OOC
Přezdívka: Yzos
Věk: 14
IC
> Titul před jménem: Ing.
> Jméno: Wang Ling
> Přijmení: Cao
> Titul za jménem: -
> Rodné příjmení: Cao
> Kontakt: 45 86 55
> Trvalé bydliště: Bachova 05
> Kontaktní bydliště: -
> Datum narození: 1. 2. 1982
> Rodinný stav: Svobodný
- licence
- zaškrtněte [X] pro vlastnění
> Řidičský průkaz skupiny ( typu ) A: [ ]
> Řidičský průkaz skupiny ( typu ) B: [X]
> Kurz první pomoci: [X]
- zdrv. stav
-odpovídejte ano / ne
> Berete léky? : ne
> Podstoupil/a jste někdy těžší operaci? : ne
> Máte nějaké alergie? : ne
> Jste plavec/kyně ? : ano
> Máte čistý trestní registr? : ano
ŽIVOTOPIS:
Jmenuji se Wang Ling Cao a narodil jsem se 1. února 1982 v ČÍně. Moji rodiče se v mých 6ti letech rozešli. Proto jsem se rozhodl imigrovat se svým otcem a bratry do České republiky. Vystudoval jsem školu Ústav soudního inženýrství (ÚSI VUT) v Brně. Práci jako inženýr jsem bohužel nenašel, tak jsem chvíli pracoval v bistru, kde jsem si našetřil dostatečné peníze, se kterými jsem si koupil vlastní večerku. Jednoho dne začala má večerka hořet. Samozřejmě jsem hned zavolal hasiče, kteří večerku zachránili. Poté jsem se rozhodl odstěhovat do Prahy a zkusit začít nový život. Když jsem hledal práci tak jsem si vzpomněl zrovna na moment, kdy hasiči uhasili mou večerku. Při této vzpomínce jsem si uvědomil, jak moc jsem hasičskému záchrannému sboru vděčný. Proto jsem se rozhodl napsat tuto přihlášku a zkusit být hasič.
Zkušenosti: popelář, prodavač v bistru, vlastník večerky
Vyplněním tohoto formuláře a podpisem níže, potvrzuji, že informace podané v tomto dotazníku jsou pravdivé a uvědomuji rizik lhaní ve věcném státním dokumentu a jsem si toho vědom/a a beru na sebe veškerou odpovědnost v souladu se zákonem.
podpis žadatele:
Cao
OOC
Přezdívka: Yzos
Věk: 14
IC
> Titul před jménem: Ing.
> Jméno: Wang Ling
> Přijmení: Cao
> Titul za jménem: -
> Rodné příjmení: Cao
> Kontakt: 45 86 55
> Trvalé bydliště: Bachova 05
> Kontaktní bydliště: -
> Datum narození: 1. 2. 1982