Dobrý,
už se ani nedá říci večer.. spíš noc.
Spousta lidí mi po shlédnutí mých screenů na Leosight discordu v sekci #screeny a na Irisu píše a ptá se mně, jaké shadery přesně používám. Neberu to jako žádnou tajnost, každému to zmíním a rád poradím.
Pár návodu na shadery tu už určitě je, ale proč to neobnovit a dostat to mezi aktivní témata? Proč ne, že.
Tak dobře, začneme postupně, krásně po bodech. 😅🤠
Bod 1.
Bod 2.
- 2) Do počítače se stáhne se rar soubor, který po otevření zobrazí několik složek. Vybereme složku pro MTA.
- Pro MTA jak vidíme je třetí složka. (Vy to ale můžete mít umístěno jinak.)
Bod 3.
- Po rozkliknutí se nám zobrazí dalších 5 složek.
- Po zpětné vazbě od několika lidí (I ze své zkušenosti.) doporučuji určitě medium pro výkonnější počítače, (High je zbytečné a kolikrát i přehnané. Od lidí a hráčů tedy low, prý je to nadměrně dostačující. S very low zkušenosti nemám a zpětnou vazbu taktéž ne.
- Složku nepřetáhneme do GTA-SanAndreas (Může být uloženo maličko jinak.) celou, ale pouze její veškerý obsah.
Bod 4. (Vylepšení)
- Depth of field - nemám zkušenosti, takže bohužel neporadím.
- Optimiser, pomáhá s optimalizací hry (Hra tolik nepadá.). Pro použití toho vylepšení funguje stejný postup jako u samotných shaderů. -> přesun obsahu složky do složky GTA-SanAndreas.
- (Přetáhneme bez gta_sa, to už samozřejmě musíme mít, jinak nám MTA ani nepůjde.) Tudíž teda pouze tento jeden soubor.
Bod 5. (Závěr)
- Zapnutí/vypnutí: Shadery se vám ve valné většině zapnou při prvním spuštění hry s nově nainstalovanými shadery samy. Popřípadě při hraní stačí stisknout SHIFT + F12 - kdykoliv vypne a zapne shadery.
- Úprava shaderů: Stisknutím tlačítek SHIFT + ENTER. (Pro mě jakožto člověka co se v tom moc nevyzná, tak docela nepřehledné, ale věřím že spousta z vás se v tom krásně vyzná a perfektně si shadery donastaví.)
A to je všechno lidičky! Zas tak složité to není ne? (Když jsem to zvládl i já, tak určitě ne. 😅😅) Doufám, že jsem spoustě z vás pomohl.
S pozdravem a přáním příjemného hraní,
Jacko88 ✌
Dobrý,
už se ani nedá říci večer.. spíš noc.
Spousta lidí mi po shlédnutí mých screenů na Leosight discordu v sekci #screeny a na Irisu píše a ptá se mně, jaké shadery přesně používám. Neberu to jako žádnou tajnost, každému to zmíním a rád poradím.
Pár návodu na shadery tu už určitě je, ale proč to neobnovit a dostat to mezi aktivní témata? Proč ne, že.
Tak dobře, začneme postupně, krásně po bodech. 😅🤠
Bod 1.
Bod 2.
- 2) Do počítače se stáhne se rar soubor, který po otevření zobrazí několik složek. Vybereme složku pro MTA.
- Pro MTA jak vidíme je třetí složka. (Vy to ale můžete mít umístěno jinak.)
Bod 3.
- Po rozkliknutí se nám zobrazí dalších 5 složek.
- Po zpětné vazbě od několika lidí (I ze své zkušenosti.) doporučuji určitě medium pro výkonnější počítače, (High je zbytečné a kolikrát i přehnané. Od lidí a hráčů tedy low, prý je to nadměrně dostačující. S very low zkušenosti nemám a zpětnou vazbu taktéž ne.
- Složku nepřetáhneme do GTA-SanAndreas (Může být uloženo maličko jinak.) celou, ale pouze její veškerý obsah.
Bod 4. (Vylepšení)
- Depth of field - nemám zkušenosti, takže bohužel neporadím.
- Optimiser, pomáhá s optimalizací hry (Hra tolik nepadá.). Pro použití toho vylepšení funguje stejný postup jako u samotných shaderů. -> přesun obsahu složky do složky GTA-SanAndreas.
- (Přetáhneme bez gta_sa, to už samozřejmě musíme mít, jinak nám MTA ani nepůjde.) Tudíž teda pouze tento jeden soubor.
Bod 5. (Závěr)
- Zapnutí/vypnutí: Shadery se vám ve valné většině zapnou při prvním spuštění hry s nově nainstalovanými shadery samy. Popřípadě při hraní stačí stisknout SHIFT + F12 - kdykoliv vypne a zapne shadery.
- Úprava shaderů: Stisknutím tlačítek SHIFT + ENTER. (Pro mě jakožto člověka co se v tom moc nevyzná, tak docela nepřehledné, ale věřím že spousta z vás se v tom krásně vyzná a perfektně si shadery donastaví.)
A to je všechno lidičky! Zas tak složité to není ne? (Když jsem to zvládl i já, tak určitě ne. 😅😅) Doufám, že jsem spoustě z vás pomohl.
S pozdravem a přáním příjemného hraní,
Jacko88 ✌