Vzhledem k nepřehlednosti ve stížnostech na členy AT jsem se rozhodl pozměnit jejich systém. Dříve jste nahlašovali členy AT do sekce Hlášení problémů, Stížnosti a nahlášení a také do ticketů. Stížnosti jsme tak měli na třech různých místech a byl v tom prostě bordel.
Navíc nám stížnosti často posíláte na různé jiné platformy, např. na Discord do soukromých zpráv a tím nám v tom děláte ještě větší bordel a nestíháme stížnosti řešit.
Nově všechny stížnosti na AT patří do samostatné sekce: Stížnosti na AT
Navíc jsem změnil fungování stížností a zásady pro jejich sepsání tak, abychom je mohli řešit efektivněji. Doufám, že tyto změny povedou ke zdárnému a férovému řešení všech stížností.
Více informací o novém systému se dočtete v informačním příspěvku.
Dále jsem také uvnitř AT zavedl nový systém varování a jejich historie (podobně jako vy hráči máte historii banů). Všem členům AT se budou zapisovat veškeré přešlapy a varování, k nim se pak bude přihlížet v případě dalších stížností a může se tak stát, že členové AT přijdou o svoji pozici nejen při velkém provinění ale i při nakupení několika menších.
Veškeré dosavadní stížnosti, které jsou nevyřešené protřídíme a vyřešíme je buďto v jednotlivých starých sekcích, nebo je přesuneme do sekce nové.
Cílem všech těchto změn je samozřejmě zajištění profesionálního chování ze strany členů AT, které je pro nás velmi důležité. Názory a komentáře k novému systému směřujte prosím pod toto téma, nikoliv pod informační příspěvek.
Vzhledem k nepřehlednosti ve stížnostech na členy AT jsem se rozhodl pozměnit jejich systém. Dříve jste nahlašovali členy AT do sekce Hlášení problémů, Stížnosti a nahlášení a také do ticketů. Stížnosti jsme tak měli na třech různých místech a byl v tom prostě bordel.
Navíc nám stížnosti často posíláte na různé jiné platformy, např. na Discord do soukromých zpráv a tím nám v tom děláte ještě větší bordel a nestíháme stížnosti řešit.
Nově všechny stížnosti na AT patří do samostatné sekce: Stížnosti na AT
Navíc jsem změnil fungování stížností a zásady pro jejich sepsání tak, abychom je mohli řešit efektivněji. Doufám, že tyto změny povedou ke zdárnému a férovému řešení všech stížností.
Více informací o novém systému se dočtete v informačním příspěvku.
Dále jsem také uvnitř AT zavedl nový systém varování a jejich historie (podobně jako vy hráči máte historii banů). Všem členům AT se budou zapisovat veškeré přešlapy a varování, k nim se pak bude přihlížet v případě dalších stížností a může se tak stát, že členové AT přijdou o svoji pozici nejen při velkém provinění ale i při nakupení několika menších.
Veškeré dosavadní stížnosti, které jsou nevyřešené protřídíme a vyřešíme je buďto v jednotlivých starých sekcích, nebo je přesuneme do sekce nové.
Cílem všech těchto změn je samozřejmě zajištění profesionálního chování ze strany členů AT, které je pro nás velmi důležité. Názory a komentáře k novému systému směřujte prosím pod toto téma, nikoliv pod informační příspěvek.