Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Můj menší životopis / představení se komunitě.


Kikin

Hráč

26
18.9.2023 18:47, naposledy upraveno 20.9.2023 00:02 uživatelem Kikin

Zdravím všechny, jmenuji se Kristian a je mi 17 let.
Přátelé a další mi říkají Kikin, proto bych u této přezdívky nadále i zůstal. 🙏

Pocházím z Hradce Králové a studuji již třetí ročník oboru Kuchař/Číšník - Barman. Přiznám se dopředu, nejsem nejlepší student ale naštěstí nepropadám. Uvažoval jsem nad tím, že půjdu na nástavbové studium, avšak má rodina mi to dvakrát neulehčuje a proto na ní nepůjdu.

Rozdělím si své představení na pár takových odstavců.

Já, dětství a má rodina.
Narodil jsem se 16.11.2005, zrovna na začátek Večerníčku. Vyrůstal jsem své první 2 roky jen s mamkou a babičkou. (Otec ještě před narozením mamku opustil a nejevil o mě žádný zájem.) Po dvou letech "oxidování" na této planetě si mamka našla mého nevlastního tátu, který mě zaplať pánbůh vychovával do mých 11ti let.
Během této doby se mi narodila sestra Karolína. V mých 11ti letech bohužel mé matce přepnul mozek a začala mého nevlastního otce podvádět a posléze ho i opustila. Nás v tu ránu odtrhla od všeho, na co jsme byli zvyklí...od rodiny. Řídil jsem se naštěstí vždy tím, co mi říkal nevlastní táta a jsem za to rád.