Z výjezdu na výjezd
Práci na dnešní tiskové zprávě jsem zahájila zavoláním do vysílačky, zda-li bych se mohla k nějaké posádce přidat. Ozval se mi kolega Nikolas Niko s číslem odznaku 320. Přidala jsem se tedy k němu a společně jsme zahájili kondiční jízdu (Dále jen KJ).
Zhruba v 18:50 nám na linku 911 přišel telefonát, že nějací puberťáci zapálili kontejner v LVA Freight Depot. Jeli jsme tedy okamžitě na místo. Kolega hořící kontejner rychle vyřešil, byla to několika minutová práce. Chtěla jsem zprávu sepsat pouze z toho, ale už z názvu vyplývá, že toho málo nebylo... Napíšu tedy většinu věcí ve zkratce, ale dozvíte se toho více.
Než jsem se stihla rozhodnout, jestli budu v KJ pokračovat, nebo mi materiál z prvního výjezdu bude stačit.. Přišel na 911 další telefonát. Jednalo se o dopravní nehodu u Chemičky San Fierro. Bylo tedy rozhodnuto za mě a jelo se. U Chemičky nás čekala Audi A8, převrácená na střechu, za jejímž volantem seděl náš kolega Karel Houska s číslem odznaku 254. U vozidla se pohybovaly další osoby, jenž přijely ve vínovém Ferrari F360 Modena. (Bohužel jsem ho na fotografiích nestihla zachytit.) Osoby vytáhly pana Housku ven. Pár chvil poté přijela sanitka od Zdravotnické Záchranné Služby San Andreas. Záchranářka začala se základními vyšetřeními. Mezi tím nám tedy Ferrari odjelo. Z vozidla unikaly pohonné hmoty a maziva (PHM), které kolega Niko včas zasypal, hned poté zavolal na vysílačku volné jednotce, která by mohla vzít VYA (VYprošťovací Automobil.). Na vysílačce se ozval kolega Anderson s číslem odznaku 318, hned přesedl z VEA (VElitelský Automobil) do VYA a jel nám na pomoc. Sanitka mezitím odjela. Kolega Anderson dorazil na místo, převrátil vozidlo a mohlo se pokračovat. Zeptala jsem se ale kolegy Housky, zda-li bych nemohla dostat záznam z jeho vozidla, abych mohla popsat i to, co se odehrálo před DN (Dopravní nehoda). To mi schválil, tak vám to sem ve zkratce popíšu. Na záznamu bylo vidět, jak se vozidlo pohybuje rychlostí 96 kilometrů za hodinu, narazilo do patníku, bylo vymrštěno do vzduchu, za letu se obrátilo a dopadlo přímo na střechu.
Než jsem stihla kolegovi říct, že bych se chtěla z KJ odpojit, přišel další telefonát. Tudíž jsem nezdržovala a zůstala. V telefonátu bylo zdůrazněno, že je to dopravní nehoda jednoho osobního vozidla a nachází se tam tři osoby, někde na dálnici směrem na Garver Bridge. Místo jsme tedy vcelku rychle našli a kolega Niko začal zasahovat. Ku podivu to byla dopravní nehoda onoho Ferrari, co jsem potkali u nehody kolegy Housky. (Přeci se tedy dočkáte jeho fotky.) Ve vozidle se nacházely dvě osoby, další osoba přijela v polepeném červeném Challengeru, další v zeleno-černé odtahovce. Jak se dostavila poslední osoba mi není známé. Kolega tedy podal první pomoc a celou DN vyřešil. Poté mě odvezl na zbrojnici a konečně jsem se dostala z tohoto začarovaného kruhu tří výjezdů.
Za Hasičský záchranný sbor dne 07.12.2022,
tiskový mluvčí, Pauline Hanté
Z výjezdu na výjezd
Práci na dnešní tiskové zprávě jsem zahájila zavoláním do vysílačky, zda-li bych se mohla k nějaké posádce přidat. Ozval se mi kolega Nikolas Niko s číslem odznaku 320. Přidala jsem se tedy k němu a společně jsme zahájili kondiční jízdu (Dále jen KJ).
Zhruba v 18:50 nám na linku 911 přišel telefonát, že nějací puberťáci zapálili kontejner v LVA Freight Depot. Jeli jsme tedy okamžitě na místo. Kolega hořící kontejner rychle vyřešil, byla to několika minutová práce. Chtěla jsem zprávu sepsat pouze z toho, ale už z názvu vyplývá, že toho málo nebylo... Napíšu tedy většinu věcí ve zkratce, ale dozvíte se toho více.
Než jsem se stihla rozhodnout, jestli budu v KJ pokračovat, nebo mi materiál z prvního výjezdu bude stačit.. Přišel na 911 další telefonát. Jednalo se o dopravní nehodu u Chemičky San Fierro. Bylo tedy rozhodnuto za mě a jelo se. U Chemičky nás čekala Audi A8, převrácená na střechu, za jejímž volantem seděl náš kolega Karel Houska s číslem odznaku 254. U vozidla se pohybovaly další osoby, jenž přijely ve vínovém Ferrari F360 Modena. (Bohužel jsem ho na fotografiích nestihla zachytit.) Osoby vytáhly pana Housku ven. Pár chvil poté přijela sanitka od Zdravotnické Záchranné Služby San Andreas. Záchranářka začala se základními vyšetřeními. Mezi tím nám tedy Ferrari odjelo. Z vozidla unikaly pohonné hmoty a maziva (PHM), které kolega Niko včas zasypal, hned poté zavolal na vysílačku volné jednotce, která by mohla vzít VYA (VYprošťovací Automobil.). Na vysílačce se ozval kolega Anderson s číslem odznaku 318, hned přesedl z VEA (VElitelský Automobil) do VYA a jel nám na pomoc. Sanitka mezitím odjela. Kolega Anderson dorazil na místo, převrátil vozidlo a mohlo se pokračovat. Zeptala jsem se ale kolegy Housky, zda-li bych nemohla dostat záznam z jeho vozidla, abych mohla popsat i to, co se odehrálo před DN (Dopravní nehoda). To mi schválil, tak vám to sem ve zkratce popíšu. Na záznamu bylo vidět, jak se vozidlo pohybuje rychlostí 96 kilometrů za hodinu, narazilo do patníku, bylo vymrštěno do vzduchu, za letu se obrátilo a dopadlo přímo na střechu.
Než jsem stihla kolegovi říct, že bych se chtěla z KJ odpojit, přišel další telefonát. Tudíž jsem nezdržovala a zůstala. V telefonátu bylo zdůrazněno, že je to dopravní nehoda jednoho osobního vozidla a nachází se tam tři osoby, někde na dálnici směrem na Garver Bridge. Místo jsme tedy vcelku rychle našli a kolega Niko začal zasahovat. Ku podivu to byla dopravní nehoda onoho Ferrari, co jsem potkali u nehody kolegy Housky. (Přeci se tedy dočkáte jeho fotky.) Ve vozidle se nacházely dvě osoby, další osoba přijela v polepeném červeném Challengeru, další v zeleno-černé odtahovce. Jak se dostavila poslední osoba mi není známé. Kolega tedy podal první pomoc a celou DN vyřešil. Poté mě odvezl na zbrojnici a konečně jsem se dostala z tohoto začarovaného kruhu tří výjezdů.
Za Hasičský záchranný sbor dne 07.12.2022,
tiskový mluvčí, Pauline Hanté