Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Jak (ne)řešit problémy s členy Helper Teamu


11.6.2021 16:57

Zdravím vás, vážení a milí spoluhráči.

Po dlouhé době jsem se rozhodl přispět do diskuze na fóru a to vysvětlením problému, s nímž se na Skimu setkávám v posledním zhruba měsíci a jsem nucený to vysvětlovat zas a znovu. S růžovými brýlemi tedy doufám, že v budoucnu bude tento příspěvek alespoň trochu přínosný a pomůže hráčům se trochu zorientovat.

O co tedy půjde? Dnes jsem projížděl fórum a všiml jsem si příspěvku od Rataje, který mi vnukl tento nápad. Už od dob, co se mi zjevila hvězdička před jménem, se denně potýkám s hráči, kteří mě přes PM žádají o opravy vozidel, teleport, případně o ban. Ze zkušenosti vím, že se s tímto nepotýkám jako jediný a proto si tedy pojďme projet důvody, proč je tento přístup špatný.


1.) Helper vs Trusted Player

Bohužel se ještě teď najdou na serveru někteří, kteří si myslí, že hráči s hvězdičkou před jménem jsou členové Admin Teamu a mohou tedy opravovat vozidla, banovat lidi apod. Hvězdička před jménem ale neznamená, že je hráč členem Admin Teamu, tedy ve většině případů.



Co ta hvězdička tedy znamená? Hvězdička před jménem značí Trusted Playera, tedy hráče, jehož RP je členy AT uznáváno jako kvalitní a hráč nemá problémy s pravidly. Je to odměna za slušné chování a snahu projevenou během RP. Trusted Player ale nemá žádné vyšší pravomoce oproti běžnému hráči, pominu-li příkaz /district.


2.) Jak poznat Helpera?

V současné chvíli tedy předpokládám, že je hráči znám rozdíl mezi TP a Helperem. Zároveň se vžiji do role hráče, který by nutně potřeboval s něčím pomoct. Jak by takový hráč poznal Helpera?
Je to úplně jednoduché. K tomu, aby hráč zjistil, zda se na serveru nachází nějaký Helper, poslouží příkaz /staff, který mimo jiné vyobrazí i dostupné členy AT (GM, GA, TM, CM). Sekce Helperů se nachází ve spodní části informačního panelu příkazu /staff.


3.) Psát Helperovi PM?

Takového průměrného hráče tedy hned napadne, že jednoho z Helperů bude kontaktovat v PM, je to ale vždy nutné?
Pro veškeré otázky týkající se funkcí hry, základních potřebných lokací a věcí tomuto podobných, slouží hráčům HelpChat, který je přístupný pomocí příkazu /hc. Do HelpChatu vidí všichni členové AT&HT + hráč, který zde směřoval svůj dotaz. Primární rolí, která by vám zde měla zodpovědět dotaz, je Helper, ovšem pokud si Helpeři neví rady, případně se jedná o problém, který přesahuje jejich kompetence, většinou odpoví někdo z členů AT. Zde si taktéž můžete zažádat o unbug, tedy pokud se propadnete někde texturou, bugnete se v interiéru apod., většinou to může vyřešit Helper.
Primárně byste tedy své dotazy měli směřovat do HelpChatu, ale pokud napíšete někomu z Helperů do PM, nikdo vám za to hlavu neutrhne.


4.) Helpere, portni mi auto.

Jo... Tak to by úplně nešlo. Často žádáte Helpery o věci, které nejsou v jejich kompetencích, možná jste nebyli doposud informováni.

Co pro vás Helper může udělat?

> Helper vám může poradit v HelpChatu, PM, vlastně kdekoli
> Helper vás může zaučit do RolePlaye, pomoct vám ohledně začátků na Skimu
> Helper vás může teleportovat ven z interiéru, pokud jste se bugli

Co pro vás Helper nemůže udělat?

> Helper vám nemůže opravit, respawnout ani vám nijak manipulovat s vozidlem
> Helper nemůže dát ban/unban hráči
> Helper vám přednostně nemůže vyřešit report/ticket, protože Helper reporty/tickety neřeší
> ...jednoduše Helper vám nemůže nijak pomoct s věcmi, které patří do Reportů (F2)


Závěrem...

Možná jsem celý příspěvek napsal zbytečně a zanedlouho bude smazán, možná tu vydrží déle, kdo ví. Mým účelem bylo informovat hráče o tom, že, ač bychom určitě rádi, jim jako Helpeři bohužel ne vždy můžeme pomoct. Zároveň chci poděkovat všem kolegům z HT a AT za výdrž a úsilí, které prokazují během své duty, a tímto příspěvkem tedy s vámi, především Helpery, soucítím a doufám, že jsem alespoň trochu dopomohl k objasnění důležitých faktů.
Vám, hráčům, bych akorát rád vzkázal jediné. Děkuji všem, kteří tohle chápete, máte s námi všemi trpělivost a zvládáte to s námi, vy, kteří jste tohle vše doposud nevěděli, to už snad víte, a budu doufat a těšit se, že naše vzájemná spolupráce v budoucnu bude lepší. 
Kdybych zde náhodou zapomněl něco důležitého zmínit, případně naopak zde něco přebývalo, prosím, neváhejte mě informovat. Tento příspěvek píšu myšlenku po myšlence, proto doufám, že to nebude zmatečné.


Přeji všem hodně štěstí a zábavy během hraní.

Sensei

Hráč

27
7.1.2022 10:09

"> Helper vám přednostně nemůže vyřešit report/ticket, protože Helper reporty/tickety neřeší"

Dovolím si túto pána Dzardysa opraviť. Helpery tickety riešia. Riešia tie, ktoré dokážu vyriešiť s ich aktuálnymi právami a možnosťami. Taktiež pozor nie každý helper v /staff vidí do ticketov. Do ticketov vidia tí helpery, ktorí majú na stránke modrý štítok "Helper".

Ďakujem za pozornosť.


Powered by LeoSight IFS
LT~53

Přihlášení




Zapomněl/a jsem jméno nebo heslo

DUBEN 2024
SPLNĚNO!

Pokrytí provozních nákladů

Donator měsíce: Vitezslav (2063Kč)
(na konci měsíce získá odznak)

Kdo je online?
gloziscoot

50Kč dnes v 21:36

ShadowzWT

70Kč dnes v 15:24

MrKys

300Kč dnes v 01:26

Nejnovější uživatelé
Ham201

Registrován 24.4.2024

bujdaCZ

Registrován 24.4.2024

Tomaskosos

Registrován 24.4.2024