Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

EnergyFactory - DevBlog


STAVIK

Hráč

17
1.2.2021 10:57, naposledy upraveno 1.2.2021 14:29 uživatelem STAVIK

Zdravím. Jak už jsem psal ve svém představení, tak mým snem je vytvořit hru nebo se aspoň podílet na vývoji. Jako vyučený mechanik mám nulové zkušenosti s IT, ale i tak se mi podařilo něco vytvořit. Jedná se o projekt EnergyFactory (je to random název, který  mě nepadl jako první), celý tenhle projekt je pro mě něco učebna. Jako engine používám Unity a programovací jazyk C# ve Visual Studiu. 

O co vlastně ve hře jde? Hra bude na smysl cookie clicker. Sám nevím co všechno chci ve hře mít, ale chci tam toho mít co nejvíc, protože čím víc toho tam přidám, tím víc se toho budu muset naučit. 

Momentálně se ve hře nachází možnost generovat energii co dvě vteřiny a následně ji prodat při kurzu 5 energie za 1$. Aby měla měna využití, nějak jsem se popral i s přepínačem mezi "elektrárnou" a shopem kde jde a dokonce i funguje, kupovat vylepšení - Zvýšení produkce za kliknutí a zvýšení kapacity baterek.

Případně pokud by byl zájem, můžu házet dolů fotky a changelogy. Pokud nezatvrdnu na nějakém problému a zase s tím na nějaký čas neseknu :D

Co se plánuje:

- Přidat možnost koupit turbínu na automatické vyrábění 

- Opravit bug s plnou kapacitou (Opraveno)

- Vymyslet hlubší smysl hry

- Zlepšit grafiku UI

Screeny

       

 

 

Zeintar

Hráč

49
1.2.2021 11:00, naposledy upraveno 1.2.2021 11:00 uživatelem Zeintar

Klasický autoclicker, rád zahraju :)

1.2.2021 11:09

Moc mě těší, že někdo konečně využil tuhle sekci na fóru. Moc rád bych tady na LeoSightu vybudoval nějakou subkomunitu kolem programování a tvorby her.

Jinak ke hře, clicker game je dobrý typ hry na naučení základů programování i principů v tvorbě her. Zároveň tam není moc co vymýšlet po stránce mechaniky a zároveň si můžeš vyhrát s tématikou a zasazením. Určitě jsi zvolil dobře a pokračuj v tom.

Hlavně to dokonči (nedokončení her a začínání nových a nových projektů je moje expertíza, tak nedělej stejnou chybu jako já 😁), i kdyby tě pak napadl jiný super nápad, aspoň tomu dodělej hratelnou podobu.

A kdybys potřeboval pomoct vyřešit nějaký problém, tak na Discordu máme channel #devchat. 😉

Závěrem pro tebe mám výzvu: Zkus do toho časem implementovat ukládání hry (pokud jsi to už neudělal).

STAVIK

Hráč

17
1.2.2021 11:17, naposledy upraveno 1.2.2021 11:18 uživatelem STAVIK

No abych pravdu řekl, tohle je asi desátý projekt co jsem začal. :D Blbý nápad jako první tvořit 3D projekt a dělat FPSko s hromadou funkcí, aspoň jsem se naučil trochu modelovat. Každopádně z tohohle mám dobrý pocit, kdo ví, třeba to fakt dokončím. Ukládání mě taky napadlo, ale absolutně nemám představu jak to udělat, ani co použít

1.2.2021 11:24

Jojo, to už je asi klasické prokletí každého indie developera. První projekt je FPS, nebo MMORPG. A když pak zjistíš, že z daleka nemáš šanci něco takového vytvořit, ale zároveň se takového snu nevzdáváš, pak začíná pravé dobrodružství. 🤠

bit

Hráč

49
1.2.2021 12:54, naposledy upraveno 1.2.2021 12:58 uživatelem bit

Vypadá to dobře na začátek. Chci taky zkusit udělat nějakej lidl clicker, ale nevím jak na to... Naposledy když jsem něco zkoušel tak to dobře nedopadlo, možná to bylo tím že jsem chtěl něco uplácat v Gmodu nebo Robloxu :D

Mám takový malý obrázek jak by to mohlo vypadat a jaké to mít mechaniky a aby to bylo moc těžký. Chci aby to bylo na tématiku hry Escape from Tarkov

STAVIK

Hráč

17
1.2.2021 16:35

Oproti tomu co jsem tu prezentoval ráno, se to docela pohlo a troufnu si to i označit jako verzi 0.0.1 :D

Novinky: 

- Opraven bug s maximálním počtem energie v zásobníku

- Přidán loading bar ke Generate tlačítku

- Přidána ikonka košíku k obchodu

- Při nákupu nebo prodeji se na pár vteřin objeví informační panel

- Po koupi upgradu se jeho cena zvýší 

Video jak hra vypadá při "hraní"

STAVIK

Hráč

17
25.8.2022 02:09, naposledy upraveno 25.8.2022 02:10 uživatelem STAVIK

Nějakou dobu potom, co jsem tady už přestal hrát, jsem se vrátil ke svému projektu.

Není to úplně to samé, co jsem tady prezentoval kdysi, ale funguje to na stejném principu, klikání. Místo výroby energie se těží suroviny. Ty jsou tam zatím jenom dvě. Ve hře je přidána mapa, která umožňuje vybírat místo kam chceme jít. Momentálně se dá cestovat do "Mineral shopu", kde se dají prodávat suroviny. V tomto obchodu se každou minutu mění cena za nákup/prodej. Je to něco jako simulace trhu. Cenu taky ovlivňuje marketing skill, který se zvyšuje právě prodáváním. 

Tom tool je obchod sloužící pro nákup vybavení, jako zvětšení inventáře, umožnění těžit i jinou rudu atd. 

Další místo, měla být agentura, kde si od určitého levelu marketingu a po koupi knížky, může hráč najmout horníky. Další věc ke které už jsem nedošel.

Kromě kopání surovin, jsem chtěl ještě přidat sekání dřeva nebo i nějakou fabriku na zpracování surovin za účelem většího zisku.

Mapa původně měla obsahovat i cestování mezi jednotlivými místy, ale než jsem se k tomu dostal, tak jsem si našel jiné projekty a tento tím upadl do zapomnění. Snad se k tomu někdy ještě vrátím :D

Kdo by chtěl, může si momentální verzi vyzkoušet. => ZDE

Budu rád za jakýkoliv názor, případně motivaci na pokračování  :D

 

 


Powered by LeoSight IFS
LT~93