A všiml sis i toho, že ty činností v tvých videích dělají profesionálové, pod dohledem záchranných složek a s profesionálním vybavením?
Ono je pěkný, že máš "rallye auto", ale bez úprav ti je k ho...ničemu. A teď se nebavím o úpravách z tuning modulu, ale o těch passive, které si můžeš (měl bys) vypsat do /ed-u. Tyhle rallye úpravy stojej tunu nejen peněz, ale hlavně času...a ve finále si můžeš udělat rallye auto i z Feldy...a jak by si obstála "stock" Felda v terénu? No, vidíš to.
Obhajovat možný NonRP Driving tím, že támhle profíci s PROFI ÚPRAVAMI jezdí támhle tak a tak je, přiznejme si, nesmysl. Někdy si i najdi, jakou práci obnáší udělat z toho auta takovou bestii, aby s tím mohli jezdit tak, jak jezděj. Navíc, těch banů za NonRP Driving máš vícero.
A ne, nemoralizuju, i já jezdím v terénu s jistejma autama jak hovado, ale vždy přehodnocuji, jestli to to vozidlo zvládne + mám nějaké úpravy i v edu, zaRPit si blbej skidplate je to nejmenší a olejová vana ti při jízdě v terénu poděkuje, žes jí nerupl.
A všiml sis i toho, že ty činností v tvých videích dělají profesionálové, pod dohledem záchranných složek a s profesionálním vybavením?
Ono je pěkný, že máš "rallye auto", ale bez úprav ti je k ho...ničemu. A teď se nebavím o úpravách z tuning modulu, ale o těch passive, které si můžeš (měl bys) vypsat do /ed-u. Tyhle rallye úpravy stojej tunu nejen peněz, ale hlavně času...a ve finále si můžeš udělat rallye auto i z Feldy...a jak by si obstála "stock" Felda v terénu? No, vidíš to.
Obhajovat možný NonRP Driving tím, že támhle profíci s PROFI ÚPRAVAMI jezdí támhle tak a tak je, přiznejme si, nesmysl. Někdy si i najdi, jakou práci obnáší udělat z toho auta takovou bestii, aby s tím mohli jezdit tak, jak jezděj. Navíc, těch banů za NonRP Driving máš vícero.
A ne, nemoralizuju, i já jezdím v terénu s jistejma autama jak hovado, ale vždy přehodnocuji, jestli to to vozidlo zvládne + mám nějaké úpravy i v edu, zaRPit si blbej skidplate je to nejmenší a olejová vana ti při jízdě v terénu poděkuje, žes jí nerupl.