Noční kondiční jízda
V noci ze čtvrtka na pátek jsem se připojil na kondiční jízdu (dále jen KJ) společně s mými kolegy, jmenovitě kad. Andrejem Veselým #408, kad. Jacobem Marshallem #410 a prap. Barney Highlighterem #392.
KJ jsme zahájili krátce po půlnoci. Počátek byl klidný, nic se nedělo, a tak jsme se věnovali pouze jízdě a užívali si noční atmosféry. Nicméně v 0:15 jsme si všimli vozu na Garver Bridge, který blokoval silnici. Taktéž jsme si všimli osoby, která u vozu stála a tak jsme se zeptali, co se stalo. Ta nás následně poprosila o přemístění vozu pryč z vozovky a tak se do toho moji kolegové pustili. Během odklízení vozidla ke krajnici se po dálnici prohnala řidička bílého vozu tovární značky BMW. Tento incident byl téměř fatální, jelikož řidička málem způsobila nehodu, ale naštěstí narazila pouze do našeho vozidla a nezpůsobila tak žádné újmy na zdraví.
V této chvíli jsem nechal mé kolegy #408, #410 a #392 dělat svou práci a já jsem se přesunul do vozu, ve kterém seděl mjr. Frederik Bennet #001. Společně jsme jeli na výjezd do Bayside, kde docházelo k požáru popelnice u roubenky. Počkali jsme tedy na naše kolegy, kteří pochvilce dorazili a ihned se pustili do hašení požáru. Díky rychlému zásahu se nám podařilo zabránit šíření ohně na okolní keře, nebo dokonce na samotnou roubenku.
Hned po dohašení popelnice nám přišlo hlášení o hořící krabici v oblasti Dillimore. Bez váhání jsme ihned vyrazili na místo události, kde jsme se rychle pustili do hašení zapálených krabic. Podobně jako u předchozího požáru se nám podařilo uhasit plameny dříve, než se mohly rozšířit a způsobit další škody.
Kolem jedné hodiny ráno jsme dostali další hlášení, tentokrát na zapálený koš v El Coroně. Okamžitě jsme se vydali na místo události a kolegové se opět ihned po příjezdu pustili do hašení koše. Stejně jako při dvou předchozích požárech se nám podařilo zasáhnout dříve, než došlo k vážnějším škodám. Po výjezdu do El Corony jsem se už rozhodl pro ukončení KJ a návrat na VS.
V této souvislosti bych rád zdůraznil, jak důležité je, aby hasiči a další záchranáři byli vždy připraveni na rychlou a efektivní reakci na různé situace. V naší profesi je důležité být v kondici, fyzicky i psychicky, abychom mohli zvládnout náročné situace, které se mohou vyskytnout kdykoliv a kdekoliv. Taktéž bych chtěl apelovat na všechny občany, aby byli opatrní při manipulaci s ohněm a odpadem. Jedna malá nedbalost může mít katastrofální důsledky a způsobit požár, který by mohl zničit majetek, ohrozit životy a způsobit další škody. Proto je důležité, aby každý z nás byl zodpovědný a dodržoval bezpečnostní opatření, která jsou k dispozici.
Za Hasičský Záchranný Sbor dne 14.4.2023,
tiskový mluvčí Donato Ortiz
Noční kondiční jízda
V noci ze čtvrtka na pátek jsem se připojil na kondiční jízdu (dále jen KJ) společně s mými kolegy, jmenovitě kad. Andrejem Veselým #408, kad. Jacobem Marshallem #410 a prap. Barney Highlighterem #392.
KJ jsme zahájili krátce po půlnoci. Počátek byl klidný, nic se nedělo, a tak jsme se věnovali pouze jízdě a užívali si noční atmosféry. Nicméně v 0:15 jsme si všimli vozu na Garver Bridge, který blokoval silnici. Taktéž jsme si všimli osoby, která u vozu stála a tak jsme se zeptali, co se stalo. Ta nás následně poprosila o přemístění vozu pryč z vozovky a tak se do toho moji kolegové pustili. Během odklízení vozidla ke krajnici se po dálnici prohnala řidička bílého vozu tovární značky BMW. Tento incident byl téměř fatální, jelikož řidička málem způsobila nehodu, ale naštěstí narazila pouze do našeho vozidla a nezpůsobila tak žádné újmy na zdraví.
V této chvíli jsem nechal mé kolegy #408, #410 a #392 dělat svou práci a já jsem se přesunul do vozu, ve kterém seděl mjr. Frederik Bennet #001. Společně jsme jeli na výjezd do Bayside, kde docházelo k požáru popelnice u roubenky. Počkali jsme tedy na naše kolegy, kteří pochvilce dorazili a ihned se pustili do hašení požáru. Díky rychlému zásahu se nám podařilo zabránit šíření ohně na okolní keře, nebo dokonce na samotnou roubenku.
Hned po dohašení popelnice nám přišlo hlášení o hořící krabici v oblasti Dillimore. Bez váhání jsme ihned vyrazili na místo události, kde jsme se rychle pustili do hašení zapálených krabic. Podobně jako u předchozího požáru se nám podařilo uhasit plameny dříve, než se mohly rozšířit a způsobit další škody.
Kolem jedné hodiny ráno jsme dostali další hlášení, tentokrát na zapálený koš v El Coroně. Okamžitě jsme se vydali na místo události a kolegové se opět ihned po příjezdu pustili do hašení koše. Stejně jako při dvou předchozích požárech se nám podařilo zasáhnout dříve, než došlo k vážnějším škodám. Po výjezdu do El Corony jsem se už rozhodl pro ukončení KJ a návrat na VS.
V této souvislosti bych rád zdůraznil, jak důležité je, aby hasiči a další záchranáři byli vždy připraveni na rychlou a efektivní reakci na různé situace. V naší profesi je důležité být v kondici, fyzicky i psychicky, abychom mohli zvládnout náročné situace, které se mohou vyskytnout kdykoliv a kdekoliv. Taktéž bych chtěl apelovat na všechny občany, aby byli opatrní při manipulaci s ohněm a odpadem. Jedna malá nedbalost může mít katastrofální důsledky a způsobit požár, který by mohl zničit majetek, ohrozit životy a způsobit další škody. Proto je důležité, aby každý z nás byl zodpovědný a dodržoval bezpečnostní opatření, která jsou k dispozici.
Za Hasičský Záchranný Sbor dne 14.4.2023,
tiskový mluvčí Donato Ortiz