Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

[179/0] Návrh novely zákona o provozu na pozemních komunikacích


Holub

Hráč

55
26.7.2024 12:55, naposledy upraveno 26.7.2024 14:35 uživatelem Holub

Zákon je rozšířen o článek 12.

Článek 12.

§47 Dálniční síť San Andreas je:
- sítí dálnic na území státu San Andreas. 
- síť definována dle níže uvedené mapy, která je aktualizována na základě modernizace silniční a dálniční sítě ve státě San Andreas. Na ní jsou vymezeny jak veškeré dálnice (zelená barva) na území státu San Andreas, sjezdy či nájezdy (žlutá barva), tak i délka daného dálničního úseku. Rozdělení úseků je uvedeno v podobě bílého bodu za účelem snazší identifikace a určení daného úseku.
- dálniční úseky jsou pojmenovány dle následujícího schématu - první dvě písmena značí okres, ve kterém se dálnice nachází (vymezeno v §47.1), první číslo značí číslo dané dálnice a číslo za lomítkem značí část úseku dané dálnice. 
- maximální povolené rychlost na těchto úsecích je 150 kilometrů v hodině. Na tyto úseky se vztahuje minimální povolené rychlost (vymezeno v §48).

 

Mapa dálniční sítě San Andreas s vyznačením dálnic, nájezdů a sjezdů

 

§47.1 Značení okresů v rámci dálniční sítě San Andreas:
BC
- Bone County
FC - Flint County
RC - Red County
LS - Los Santos County
LV - Las Venturas County
SF - San Fierro County
TR - Tierra Robada County
WC - Whetstone County

§48 Minimální povolená rychlost je:

- rychlost, na kterou se musí pohybovat veškerá vozidla na dálniční síti San Andreas.  Výjimkou je zpomalení z důvodu výjezdu z dálniční sítě, zpomalení či zastavení z důvodu platby mýtného na mýtné bráně či kvůli odbočování. Tato rychlost je stanovená na osmdesát kilometrů v hodině za účelem udržení a zachování plynulosti a bezpečnosti provozu na dálniční síti San Andreas. 
- řidič je za účelem dosažení a překročení minimální povolené rychlosti na dálniční síti San Andreas povinný využít zařazovací pruh. 
- vozidlo, jehož maximální konstrukční rychlost nedosahuje osmdesáti kilometrů v hodině a výše, nesmí z důvodu udržení a zachování plynulosti a bezpečnosti provozu na dálniční síti San Andreas užívat dálniční síť San Andreas. Výjimkou jsou pouze úseky dálnice LV1, TR1/1, TR1/2, BC1/2, BC2/1 a SF3/1 z důvodu absence jakékoliv jiné alternativní trasy vylučující užití dálniční sítě. Za takových okolností ovšem musí daní řidiči zachovat plynulost provozu, jet výhradně v pravém pruhu s výjimkou odbočování vlevo či sjezdu vlevo a zachovat bezpečnost provozu. 

 

Odůvodnění: K dnešnímu dni chybělo definování dálniční sítě a které úseky do ní konkrétně spadají. Touto změnou má dojít k zakotvení samotné dálniční sítě do zákona a stejně tak umožnění možných budoucích úprav konkrétních úseků vlivem jejich systematického rozdělení. Stejně tak má dojít k optimalizování uvádění daných lokalit, neboť do dnešního dne chyběla jakákoliv identifikace či points of interest na daných úsecích, což komplikovalo nejen samotná volání na IZS/PSA, ale stejně tak i následné hledání míst, na která byly státní složky volány. Jedná se o modernizaci návrhu novely zákona z minulého roku, kde došlo k doplnění systému značení dálnic.

Návrh se může skrze feedback ze strany členů Kongresu i občanů změnit.


V Bayside dne 26.07.2024

Předkladatel:
Raymond Brantley

30.7.2024 22:55

Návrh č. 179/0 - Návrh novely zákona o provozu na pozemních komunikacích -  PŘIJATO


Pro návrh ✅ Proti návrhu ❌ Zdrželi se ⛔️ Nepřítomní ⭕️
Raymond Brantley
George Wimar Fitzler
Gerard Leroy
Elizabeth Hawkins
Andrew O'Bryan
Jacob Handerson
Alex Madron
Steve Zayas
    Bianca Lytton
Wilhelm Schultz

E. Hawkins

 

 


Powered by LeoSight IFS
LT~31