KONGRES SAN ANDREAS

Návrh č. 32/0
Návrh zákona o měření rychlosti a nepřenositelnosti pokut za rychlost předchozích vlastníků vozidla
ze dne 1.4.2023
§1. Překročení rychlosti na přenosném radaru či zařízení určeného k měření rychlosti se rozumí:
a) překročení maximální povolené rychlosti, kdy pachatel překročil maximální povolenou rychlost na daném úseku a to včetně tolerance dané kalibrací a chybovostí měřícího zařízení. Tato tolerance činí maximální povolenou rychlost na daném úseku + pět kilometrů v hodině
b) na snímku z radaru, popřípadě z procedury či procedur stanovených dle směrnic Policie San Andreas, lze prokázat pachatele, který se překročení rychlosti dopustil. Toto měření musí proběhnout v souladu se směrnicemi Policie San Andreas a taktéž nesmí u něj dojít k žádnému pochybení, které by mohlo narušit přesnost daného měření.
§2. Překročení rychlosti na statickém radaru se rozumí:
a) překročení maximální povolené rychlosti na statickém radaru na území státu San Andreas po započítání rychlostní tolerance.
§3. K prokazatelnému překročení rychlosti na statickém radaru je nutno, aby:
a) na snímku z radaru byl prokazatelný pachatel překročení rychlosti, Tento pachatel musí být identifikován skrze rozpoznávání tváří (neboli face recognition), kterým statické radary instalované na území státu San Andreas již disponují.
b) rychlost přesahovala maximální povolenou rychlost na daném úseku a to včetně tolerance dané kalibrací a chybovostí statických zařízení instalovaných na území státu San Andreas. Tato tolerance činí maximální povolenou rychlost na daném úseku + pět kilometrů v hodině.
Překročení rychlosti na jakémkoliv z uvedených radarů je vázáno výhradně na osobu. Překročení rychlosti na statickém radaru nelze vymáhat po osobách, které disponují vozidlem, se kterým došlo k překročení rychlosti (a to bez ohledu na to, zda došlo k zapůjčku či k prodeji daného vozidla do jejich rukou.
Policie San Andreas či jiný státní orgán může vymáhat uhrazení pokut skrze zabavení vozidla pouze po osobě, která se překročení rychlosti na statickém radaru či radarech prokazatelně dopustila. Nelze, aby osoba, jejiž vozidlo bylo zabaveno, platila překročení rychlosti za předchozího vlastníka či vlastníky a to bez ohledu na to, zda došlo či nedošlo k prokazatelnému překročení rychlosti s daným vozidlem.
Odůvodnění: Toto odůvodnění se váže k nepřenositelnosti pokut za rychlost předchozích vlastníků vozidel. Původně jsem si říkal, že něco tak smysluplného bude existovat ve směrnicích Policie San Andreas, nebo se tím budou příslušníci sboru řídit při vyzvedávání zabaveného vozidla. Je krajně nepřípustné, aby s prodejem vozidla byl nový vlastník povinen uhradit pokuty za překročení rychlosti při vyzvedávání svého vozidla. Tyto pokuty jsou totiž s výjimkou krajně neobvyklého scénáře, kdy by prodejce poukazoval na pokuty skrze Elektronický portál občana (u kterého nesmíme ovšem zapomenout na fakt, že existuje pouze krátkou dobu), novému kupujícímu cizí a krom scénáře uvedeného zde v odůvodnění s nimi nemůže defacto nic dělat. Pokuty v podobě lístečků za čelním sklem jsou dostatečně viditelné a lze je považovat za zcela adekvátní seznámení s dluhy či závazky, které jsou vázany k vozidlu, což se o pokutách za překročení rychlosti, které spáchal někdo jiný, o kterých ani nemusíte být jakkoliv seznámeni, skutečně říct nedá.
Do toho všeho statické radary na území státu San Andreas disponují přesným systémem rozpoznávání tváří (neboli také face recognition). Už jen z tohoto důvodu je zcela absurdní míchat páté přes deváté a najednou chtít uhrazovat pokuty, které způsobil pro většinu vlastníků daných vozidel někdo, s kým se kolikrát setkali jednou v životě. Navíc stávající systém je zneužitelný a skutečně zranitelným pro nakupující a to je něco, co je v mých očích nejenom nepřípustné, ale i klasifikovatelné jako trestný čin obchodního podvodu.
Ve Fort Carson dne 1.4.2023
Předkladatelé:
Raymond Brantley, v. r.
[ic-only]
KONGRES SAN ANDREAS

Návrh č. 32/0
Návrh zákona o měření rychlosti a nepřenositelnosti pokut za rychlost předchozích vlastníků vozidla
ze dne 1.4.2023
§1. Překročení rychlosti na přenosném radaru či zařízení určeného k měření rychlosti se rozumí:
a) překročení maximální povolené rychlosti, kdy pachatel překročil maximální povolenou rychlost na daném úseku a to včetně tolerance dané kalibrací a chybovostí měřícího zařízení. Tato tolerance činí maximální povolenou rychlost na daném úseku + pět kilometrů v hodině
b) na snímku z radaru, popřípadě z procedury či procedur stanovených dle směrnic Policie San Andreas, lze prokázat pachatele, který se překročení rychlosti dopustil. Toto měření musí proběhnout v souladu se směrnicemi Policie San Andreas a taktéž nesmí u něj dojít k žádnému pochybení, které by mohlo narušit přesnost daného měření.
§2. Překročení rychlosti na statickém radaru se rozumí:
a) překročení maximální povolené rychlosti na statickém radaru na území státu San Andreas po započítání rychlostní tolerance.
§3. K prokazatelnému překročení rychlosti na statickém radaru je nutno, aby:
a) na snímku z radaru byl prokazatelný pachatel překročení rychlosti, Tento pachatel musí být identifikován skrze rozpoznávání tváří (neboli face recognition), kterým statické radary instalované na území státu San Andreas již disponují.
b) rychlost přesahovala maximální povolenou rychlost na daném úseku a to včetně tolerance dané kalibrací a chybovostí statických zařízení instalovaných na území státu San Andreas. Tato tolerance činí maximální povolenou rychlost na daném úseku + pět kilometrů v hodině.
Překročení rychlosti na jakémkoliv z uvedených radarů je vázáno výhradně na osobu. Překročení rychlosti na statickém radaru nelze vymáhat po osobách, které disponují vozidlem, se kterým došlo k překročení rychlosti (a to bez ohledu na to, zda došlo k zapůjčku či k prodeji daného vozidla do jejich rukou.
Policie San Andreas či jiný státní orgán může vymáhat uhrazení pokut skrze zabavení vozidla pouze po osobě, která se překročení rychlosti na statickém radaru či radarech prokazatelně dopustila. Nelze, aby osoba, jejiž vozidlo bylo zabaveno, platila překročení rychlosti za předchozího vlastníka či vlastníky a to bez ohledu na to, zda došlo či nedošlo k prokazatelnému překročení rychlosti s daným vozidlem.
Odůvodnění: Toto odůvodnění se váže k nepřenositelnosti pokut za rychlost předchozích vlastníků vozidel. Původně jsem si říkal, že něco tak smysluplného bude existovat ve směrnicích Policie San Andreas, nebo se tím budou příslušníci sboru řídit při vyzvedávání zabaveného vozidla. Je krajně nepřípustné, aby s prodejem vozidla byl nový vlastník povinen uhradit pokuty za překročení rychlosti při vyzvedávání svého vozidla. Tyto pokuty jsou totiž s výjimkou krajně neobvyklého scénáře, kdy by prodejce poukazoval na pokuty skrze Elektronický portál občana (u kterého nesmíme ovšem zapomenout na fakt, že existuje pouze krátkou dobu), novému kupujícímu cizí a krom scénáře uvedeného zde v odůvodnění s nimi nemůže defacto nic dělat. Pokuty v podobě lístečků za čelním sklem jsou dostatečně viditelné a lze je považovat za zcela adekvátní seznámení s dluhy či závazky, které jsou vázany k vozidlu, což se o pokutách za překročení rychlosti, které spáchal někdo jiný, o kterých ani nemusíte být jakkoliv seznámeni, skutečně říct nedá.
Do toho všeho statické radary na území státu San Andreas disponují přesným systémem rozpoznávání tváří (neboli také face recognition). Už jen z tohoto důvodu je zcela absurdní míchat páté přes deváté a najednou chtít uhrazovat pokuty, které způsobil pro většinu vlastníků daných vozidel někdo, s kým se kolikrát setkali jednou v životě. Navíc stávající systém je zneužitelný a skutečně zranitelným pro nakupující a to je něco, co je v mých očích nejenom nepřípustné, ale i klasifikovatelné jako trestný čin obchodního podvodu.
Ve Fort Carson dne 1.4.2023
Předkladatelé:
Raymond Brantley, v. r.