Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

ZZS - Nábor

1 2 3 4 5 6 7 8 9



Petan09

Hráč

20
9.1.2021 18:01

Zdravotnická záchranná služba San Andreas, výjezdové stanoviště Montgomery 

Personální oddělení


Dobrý den,

po vyhodnocení přihlášek na pohovor nepostupuje žádný kandidát. 

 

S pozdravem

MUDr. Petr Polikowsky, Ph.D., MBA - Ředitel ZZS 

tel.: 619881

Sixteen

Hráč

1
10.1.2021 13:42

[OOC]

Přezdívka: Sixteen

Věk: 15 let

Jak často můžu být na serveru: každý den, k večeru

 

[IC]

Celé jméno: Lubomír Novák

Věk: 20

Datum narození: 16.10.2000

Kontakt: 750693

Životopis: Narodil jsem se 16.10.2000 v rodině střední třídy. Mám vystudovanou lékařskou fakultu a titul MUDr. V jiném městě jsem pracoval jako lékař později vedoucí lékařů. Můj bratr byl též v ZZS, ale jako sanitář. Baví mě medicína a pomáhání lidem.

Proč se chci přidat k ZZS: V jiném městě jsem byl vedoucí lékař a chci se prosadit i v tomto městě.

Petan09

Hráč

20
10.1.2021 17:58

Zdravotnická záchranná služba San Andreas, výjezdové stanoviště Montgomery 

Personální oddělení


Vážený pane, Nováku. Nesplňujete podmínky pro přijetí na pohovor. Na pohovor nepostupuje. 

Odůvodnění: Myslíme si, že uvedené informace ve formuláři jsou nepravdivé. Nemohl jste vystudovat lékařskou fakultu za méně než 6 let. 

S pozdravem

MUDr. Petr Polikowsky, Ph.D., MBA - Ředitel ZZS 

tel.: 619881

xxxondraxxx

Hráč

3
11.1.2021 11:53

Petan09

Hráč

20
11.1.2021 13:22

Zdravotnická záchranná služba San Andreas, výjezdové stanoviště Montgomery 

Personální oddělení


Vážený pane, Šťastný. (@xxxondraxxx) Nesplňujete podmínky pro přijetí na pohovor. Na pohovor nepostupuje.