V první řadě bych zde rád uvedl jednu věc. Modelové sloty nejsou plné. Stále je zde pár volných míst. To jen pro úvod.
Jsou dvě možnosti toho, co tady dotyčný navrhuje.
1. Odstranění méně častých motorizací
Teď k tomu, co tady je navrhováno - odstranění motorizací, které nejsou mezi hráči tak populární. To je to, co asi básník chtěl říci. Dovolím si uvést nejdříve svou prvotní reakci.
V první řadě tím hráči nic nezískají. MTA handling ID je teoreticky možno mít nekonečno. A nedá se říct, že by tím hráči přišli jakkoliv na buben. Dokonce naopak mají možnost zkusit jiné motorizace, které mohou být pro jejich potřeby dostačující. Brát hráčům možnost volby je největší blbost, co můžeš v mých očích udělat, stejně tak jim mrvit RP skrze některé skutečně zbytečnosti.
2. Odstranění méně častých vozidel (přenahrání modelu)
TL:DR verze:
Chci si přečíst slohovku verze:
Tohle je skutečně kravina. Tím vlastně zabiješ méně mainstream volby. To, že v carpacku jsou méně populární auta je i záměr, neboť kolikrát pak jde o neokoukaná auta, která si v průběhu najdou menší, ovšem o to věrnější komunitu okolo nich. Ostatně buďme k sobě zcela upřímní - jsou auta, ke kterým má komunita love it or hate it relationship. Kupříklad Cadillac DTS - jedno z aut, které je rozhodně méně užívané a méně časté mezi hráči. Jsou lidi, kterým se tohle auto líbí, jsou lidi kterým se tohle auto hodí do RPéčka či do stylu postavy, jenže stejně tak jsou zde hráči, kteří tohle auto vnímají jako "hnus velebnosti" nebo tak nějak. Mám jim to za zlé? Nemám, mají právo si to myslet, stejně tak já mám právo si myslet, že BMW 5-er F10 je prostě mid auto. Zabil by jsi tím tedy možnost volby.
Druhý, o to horší argument, je zde přítomnost unique handlingů, ba dokonce blueprintů. Zde to začne být skutečně zajímavé, neboť zde stačí zmínit dvě raritnější vozidla na serveru - Infiniti G35 a Cadillac DTS. Proč zrovna tahle dvě auta? V první řadě obou dvou aut je na serveru dost málo (rád bych věděl kolik jich skutečně je, ale na inzerci ani jedno z aut neuvidíte moc často, Infiniti tak jedno za čtvrt roku, DTSko... no, jestli vůbec tak jednou za půl roku), ovšem stejně tak jde o auta, která se dočkala handlingů. Infiniti je jedno s unique handlingem, DTSko má na sebe pro změnu vázaný blueprint handling. V případě přenáhrání prvního z nich by dotyčný přišel o něco, k čemu může mít IC i OOC vazbu. O investici, ačkoliv to nerad říkám, nemluvě. U toho druhého je to ještě o to horší, že tam je dokonce transakce za skutečné peníze. A co potom? Řešit refund a další věci co a jak? Zabil bys tím zájem hráčů o server.
Na závěr jeden zajímavý fakt - docela málo bylo starých SLek okolo roku 2021. Minimálně ve srovnání s jinými vozy. A podívejte se dnes - kolik jich jezdí? Sice nejde přímo o mainstream volbu, ale jezdit jezdí. I to je ukázka toho, že se i méně populární auto v očích hráčů může dočkat popularity.
V první řadě bych zde rád uvedl jednu věc. Modelové sloty nejsou plné. Stále je zde pár volných míst. To jen pro úvod.
Jsou dvě možnosti toho, co tady dotyčný navrhuje.
1. Odstranění méně častých motorizací
Teď k tomu, co tady je navrhováno - odstranění motorizací, které nejsou mezi hráči tak populární. To je to, co asi básník chtěl říci. Dovolím si uvést nejdříve svou prvotní reakci.
V první řadě tím hráči nic nezískají. MTA handling ID je teoreticky možno mít nekonečno. A nedá se říct, že by tím hráči přišli jakkoliv na buben. Dokonce naopak mají možnost zkusit jiné motorizace, které mohou být pro jejich potřeby dostačující. Brát hráčům možnost volby je největší blbost, co můžeš v mých očích udělat, stejně tak jim mrvit RP skrze některé skutečně zbytečnosti.
2. Odstranění méně častých vozidel (přenahrání modelu)
TL:DR verze:
Chci si přečíst slohovku verze:
Tohle je skutečně kravina. Tím vlastně zabiješ méně mainstream volby. To, že v carpacku jsou méně populární auta je i záměr, neboť kolikrát pak jde o neokoukaná auta, která si v průběhu najdou menší, ovšem o to věrnější komunitu okolo nich. Ostatně buďme k sobě zcela upřímní - jsou auta, ke kterým má komunita love it or hate it relationship. Kupříklad Cadillac DTS - jedno z aut, které je rozhodně méně užívané a méně časté mezi hráči. Jsou lidi, kterým se tohle auto líbí, jsou lidi kterým se tohle auto hodí do RPéčka či do stylu postavy, jenže stejně tak jsou zde hráči, kteří tohle auto vnímají jako "hnus velebnosti" nebo tak nějak. Mám jim to za zlé? Nemám, mají právo si to myslet, stejně tak já mám právo si myslet, že BMW 5-er F10 je prostě mid auto. Zabil by jsi tím tedy možnost volby.
Druhý, o to horší argument, je zde přítomnost unique handlingů, ba dokonce blueprintů. Zde to začne být skutečně zajímavé, neboť zde stačí zmínit dvě raritnější vozidla na serveru - Infiniti G35 a Cadillac DTS. Proč zrovna tahle dvě auta? V první řadě obou dvou aut je na serveru dost málo (rád bych věděl kolik jich skutečně je, ale na inzerci ani jedno z aut neuvidíte moc často, Infiniti tak jedno za čtvrt roku, DTSko... no, jestli vůbec tak jednou za půl roku), ovšem stejně tak jde o auta, která se dočkala handlingů. Infiniti je jedno s unique handlingem, DTSko má na sebe pro změnu vázaný blueprint handling. V případě přenáhrání prvního z nich by dotyčný přišel o něco, k čemu může mít IC i OOC vazbu. O investici, ačkoliv to nerad říkám, nemluvě. U toho druhého je to ještě o to horší, že tam je dokonce transakce za skutečné peníze. A co potom? Řešit refund a další věci co a jak? Zabil bys tím zájem hráčů o server.
Na závěr jeden zajímavý fakt - docela málo bylo starých SLek okolo roku 2021. Minimálně ve srovnání s jinými vozy. A podívejte se dnes - kolik jich jezdí? Sice nejde přímo o mainstream volbu, ale jezdit jezdí. I to je ukázka toho, že se i méně populární auto v očích hráčů může dočkat popularity.