"Auto si bude moci po pár kliknutích upravit každý sám."
Teď budu za hnidopicha (sorry!), ale takhle jednoduché to nebude a snad ani být nemůže (a to nemluvím jen o tom, že tím RP s největší pravděpodobností utrpí). Nebudu rozebírat to, jak celá ta věc funguje či má fungovat (očekávám, že zde přijde někdo a bude argumentovat tím, že jsem to neviděl a že nevím o co go... tak schválně) proto, že nemám zapotřebí to rozkřikovat, ale problém je v tom, že plně automatizovaný update bez kohokoliv aktivního v rámci VCT je velice obtížné, ba až nemožné udělat.
Jsou věci jako podvozek a trakce, kde vytvořit funkční skriptovou stránku (na bázi toho, jak to dnes funguje) by vyžadovalo vytvořit pro každé z vozidel na serveru vytvořit přednastavené hodnoty. Toto je třeba důvod, proč hráči, kteří chtějí mít starou rámovou ameriku jako "želé" (jinými slovy žehlička nerovností), budou muset mít buďto přednastavené odpružení pro takové případy (což pochybuju, že by někdo chtěl při stávajícím množství vozidel ve vehlibu dělat, o tom, že takových "preconfigů" by muselo být víc pro různé případy nemluvě), nebo má jednoduše smůlu. Kdyby měl Tuning Update pokrýt všechny možné scénáře, tak "chudák Rataj". A to myslím smrtelně vážně.
Jinými slovy - VCT je potřeba bez ohledu na to, zda je na serveru skript, který je má "nahradit", nebo ne. Nejenom kvůli některým věcem ve vehlibu, ale také kvůli tomu, že pokud někdo chce udělat se svým autem něco skutečně specifického, tak má jednoduše řečeno smůlu.
Ukážeme si to na předpokladu - na jedné ze svých postáv mám starého Jeepa z osmdesátek (ano Řízkukvítku, je to ten samý Jeep, co byl na Natalii... myslím, že se tak jmenovala). Prostě auto, které je na jízdu v terénu vcelku slušné kvůli nastavení podvozku, ale na skutečné hrátky v terénu nemá trakci a výkon (problémem jsou tyto dvě kolonky, odzkoušeno na "unique" Jeepu, který je dodnes ve vlastnictví jistého hráče... nebudu říkat o koho jde). Zvýšení výkonu v rámci skriptu není problém (viz jeden z promo snímků), problém je v trakci, se kterou pracovat i přímo specificky pro daný unique handling není jednoduché a žádá si to jistou preciznost a práci. Ostatně zde stačí o 0,5 vyšší hodnota a z neutrálního auta máte přetáčivou mrchu a opačně. A to jsou tady ty hodnoty na trakci hned dvě! Násobitel a sklon trakce jsou hodnoty, které prostě nelze udělat tak, aby fungovaly v rámci skriptu na úpravu handlingů a to je něco, na čem jsme se shodli i s Ratajem.
Já to teď nemyslím nijak špatně, ale skutečnost je jednoduše taková, že (další) členové VCT budou potřeba a je jedno co všechno by bylo takto "předtvořeno". Navíc každý hráč má jiné preference, což může vyústit v to, že někomu upravené auto A nesedí, zatímco někomu jinému dané auto vyhovuje víc než cokoliv jiného. A to je něco, co prostě skript už jen ze své podstaty, že není člověkem, nedokáže pokrýt.
"Auto si bude moci po pár kliknutích upravit každý sám."
Teď budu za hnidopicha (sorry!), ale takhle jednoduché to nebude a snad ani být nemůže (a to nemluvím jen o tom, že tím RP s největší pravděpodobností utrpí). Nebudu rozebírat to, jak celá ta věc funguje či má fungovat (očekávám, že zde přijde někdo a bude argumentovat tím, že jsem to neviděl a že nevím o co go... tak schválně) proto, že nemám zapotřebí to rozkřikovat, ale problém je v tom, že plně automatizovaný update bez kohokoliv aktivního v rámci VCT je velice obtížné, ba až nemožné udělat.
Jsou věci jako podvozek a trakce, kde vytvořit funkční skriptovou stránku (na bázi toho, jak to dnes funguje) by vyžadovalo vytvořit pro každé z vozidel na serveru vytvořit přednastavené hodnoty. Toto je třeba důvod, proč hráči, kteří chtějí mít starou rámovou ameriku jako "želé" (jinými slovy žehlička nerovností), budou muset mít buďto přednastavené odpružení pro takové případy (což pochybuju, že by někdo chtěl při stávajícím množství vozidel ve vehlibu dělat, o tom, že takových "preconfigů" by muselo být víc pro různé případy nemluvě), nebo má jednoduše smůlu. Kdyby měl Tuning Update pokrýt všechny možné scénáře, tak "chudák Rataj". A to myslím smrtelně vážně.
Jinými slovy - VCT je potřeba bez ohledu na to, zda je na serveru skript, který je má "nahradit", nebo ne. Nejenom kvůli některým věcem ve vehlibu, ale také kvůli tomu, že pokud někdo chce udělat se svým autem něco skutečně specifického, tak má jednoduše řečeno smůlu.
Ukážeme si to na předpokladu - na jedné ze svých postáv mám starého Jeepa z osmdesátek (ano Řízkukvítku, je to ten samý Jeep, co byl na Natalii... myslím, že se tak jmenovala). Prostě auto, které je na jízdu v terénu vcelku slušné kvůli nastavení podvozku, ale na skutečné hrátky v terénu nemá trakci a výkon (problémem jsou tyto dvě kolonky, odzkoušeno na "unique" Jeepu, který je dodnes ve vlastnictví jistého hráče... nebudu říkat o koho jde). Zvýšení výkonu v rámci skriptu není problém (viz jeden z promo snímků), problém je v trakci, se kterou pracovat i přímo specificky pro daný unique handling není jednoduché a žádá si to jistou preciznost a práci. Ostatně zde stačí o 0,5 vyšší hodnota a z neutrálního auta máte přetáčivou mrchu a opačně. A to jsou tady ty hodnoty na trakci hned dvě! Násobitel a sklon trakce jsou hodnoty, které prostě nelze udělat tak, aby fungovaly v rámci skriptu na úpravu handlingů a to je něco, na čem jsme se shodli i s Ratajem.
Já to teď nemyslím nijak špatně, ale skutečnost je jednoduše taková, že (další) členové VCT budou potřeba a je jedno co všechno by bylo takto "předtvořeno". Navíc každý hráč má jiné preference, což může vyústit v to, že někomu upravené auto A nesedí, zatímco někomu jinému dané auto vyhovuje víc než cokoliv jiného. A to je něco, co prostě skript už jen ze své podstaty, že není člověkem, nedokáže pokrýt.