Zdar,
překrucuješ tady fakta tak, že se dokonce podkopáváš i sám tou části logu, kterou si poslal(" ja som videl ze ma to portlo trochu do predu a bol som na zemy, tak som oznamil do ooc ze bol to ping ci by som nemohol pokracovat" - Žádné oznámení do OOC nebylo, ty si prostě sedl na motorku potom, co si se vysekal a v tu chvíli já zapnul aduty, potom až píšu já "no to asi ne?").
Zde dávám k dispozici video:
https://youtu.be/Na-3kyUQvJU
Video pěkně vykazuje známky, že ses vysekal bez lagu(neboli není tam vidět žádné portění dozádu či dopředu nepravidelně - avšak technické problémy tam mohli být, nevylučuji to). Naopak krásně vyzobrazuje skutečnost po střetnutí, kdy ses zvedl, sám si došel k motorce, kterou si musel odemknout a poté až nastoupit.
Zpětně si uvědomuji, že by bylo možná lepší překvalifikovat tento čin za non-RP injuries, ale v rámci pozdější vymlouvání se na lagy jsem to zdůvodnil pravidlem 1., kdy seš povinen zůstat stále v IC(i v rámci lagu). Toto pak je možno řešit skrze report.
K tomu lhaní tady hodim jen screen ohledně toho, že si říkal, že ti to na tu motorku šlo samo, což je evidentní blbost viz. video:


Závěr:
Příště doporučuji chovat se rozumněji, měl jsem i zájem na pokračování pursuitu z osobní stránky, páč MBU(moto jednotka PSA) není tak častá událost a docela mě to bavilo. Avšak tvé blbé výmluvy a lhaní mě nakonec přesvědčili, že toto není kloudné řešení.
Žádost zamítám. (Máš to otevřený ještě popřípadě na reakci)
//Edit: Zavírám to jako vyřešený nyní.
Zdar,
překrucuješ tady fakta tak, že se dokonce podkopáváš i sám tou části logu, kterou si poslal(" ja som videl ze ma to portlo trochu do predu a bol som na zemy, tak som oznamil do ooc ze bol to ping ci by som nemohol pokracovat" - Žádné oznámení do OOC nebylo, ty si prostě sedl na motorku potom, co si se vysekal a v tu chvíli já zapnul aduty, potom až píšu já "no to asi ne?").
Zde dávám k dispozici video:
https://youtu.be/Na-3kyUQvJU
Video pěkně vykazuje známky, že ses vysekal bez lagu(neboli není tam vidět žádné portění dozádu či dopředu nepravidelně - avšak technické problémy tam mohli být, nevylučuji to). Naopak krásně vyzobrazuje skutečnost po střetnutí, kdy ses zvedl, sám si došel k motorce, kterou si musel odemknout a poté až nastoupit.
Zpětně si uvědomuji, že by bylo možná lepší překvalifikovat tento čin za non-RP injuries, ale v rámci pozdější vymlouvání se na lagy jsem to zdůvodnil pravidlem 1., kdy seš povinen zůstat stále v IC(i v rámci lagu). Toto pak je možno řešit skrze report.
K tomu lhaní tady hodim jen screen ohledně toho, že si říkal, že ti to na tu motorku šlo samo, což je evidentní blbost viz. video:


Závěr:
Příště doporučuji chovat se rozumněji, měl jsem i zájem na pokračování pursuitu z osobní stránky, páč MBU(moto jednotka PSA) není tak častá událost a docela mě to bavilo. Avšak tvé blbé výmluvy a lhaní mě nakonec přesvědčili, že toto není kloudné řešení.
Žádost zamítám. (Máš to otevřený ještě popřípadě na reakci)
//Edit: Zavírám to jako vyřešený nyní.