Ahoj. Bohužel tě dnes nepotěším a tuto stížnost ti budu muset uzamknout, což mi mé pravomoce skutečně dovolují. Proč? Pojďme si to rozebrat.
Návod na sepsání stížnosti na člena AT jsi jistě viděl, proto si myslím, že ti nemusím vysvětlovat, že musíš dodržet jistá pravidla.
1. Stížnost by měla jasně vystihnout co se stalo a proč došlo k pochybení ze strany člena AT.
Já jsem velice chápavý člověk a zkušenost v AT ze mě udělala kryptologa, ale tohle je oříšek i pro mě. Nemám zájem tedy dělat excerpt ze stížnosti, která nemá hlavu ani patu.
2. Stížnost by měla obsahovat důkazy, které podpírají daná tvrzení. Jestliže neexistují důkazy, můžeme stížnost vyřešit pouze v případech, u kterých dokážeme obvinění sami doložit z našich logů.
Nepřiložil jsi nám žádný důkaz, nebudeme je hledat za tebe. Určitě ne ke stížnosti, která nedává smysl.
4. Stížnost musí být psána slušně a bez zbytečné agrese.
"A UŽ NELŽÍ PAKANDZO Dik" - snad netřeba se dál vyjadřovat.
Pevně věřím, že mi TM+ nebudou zazlívat okamžité vyřešení tohoto topicu, který kolem legitimní stížnosti projel jen vlakem, a to v dost vysoké rychlosti.
Z dobré vůle tě obeznámím se skutečností, že člen AT ti skutečně není povinen poskytovat důkazní materiál, jelikož buď respektujeme ochranu "svědků", tj. nepráskáme ty, co napráskali tebe, případně a většinově máme v chatu a logách dost informací, do kterých hráčům nic není. V případě pochybností tak důkazy od adminů jdou vyšším adminům a posouzení je tak na základě hierarchie.
Pokud však stále trváš na podání stížnosti, nikdo ti to nebude zazlívat, je to tvé výhradní právo. Nezapomeň však dodržet to, co ti přikazuje Ratajův topic. Případně zkus kontaktovat nějakého hráče, aby ti se sepsáním pomohl (neobtěžuj však náhodné hráče).
Snad jsem shrnul vše podstatné, tento topic uzamykám a archivuji, současně s tím o tomto počinu obeznámím našeho Team Managera, který si ho v případě potřeby vytáhne a pokárá mne, že jsem to neměl zamykat. To už bude ale můj problém.
Přeji hezký zbytek dne.
Ahoj. Bohužel tě dnes nepotěším a tuto stížnost ti budu muset uzamknout, což mi mé pravomoce skutečně dovolují. Proč? Pojďme si to rozebrat.
Návod na sepsání stížnosti na člena AT jsi jistě viděl, proto si myslím, že ti nemusím vysvětlovat, že musíš dodržet jistá pravidla.
1. Stížnost by měla jasně vystihnout co se stalo a proč došlo k pochybení ze strany člena AT.
Já jsem velice chápavý člověk a zkušenost v AT ze mě udělala kryptologa, ale tohle je oříšek i pro mě. Nemám zájem tedy dělat excerpt ze stížnosti, která nemá hlavu ani patu.
2. Stížnost by měla obsahovat důkazy, které podpírají daná tvrzení. Jestliže neexistují důkazy, můžeme stížnost vyřešit pouze v případech, u kterých dokážeme obvinění sami doložit z našich logů.
Nepřiložil jsi nám žádný důkaz, nebudeme je hledat za tebe. Určitě ne ke stížnosti, která nedává smysl.
4. Stížnost musí být psána slušně a bez zbytečné agrese.
"A UŽ NELŽÍ PAKANDZO Dik" - snad netřeba se dál vyjadřovat.
Pevně věřím, že mi TM+ nebudou zazlívat okamžité vyřešení tohoto topicu, který kolem legitimní stížnosti projel jen vlakem, a to v dost vysoké rychlosti.
Z dobré vůle tě obeznámím se skutečností, že člen AT ti skutečně není povinen poskytovat důkazní materiál, jelikož buď respektujeme ochranu "svědků", tj. nepráskáme ty, co napráskali tebe, případně a většinově máme v chatu a logách dost informací, do kterých hráčům nic není. V případě pochybností tak důkazy od adminů jdou vyšším adminům a posouzení je tak na základě hierarchie.
Pokud však stále trváš na podání stížnosti, nikdo ti to nebude zazlívat, je to tvé výhradní právo. Nezapomeň však dodržet to, co ti přikazuje Ratajův topic. Případně zkus kontaktovat nějakého hráče, aby ti se sepsáním pomohl (neobtěžuj však náhodné hráče).
Snad jsem shrnul vše podstatné, tento topic uzamykám a archivuji, současně s tím o tomto počinu obeznámím našeho Team Managera, který si ho v případě potřeby vytáhne a pokárá mne, že jsem to neměl zamykat. To už bude ale můj problém.
Přeji hezký zbytek dne.