Jméno a příjmení: Frederik Benett
Rok narození: 1997
Trvalé bydliště: Palomino Creek 4-3
Telefonní číslo, emailová adresa:
tel. číslo – 857 794
Emailová adresa – frederik.benett@post.ic
Pracovní zkušenosti, stávající povolání:
Bývalá zaměstnání:
BTC (ič: 261) - Majitel
RCN - technik, reportér, hlavní technik, zástupce ředitele
PSA - strážmistr
G66 - správa komunikací, dobrovolník
DOCAR - Ostraha II.
Aktualní zaměstnání:
BTC - Majitel
RCN - Zástupce ředitele
G66 - Dobrovolník
DOCAR - Ostraha II.
Vlastněné licence:
Pilotní:
ARC, AGC, SER, ROT, Typeringy: Maverick, News Chopper
Řidičské:
A, B, C, Lodní
Ostatní:
T1
Motivační dopis:
Vážení kongresmani,
dovolte mi se tímto dopisem účastnit výběrového řízení na post ředitele RCN, v RCN jsem nastoupil na post reportéra ještě v dobu kdy byl ředitelem pan Torio, poté jsem změnil zaměření na technika, následně jsem se stal hlavním technikem, poté zástupcem ředitele.
Bohužel RCN je neaktivní a já z pozice zástupce ředitele s tím nemohu nic udělat, snížení financí které nám stát přiděluje taktéž moc nepomohlo.
Mým plánem je ze všeho nejdříve zvednout aktivitu techniků, na nich závisí signál po celém SA, je to tedy mou prioritou, poté se budu soustředit na vytvoření jakého si zpravodajského okénka pomocí živého přenosu, na závěr by jsem chtěl oživit reportéry, vymyslet důmyslný systém pomocí kterého by byli neaktivní zaměstnanci nahrazeni novými.
Mou práci v RCN může pro celý kongres posoudit primárně slečna Larsson, ta zastupuje místo hlavního reportéra a ví moc dobře jak to tam chodí.
Předem děkuji za přečtení a zvážení mé přihlášky.
S pozdravem,
JUDr. Frederik Benett.
Jméno a příjmení: Frederik Benett
Rok narození: 1997
Trvalé bydliště: Palomino Creek 4-3
Telefonní číslo, emailová adresa:
tel. číslo – 857 794
Emailová adresa – frederik.benett@post.ic
Pracovní zkušenosti, stávající povolání:
Bývalá zaměstnání:
BTC (ič: 261) - Majitel
RCN - technik, reportér, hlavní technik, zástupce ředitele
PSA - strážmistr