Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

NPC jsou lidi(A Team)


Matejos

Hráč

36
21.2.2023 12:31

Dobrý deň, 

Mám tu takú otázku, a zároveň problém vo by sa na serveri mal riešiť. 

Prečo sú NPC bráne iba ako NPC a ne ako lidi, pouze možnosť cez ne zavolať PSA, čo stejné trvá hodné dlohu, s udaním dôvodu atd…

Hlavne keď sa tak pristupuje k NPC ochranky. 
je to stále ochranka, ktorý ma minimálne nejaký výcvik sebeobrany, mnohokrát sú trénovaný na kritické situácie. Keďže do miliónovej spoločnosti si nevezmete do ochranky len tak hoci koho. 

Taktiez tu netreba zabúdať na to že pokiaľ ich je pri spoločnosti viac je tu nejaký spôsob komunikácie. Ako (hráč) nemôžete vedieť či u seba nemá strelnú zbraň, teaser(a nespoliehať dá na to že osoba nemôže mať zbraň kvôli scriptu) 

A fakt akože v realite asi nepríbehnes pred spoločnosť kde je 7 trenovanych a možno aj ozbrojených členov ochranky za účelom niekoho uniesť.

Keď už je to Roleplay, tak aj napriek tomu sa tu správajme ako tak realisticky aj keď to je hra.

To že niekoho vyskače 8 z autá , stále proti 7 ochrankárom neznamená že niekto odíde bez zranení. Z toho ochranka je špeciálne trénovaná na tieto situácie oproti bežným “gangstrom” ktorý mnoho krát ani nemajú tréningy sebeobrany a bijú sa medzi sebou, alebo prídu v presile. 

(Áno je to nadväznosť na jednu situáciu zo včera).

Budem rad ak sa k tomu zavedie nejaké pravidlo alebo sa to spracuje aspoň ako nejaký návrh na zmenu. Aj keď je tu stále pravidlo 0 pokiaľ sa nemýlim to číslo. A tiež tu máme Zdravý rozum s ktorým to celkom hraničí ak to aj nieje cez neho. 

budem rad za vyjadrenia hráčov a tiež ak sa vyjadrí aj niekto z členov A-Teamu.

21.2.2023 12:43

Vcelku zavádějící název, který upoutal mou pozornost, to se povedlo.

Vesměs máš pravdu, NPC jsou skutečně stejní lidé, jako jsou hráčské postavy. Někteří z vás si snad dokonce pamatují i pravidlo, které před nimi zakazovalo únosy hráčů atp. V tomto ohledu si však myslím, že se zrušení tohoto bodu neslo v duchu spoléhání na schopnost hráčů RPit adekvátně NPC situace. Toho jsme se bohužel k dnešnímu dni nedočkali.

Všeobecně nesouhlasím s tím, jakým způsobem hráči RPí s těmito hlídači (doslova snad nikdy jsem se nesetkal s tím, že by skrze passive RP sehráli situace tak, aby při nějakých akcích vykrádání za přítomnosti NPC to dané NPC reagovalo nějak jinak než smrtí). Ostatně to se dá zahrnout do zero-tolerance, ač to pravidlo o PowerGamingu samo o sobě doslovně nespecifikuje.

Můj osobní postoj k celé věci je tedy takový, že když nevidím během akce adekvátní RP s NPC (tedy například hráč to dané NPC jen zastřelí, aniž by tam vznikla nějaká /chance na reakci), akci nepovažuji za validní a v mnoha situacích končí akce ruku v ruce s několika bany. Od hráčů ilegálního RP očekáváme perfektní znalost pravidel a perfektní schopnost RP, tito hráči se daného RP účastní s vědomím této skutečnosti, proto si myslím, že je to nejlepší možné východisko.

Pokud se tedy ty nebo kdokoli jiný ocitnete v situaci, kdy nedochází k patřičné interakci, vůbec se nebojte takovou akci nahlásit a popsat, o co vlastně jde (samozřejmě i s doložením logů a dalších případných důkazů). Rádi s kolegy tento nešvar vyřešíme, nicméně přidávat další pravidla a tak dále je zbytné, přeci jen pravidel na takové situace tu máme víc než dost. 😉


Powered by LeoSight IFS
LT~33