Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Fear je nepřítel nás všech.

1 2



3.2.2021 11:53

Úprava soubojového systému je velké téma, které řeším se SedliXem a Falleaglem. Z mezinárodních serverů jsme zvyklí na podobný způsob, jaký popisuje @Sensei (a zároveň mu děkuji za návrh s videem - pokud se bude soubojový systém jakkoliv měnit, bude to rozhodně nejlepší způsob jak to stávajícím i novým hráčům předat). Jedná se v podstatě o S2RP, které se však nikdy na CZ/SK MTA scéně nepodařilo dotáhnout k dokonalosti. Místo toho jsme v jednu dobu hráčům ustoupili a nastavili S2K, které jim více vyhovovalo a stále jej používáme.

Na MTA je spousta různých situací, které mohou nastat a u některých jasně vede S2RP, u jiných S2K. Velký problém S2RP systému na MTA spočívá už jen v tom, že protistrana může prostě utéct. Ale co pak? Možná by se mohla nastavit vyjímka, že při pokusu o útěk už se může střílet. Ale máme tu i další situace, co pronásledování v autech?

S2RP je ideální, když hráči stojí u sebe, není tam nutná nějaká dynamika.

S2K je pak zase naopak poměrně nevyhnutelné v situacích, kdy jsou hráči v pohybu.

Zřejmě budeme muset vymyslet vlastní soubojový systém, který vyhoví všem situacím. Klidně podávejte návrhy a pomozte nám jej sestavit.

Sensei

Hráč

27
3.2.2021 12:02

Ku tomu súbojovému systmému by sa mohli pridať nejaké dané systémy, na dané situácie, t.j. tie nahánačky alebo čisto iba passive RP bez potrebného S2K a hráči by si pred RP alebo počas, podla nutnosti, iba poslali žiadnosť o daný systém a po prijatí by sa nejako aktivoval daný script na nejaký čas. @Rataj ak je to možné vymyslieť nejak takto

Patryk

Hráč

24
14.2.2021 19:08, naposledy upraveno 14.2.2021 19:11 uživatelem Patryk

Opäť sa vrátim k tomuto tématu a bol by som rád keby sa to znova nejak otvorilo a začalo riešiť ako už pri predtým spomínaných odpovediach. Konkréte by som rád citoval niečo od Rataja: 

"Nejsmutnější fakt, který ale toto video odkrývá a který (nejen) na MTA RP neustále vídáme je skutečnost, že každý hráč má nutnou potřebu v každé akci vyhrát. A to není jen o policistovi ve videu, ale i o tobě - taky jsi se nechtěl vzdát jen tak a tu zbraň jsi prostě vytáhl.

Krom toho, že skoro každý má potřebu vyhrát a málokdo umí prohrávat, tak na to navazuje další nešvar:

Vytáhnutí zbraně = střelba.. ale proč?! Nemluvím teď ani o této konkrétní situaci, ale obecně o podobných situacích.

Ve skutečném světě, když někdo vezme zbraň do ruky, trvá třeba 10 minut, než to skutečně vyeskaluje ve střelbu. Žádný psychicky vyrovnaný člověk nezačne jen tak střílet do policistů, když po něm jdou a stejně tak žádný policista nezačne střílet po každém, kdo vytáhne zbraň. V takových situacích se hodně mluví a málo střílí."

Vravel som si, že určite asi keď už sa to riešilo si niektorý z toho zobrali ponaučenie a tak som si povedal, že sa pokúsim o trošku väčšie RP vykrádanie banky. Nebudem predsa stáť a mieriť na Elevator ako to už býva klasikou. Preto som zobral náhodného idúceho na ceste a ponúkol mu 100k za to že mi bude hrať rukojemníka. (Bolo to hlavne z toho dôvodu, že som nechcel porušiť pravidlo č. 7. Celú akciu taktiež sledoval Falleagle. Rukojemník ležal na zemi pričom som na neho neustále mieril. Snažil som vytvoriť akési RP vyjednávania no moje celé snaženie bolo zmarené zásobníkom z Heklera. Nejdem tu vyplakávať ani niečo, hlavne by som bol rád taktiež od ostatných na názor či už k tej akcii alebo ku S2K.

videjko

Sensei

Hráč

27
14.2.2021 20:00

@Patryk Máš pravdu no. Mali by sa trošku lepšie RPiť tie zbrane, ale keď si to vezmeš z tej IC situácie tak policajt ti mieril na hlavu, bol by si mŕtvy skôr ako by si stihol zabiť rukojemníka.

Patryk

Hráč

24
14.2.2021 20:19, naposledy upraveno 14.2.2021 20:21 uživatelem Patryk

Problém je v tom RP bežne proste nenabehneš a nezačneš strieľať hneď po niekom kto ma rukojemníka je tak akýsi strach z toho že on môže toho rukojemníka zabiť , kebyže čakám takéto správanie tak namierim na ten elevator a urobim z neho sitko hneď po tom ako vošiel :)

14.2.2021 20:30
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

Patryk

Hráč

24
14.2.2021 20:38

“Keby si to zrpil” kiežby literally 32 sekund (čas od toho ako si vošiel dnu) bolo fair enough nato zrpiť niečo pričom z vašej strany rp bolo vojsť dnu namieriť a vystreliť 

14.2.2021 20:57
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

1 2


Powered by LeoSight IFS
LT~49