Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Lionnel


2.3.2021 14:08

Zdarec, stejně jako x lidí přede mnou jsem dostal jako daily quest, napsat něco o sobě. Tudíž s chutí do toho.

Kde bych tak začal? No.. Mé jméno je Marco, je mi 16 let a nyní studuji střední školu Automobilní a technickou, obor Autoeletrikář. Během studia pracuji. Svůj volný čas věnuji svým kamarádům, autům a hrám. Jsem spíše kolektivní typ člověka, který by nedokázal žít sám. Taktéž jsem milovník aut (pokud se to tak ještě říká), který se v nich stále hrabe a sem tam je protáhne po lesních cestách a loukách. Rád sbírám různé zážitky (k nimž patří i suvenýry, zlomené končetiny a samozřejmě fotky). Jen bych chtěl ještě lehce načít téma, má přezdívka. Za mé hraní jsem dostával dotazy na mou přezdívku. Když jsi mojí přezdívku - Lionnel- rozebereme (opravdu to nemá nic společného s fotbalistou). Tak z toho máme Lion - nel. Lion, je mé oblíbené zvíře, ale byla by hloupost, mí jako přezdívku čistě Lion, kterou již určitě někdo používá, tak jsem si k tomu připojil koncovku nel. Nevím jak mě to napadlo, ale bum, přezdívka je na světě. Ale, aby jste měli tedy odpověď na otázku, co za existenci vlastně jsem a co tu dělám.