Takže začal bych tím, že je zde takový axiom, že vždy musí být na glue i zadní řidič, prostě to tak je, vždy to tak bylo a vždy to tak bude, a pokud to tak není, tak se to bere jako porušení pravidel.
Proč tomu tak je? Tažení jiného vozu se vždy rpí pomocí lana ( u větších strojů pomoví tažné tyče ) neuznáváme žádné podvaly ani jiné složité tažné ústrojí jelikož se to bere jako PG, vytáhnout si z kapsy podval.
Nyní k výhodám a nevýhodám lana / tyče. Lano je běžná výbava každého vozu ( nákladní auta, hlavně ty specializované mají ve výbavě tažnou tyč ) takže stačí zarpit že vyndáváme lano z kufru a je to.
Nevýhodou je, že vozidlo za námi je nekontrolovatelné, a to jak z hlediska rychlosti, tak i směru.
Co to znamená? pokud přední auto zabrzdí, začne zpomalovat, avšak zadní auto bude mít mnohem menší zpomalení, a nabourá do předního auta, pokud bude zabrždění dostatečně prudké. To je sice nepříjemné ale krom omlácení auta asi neškodné, co je však horší je zatáčení. Pokud totiž přední vozidlo zatočí, začne ztáčet i vozidlo zadní, a tím ho přinutí také zatočit, avšak poloměr otáčení bude mnohem větší a zadní auto bude zatáčet méně, což povede k tomu že vyletí z vozovky.
Pak tu ještě máme maličkosti jako jsou blinky (které jsou stejně většině hráčů ukradený) a takovej detail, že většina vozů nemá tažné oko uprostřed ale na boku, takže by i jízda po rovince mohla působit problém a byla by nutná korecke směru jízdy.
Abych to zkrátil, táhnout za sebou nebržděný neřízený objekt není dobrej nápad a dříve nebo později to zkončí nehodou.
Nevím co si představuješ pod pojmem "Uvolněný volant" ale nenapadá mě ani čeho by jsi tím chtěl dosáhnout.
Tvoji žádost zamítám, a prosím aby si při tom hraní používal trochu rozumu.
Takže začal bych tím, že je zde takový axiom, že vždy musí být na glue i zadní řidič, prostě to tak je, vždy to tak bylo a vždy to tak bude, a pokud to tak není, tak se to bere jako porušení pravidel.
Proč tomu tak je? Tažení jiného vozu se vždy rpí pomocí lana ( u větších strojů pomoví tažné tyče ) neuznáváme žádné podvaly ani jiné složité tažné ústrojí jelikož se to bere jako PG, vytáhnout si z kapsy podval.
Nyní k výhodám a nevýhodám lana / tyče. Lano je běžná výbava každého vozu ( nákladní auta, hlavně ty specializované mají ve výbavě tažnou tyč ) takže stačí zarpit že vyndáváme lano z kufru a je to.
Nevýhodou je, že vozidlo za námi je nekontrolovatelné, a to jak z hlediska rychlosti, tak i směru.
Co to znamená? pokud přední auto zabrzdí, začne zpomalovat, avšak zadní auto bude mít mnohem menší zpomalení, a nabourá do předního auta, pokud bude zabrždění dostatečně prudké. To je sice nepříjemné ale krom omlácení auta asi neškodné, co je však horší je zatáčení. Pokud totiž přední vozidlo zatočí, začne ztáčet i vozidlo zadní, a tím ho přinutí také zatočit, avšak poloměr otáčení bude mnohem větší a zadní auto bude zatáčet méně, což povede k tomu že vyletí z vozovky.
Pak tu ještě máme maličkosti jako jsou blinky (které jsou stejně většině hráčů ukradený) a takovej detail, že většina vozů nemá tažné oko uprostřed ale na boku, takže by i jízda po rovince mohla působit problém a byla by nutná korecke směru jízdy.
Abych to zkrátil, táhnout za sebou nebržděný neřízený objekt není dobrej nápad a dříve nebo později to zkončí nehodou.
Nevím co si představuješ pod pojmem "Uvolněný volant" ale nenapadá mě ani čeho by jsi tím chtěl dosáhnout.
Tvoji žádost zamítám, a prosím aby si při tom hraní používal trochu rozumu.