár důležitých zásad:
1. Stížnost by měla jasně vystihnout co se stalo a proč došlo k pochybení ze strany člena AT.
2. Stížnost by měla obsahovat důkazy, které podpírají daná tvrzení. Jestliže neexistují důkazy, můžeme stížnost vyřešit pouze v případech, u kterých dokážeme obvinění sami doložit z našich logů.
3. Je-li to možné, stížnost by měla jmenovat konkrétního člena nebo členy AT, kteří se pochybení měli dopustit. Je možné je také označit. Pokud nevíme o koho se jednalo, tak poskytněte alespoň co nejpřesnější informace, abyste nám usnadnili zjištění cíle stížnosti.
4. Stížnost musí být psána slušně a bez zbytečné agrese. Chápeme, že z pochybení člena AT můžete být rozhořčeni, zkuste se však prvně uklidnit a stížnost napsat s chladnou hlavou. Pokud je stížnost založená na nadávkách, nedá se brát příliš vážně a akorát skončíte s varováním na fóru.
5. Název tématu musí být velice stručný a měl by obsahovat přezdívku člena AT, na kterého je stížnost směřovaná.
6. Přiložené důkazy musí být snadno přístupné a důvěryhodné. Videa nahrávejte na YouTube nebo Streamable, screenshoty na Imgur nebo přímo zde na fórum, logy výhradně do uložiště logů.
7. Stížnost si před odesláním po sobě přečtěte a ujistěte se, že neporušuje pravidla fóra a je v souladu s těmito zásadami, jedině tak dojde k řádnému řešení.
8. Na svoji stížnost neupozorňujte, neposílejte ji administrátorům do zpráv a podobně. Ke všemu se zavčas dostaneme. Prosíme o trpělivost, verdikt stížností údává TM+ a to jsou časově nejvytíženější členové našeho AT.
9. Ke stížnosti nepřipisujte nadbytečné odpovědi, s nikým se nehádejte. Nesnažte se vyvracet tvrzení ostatních. Pokud máte jednoznačné důkazy, které popírají vyjádření člena AT, na kterého je stížnost směřovaná, doplňte je do původního příspěvku.
10. Nenabádejte nikoho, aby se ke stížnosti vyjadřoval. Bezpředmětná vyjádření pouze skončí varováním. Vyjádřit souhlas se stížností mohou ostatní hráči prostřednictvím reakcí na původní příspěvek. Stejně tak nerozebírejte svoji stížnost všude jinde a nezbrojte proti AT, tím opět jen znevažujete hodnotu vlastní stížnosti.
Postup podání stížnosti:
1. Rozklikneš nové téma v této sekci fóra.
2. Napíšeš stížnost v souladu s pravidly a zásadami pro psaní stížností.
3. Ke stížnosti přiložíš důkazy.
4. Počkáš na řešení. V případě nových skutečností doplníš původní příspěvek.
Postup řešení stížnosti:
1. K stížnosti se může a nemusí vyjádřit člen AT, na kterého je stížnost směřována.
2. Jakýkoliv jiný člen AT si stížnost přečte a napíše "Excerpt" (vysvětleno níže).
3. Vedení AT (TM+) sepíše verdikt, vyřeší stížnost a provede případné další kroky.
Co je Excerpt?
Je to příspěvek, kterým libovolný člen AT (na kterého stížnost mířená není; TGM+) shrne celou stížnost do velmi stručných vět. Vystihne podstatu stížnosti (a případných vyjádření nebo doplnění jiných hráčů) a shromáždí důkazy na jedno místo. Zkrátka provede výňatek (anglicky excerpt) ze stížnosti tak, aby se neztratila žádná podstatná informace, ale zkrátila se stížnost pouze na potřebné minimum. Tím usnadní práci vedení AT v řešení stížnosti.
Před sepsáním tohoto výňatku může člen AT zkontaktovat autora i cíl stížnosti pro další informace, aby co nejvíce usnadnil práci těm, kteří mohou provést rozsudek, avšak nemají prostor vše podrobně přezkoumat.
Excerpt je vždy opatřen touto hlavičkou:
Hráči mohou na Excerpt reagovat pomocí souhlasů a nesouhlasů a tím vyjádřit, zda člen AT shrnul stížnost správně. Jestliže bude na příspěvku více nesouhlasů, než souhlasů, pak utvoří jiný člen AT nový Excerpt anebo se na Excerpt přihlížet nebude a vedení bude řešit stížnost přímo z původních podkladů, což však může v případě delších a komplikovanějších stížností značně prodloužit dobu řešení.
Pamatujte, že administrátor, který píše Excerpt, je nestranný a snaží se urychlit řešení vaší stížnosti k férovému závěru. Proto jej také můžete zkontaktovat, aby výňatek upravil, pokud nejste spokojeni s jeho obsahem. Výňatek však musí zůstat neutrální a nemůže svým zněním podporovat žádnou stranu nebo navrhovat nějaký verdikt.
Po odsouhlaseném Excerptu už by téma nemělo obsahovat žádné další odpovědi a čeká se pouze na verdikt. Ten smí napsat pouze vedení AT (TM+) a opatří jej touto hlavičkou:
Excerpt může být vynechán u stížností, které jsou naprosto jasné a stručné. V takovém případě může rovnou dojít k řešení ze strany vedení AT.
Díky, že jste zodpovědní a přečetli jste si, jak správně podat stížnost. Dodržení zásad pomůže vám i nám ve férovém řešení všech budoucích stížností a v přehlednosti fóra.
Máte-li nějaké připomínky k systému podávání stížností, směřujte je zde.
Pokud čteš tento příspěvek, pravděpodobně to znamená, že nějaký člen našeho Admin Teamu jednal v rozporu s pravidly, nebo porušil kodex AT. Yikes!
Jsme obyčejní smrtelníci a také chybujeme, přesto je naší povinností zachovat profesionalitu. Mrzí nás, že došlo k nějaké situaci, která tě dovedla na tuto stránku. Rádi sjednáme nápravu.
Ještě než budeš číst dál, zkus se zamyslet, zda nedokážeš situaci vyřešit s daným členem AT i bez podání stížnosti. Je možné, že svoji chybu uzná a napraví co pokazil. Nezapomeň s ním však jednat slušně! Jedině tak se ti dostane vstřícnosti. Pokud se však nejedná o přešlap, ale o vážné porušení pravidel, určitě neváhej stížnost podat - jedině tak dokážeme náš AT udržet v patřičné formě.
Vyřešit to s daným členem AT nejde? Pojďme se tedy připravit na sepsání stížnosti.
Je ve tvém i našem zájmu, abychom problém vyřešili, případné provinění potrestali a napravili situaci, která nastala. Proto je velmi důležité držet se přesně těchto pokynů, abychom tvou stížnost mohli brát seriózně a bylo pro nás co nejsnazší dojít k férovému řešení.
Pojďme si prvně shrnout pár důležitých zásad:
1. Stížnost by měla jasně vystihnout co se stalo a proč došlo k pochybení ze strany člena AT.
2. Stížnost by měla obsahovat důkazy, které podpírají daná tvrzení. Jestliže neexistují důkazy, můžeme stížnost vyřešit pouze v případech, u kterých dokážeme obvinění sami doložit z našich logů.
3. Je-li to možné, stížnost by měla jmenovat konkrétního člena nebo členy AT, kteří se pochybení měli dopustit. Je možné je také označit. Pokud nevíme o koho se jednalo, tak poskytněte alespoň co nejpřesnější informace, abyste nám usnadnili zjištění cíle stížnosti.
4. Stížnost musí být psána slušně a bez zbytečné agrese. Chápeme, že z pochybení člena AT můžete být rozhořčeni, zkuste se však prvně uklidnit a stížnost napsat s chladnou hlavou. Pokud je stížnost založená na nadávkách, nedá se brát příliš vážně a akorát skončíte s varováním na fóru.
5. Název tématu musí být velice stručný a měl by obsahovat přezdívku člena AT, na kterého je stížnost směřovaná.
6. Přiložené důkazy musí být snadno přístupné a důvěryhodné. Videa nahrávejte na YouTube nebo Streamable, screenshoty na Imgur nebo přímo zde na fórum, logy výhradně do uložiště logů.
7. Stížnost si před odesláním po sobě přečtěte a ujistěte se, že neporušuje pravidla fóra a je v souladu s těmito zásadami, jedině tak dojde k řádnému řešení.
8. Na svoji stížnost neupozorňujte, neposílejte ji administrátorům do zpráv a podobně. Ke všemu se zavčas dostaneme. Prosíme o trpělivost, verdikt stížností údává TM+ a to jsou časově nejvytíženější členové našeho AT.
9. Ke stížnosti nepřipisujte nadbytečné odpovědi, s nikým se nehádejte. Nesnažte se vyvracet tvrzení ostatních. Pokud máte jednoznačné důkazy, které popírají vyjádření člena AT, na kterého je stížnost směřovaná, doplňte je do původního příspěvku.
10. Nenabádejte nikoho, aby se ke stížnosti vyjadřoval. Bezpředmětná vyjádření pouze skončí varováním. Vyjádřit souhlas se stížností mohou ostatní hráči prostřednictvím reakcí na původní příspěvek. Stejně tak nerozebírejte svoji stížnost všude jinde a nezbrojte proti AT, tím opět jen znevažujete hodnotu vlastní stížnosti.
Postup podání stížnosti:
1. Rozklikneš nové téma v této sekci fóra.
2. Napíšeš stížnost v souladu s pravidly a zásadami pro psaní stížností.
3. Ke stížnosti přiložíš důkazy.
4. Počkáš na řešení. V případě nových skutečností doplníš původní příspěvek.
Postup řešení stížnosti:
1. K stížnosti se může a nemusí vyjádřit člen AT, na kterého je stížnost směřována.
2. Jakýkoliv jiný člen AT si stížnost přečte a napíše "Excerpt" (vysvětleno níže).
3. Vedení AT (TM+) sepíše verdikt, vyřeší stížnost a provede případné další kroky.
Co je Excerpt?
Je to příspěvek, kterým libovolný člen AT (na kterého stížnost mířená není; TGM+) shrne celou stížnost do velmi stručných vět. Vystihne podstatu stížnosti (a případných vyjádření nebo doplnění jiných hráčů) a shromáždí důkazy na jedno místo. Zkrátka provede výňatek (anglicky excerpt) ze stížnosti tak, aby se neztratila žádná podstatná informace, ale zkrátila se stížnost pouze na potřebné minimum. Tím usnadní práci vedení AT v řešení stížnosti.
Před sepsáním tohoto výňatku může člen AT zkontaktovat autora i cíl stížnosti pro další informace, aby co nejvíce usnadnil práci těm, kteří mohou provést rozsudek, avšak nemají prostor vše podrobně přezkoumat.
Excerpt je vždy opatřen touto hlavičkou:
[excerpt]
Hráči mohou na Excerpt reagovat pomocí souhlasů a nesouhlasů a tím vyjádřit, zda člen AT shrnul stížnost správně. Jestliže bude na příspěvku více nesouhlasů, než souhlasů, pak utvoří jiný člen AT nový Excerpt anebo se na Excerpt přihlížet nebude a vedení bude řešit stížnost přímo z původních podkladů, což však může v případě delších a komplikovanějších stížností značně prodloužit dobu řešení.
Pamatujte, že administrátor, který píše Excerpt, je nestranný a snaží se urychlit řešení vaší stížnosti k férovému závěru. Proto jej také můžete zkontaktovat, aby výňatek upravil, pokud nejste spokojeni s jeho obsahem. Výňatek však musí zůstat neutrální a nemůže svým zněním podporovat žádnou stranu nebo navrhovat nějaký verdikt.
Po odsouhlaseném Excerptu už by téma nemělo obsahovat žádné další odpovědi a čeká se pouze na verdikt. Ten smí napsat pouze vedení AT (TM+) a opatří jej touto hlavičkou:
[verdict]
Excerpt může být vynechán u stížností, které jsou naprosto jasné a stručné. V takovém případě může rovnou dojít k řešení ze strany vedení AT.
Díky, že jste zodpovědní a přečetli jste si, jak správně podat stížnost. Dodržení zásad pomůže vám i nám ve férovém řešení všech budoucích stížností a v přehlednosti fóra.
Máte-li nějaké připomínky k systému podávání stížností, směřujte je zde.