Ahoj,
popri blokovaní na kase mi prišla myšlienka na um, ohľadom zlepšenia kvality, hmm, zdravého rozumu na servery.
Navrhujem ráznu zmenu tohto "nášho systému". Hold, určite je to na diskusiu, no za aspoň za myšlienku to stojí.
Celý topic sa budem odvolávať na common sense (CS).
RP driving
Často, a trúfam si povedať, že 90% času nikto nejazdí v súlade s zdravým rozumom a kvalitným RP, pokiaľ nie je, zažratý do RP svojej postavy, kedy mu stojí to RP dodržiavať pre kvalitný zážitok. No k veci, nonstop sa deje, že niekto jazdí 200+ cez obytné zóny, teda hlavne hernú zónu, kde je to totálne, ale že totálne neprístupné.
Mnohokrát sa riešilo obchádzanie dopravnej nehody (DN). Kazilo to hru, zúčastnení DN dlho čakali a ostatní dostávali tak akurát bany za CS. Lenže zamerajme sa na to čo vlastne k DN viedlo? Správne! Rýchla jazda. Poďme sa teda pozrieť na nejaké riešenia.
IC cestou sa to riešilo radarmi, no podľa môjho názoru to nestačí. Lebo zaplatiť pokutu, je síce osina v zadku, no nič tým nikomu nehrozí. A teda, keď sa už na to dívame z toho IC hľadiska, za životohrozujúcu jazdu nehrozí iba pokuta, no predovšetkým trvalé následky a strata života.
Čo teda navrhujem? Prísno upraviť pravidlá RP drivingu a CS, a to tak, že v prípade nárazu vo vysokej jazde je skrátka vysoká šanca na CK alebo na "IC BAN". Tým "IC BAN" myslím, že hráč proste passive leží v nemocnici/doma a lieči sa zo zranení, teda nemôže IC nič robiť →hrať. (To sa by sa samozrejme vzťahovalo iba na jednu postavu, tú zranenú).
Rovno by som predišiel aj špekulantom. Tieto kritéria by sa týkali vinníka DN. Teda ten "zrazený" by nebol ohrozený CK. Tým by sme predišli úmyselným zrážkam. Určite by sa našli takí, čo by si zakladali postavy iba na úmyselné udelenie CK niekomu zrážkou.
Teda nejaký jednoduchý skript, ktorý by zaznamenal rýchlosť v bode zrážky a na základe toho by vygeneroval šance na CK. (Samozrejme by to poslalo žiadosť administrátorovi na schválenie situácie, nechceme predsa, aby nás CKčkoval skript.)
Prosté riešenie situácií, ktoré skrátka zamedzí rýchlej jazde v hernej zóne lebo logicky tam je vysoká šanca na zrážku kvôli hráčom, a taktiež donúti prehodnotiť ilegálov jazdiť rýchlo, LEBO skrátka tá hrozba straty života tam proste je a povedzme si úprimne jail a ban oproti CK sú nič. CKčkom to predsa končí, že? Prečo by sme teda tento dôležitý a podstatný fakt mali zanedbávať práve pri jazde, kde to najviac ubližuje kvalite serveru.
Common Sense
Keďže NPCčka behajúce po mape neprichádzajú do úvahy, prichádzam s návrhom o vyčlenení "zón ruchu", kde bude skrátka zakázané unášať, okrádať atď. Prípadne, by sa pri nelegálnej činnosti v tejto zóne automaticky informovalo PSA, alebo by aspoň bola šanca na náhodné informovanie PSA. Prečo? (Viem si predstaviť nejaký príkaz /zahajit unos, ktorý by zahájil RP únosu a vyhodnotil či sa deje v rušnej zóne ale bo nie, ak je teda možné toto označiť aj skriptovo a nie iba tu na obrázok na forku.)
Uveďme si modelovú situáciu, kedy ide kamionista po diaľnici, cez mesto, zdôrazňujem, rušné mesto (LV, LS, SF) a niekto ho unesie. Alebo celkovo únos hocikoho v centre mesta medzi mrakodrapmi, kasínami, len preto, že tam nie sú hráči. Celé z toho logického hľadiska je to proste kravina, nejakí ľudia by tam proste boli, len ako som povedal, NPC neprichádzajú do úvahy a nie sú na to ani kapacity hráčov.
Kto pozná Jailbreak, určite mu sú povedomé CT zóny, kde mali Tčka skrátka zakázané chodiť.
Teda kľudne by sa mapa mohla rozdeliť na tri zóny ako:
- Úplný zákaz "viditeľnej" ilegálnej činnosti / 100% šanca na privolanie PSA- centrá miest, rušné úseky ciest, herná zóna, vojenské oblasti.
- Situačný zákaz "viditeľnej" ilegálnej činnosti / 50% šanca na privolanie PSA- uličky, miesta pod kamerami, malé mestá/dediny → miesta s nízkou hustotou "ruchu" ľudí
- 100% povolená ilegálna činnosť- lesy, púšte, odľahlé miesta, uzavreté priestory → klasický systém s políciou ako ho máme teraz (pokiaľ si ju nezavolá hráč, na božie zavolanie teda nepríde..)
Tým by sme vedeli pokryť nelogické únosy v strede miesta a na diaľniciach...
Je to čisto základ, nejakého prijateľného riešenia. Odľahčilo by to prácu adminom, síce banovali by aj tak, no ban by už nebol jedinou hrozbou, a hráč si potom skutočne prehodnotí, či mu stojí za to prísť o všetko prostým nevážením si života. Preto rád uvítam vaše návrhy a pohľady k tejto téme. A až bude chcieť niekto argumentovať, že by to mohlo odradiť hráčov, tak, o to predsa ide, nie? Zbaviť sa spodiny a eliminovať porušovanie pravidiel, ktoré nám kazia pôžitok z hry.
To bude asi všetko k tomu.
-Pavol out
Ahoj,
popri blokovaní na kase mi prišla myšlienka na um, ohľadom zlepšenia kvality, hmm, zdravého rozumu na servery.
Navrhujem ráznu zmenu tohto "nášho systému". Hold, určite je to na diskusiu, no za aspoň za myšlienku to stojí.
Celý topic sa budem odvolávať na common sense (CS).
RP driving
Často, a trúfam si povedať, že 90% času nikto nejazdí v súlade s zdravým rozumom a kvalitným RP, pokiaľ nie je, zažratý do RP svojej postavy, kedy mu stojí to RP dodržiavať pre kvalitný zážitok. No k veci, nonstop sa deje, že niekto jazdí 200+ cez obytné zóny, teda hlavne hernú zónu, kde je to totálne, ale že totálne neprístupné.
Mnohokrát sa riešilo obchádzanie dopravnej nehody (DN). Kazilo to hru, zúčastnení DN dlho čakali a ostatní dostávali tak akurát bany za CS. Lenže zamerajme sa na to čo vlastne k DN viedlo? Správne! Rýchla jazda. Poďme sa teda pozrieť na nejaké riešenia.
IC cestou sa to riešilo radarmi, no podľa môjho názoru to nestačí. Lebo zaplatiť pokutu, je síce osina v zadku, no nič tým nikomu nehrozí. A teda, keď sa už na to dívame z toho IC hľadiska, za životohrozujúcu jazdu nehrozí iba pokuta, no predovšetkým trvalé následky a strata života.
Čo teda navrhujem? Prísno upraviť pravidlá RP drivingu a CS, a to tak, že v prípade nárazu vo vysokej jazde je skrátka vysoká šanca na CK alebo na "IC BAN". Tým "IC BAN" myslím, že hráč proste passive leží v nemocnici/doma a lieči sa zo zranení, teda nemôže IC nič robiť →hrať. (To sa by sa samozrejme vzťahovalo iba na jednu postavu, tú zranenú).
Rovno by som predišiel aj špekulantom. Tieto kritéria by sa týkali vinníka DN. Teda ten "zrazený" by nebol ohrozený CK. Tým by sme predišli úmyselným zrážkam. Určite by sa našli takí, čo by si zakladali postavy iba na úmyselné udelenie CK niekomu zrážkou.
Teda nejaký jednoduchý skript, ktorý by zaznamenal rýchlosť v bode zrážky a na základe toho by vygeneroval šance na CK. (Samozrejme by to poslalo žiadosť administrátorovi na schválenie situácie, nechceme predsa, aby nás CKčkoval skript.)
Prosté riešenie situácií, ktoré skrátka zamedzí rýchlej jazde v hernej zóne lebo logicky tam je vysoká šanca na zrážku kvôli hráčom, a taktiež donúti prehodnotiť ilegálov jazdiť rýchlo, LEBO skrátka tá hrozba straty života tam proste je a povedzme si úprimne jail a ban oproti CK sú nič. CKčkom to predsa končí, že? Prečo by sme teda tento dôležitý a podstatný fakt mali zanedbávať práve pri jazde, kde to najviac ubližuje kvalite serveru.
Common Sense
Keďže NPCčka behajúce po mape neprichádzajú do úvahy, prichádzam s návrhom o vyčlenení "zón ruchu", kde bude skrátka zakázané unášať, okrádať atď. Prípadne, by sa pri nelegálnej činnosti v tejto zóne automaticky informovalo PSA, alebo by aspoň bola šanca na náhodné informovanie PSA. Prečo? (Viem si predstaviť nejaký príkaz /zahajit unos, ktorý by zahájil RP únosu a vyhodnotil či sa deje v rušnej zóne ale bo nie, ak je teda možné toto označiť aj skriptovo a nie iba tu na obrázok na forku.)
Uveďme si modelovú situáciu, kedy ide kamionista po diaľnici, cez mesto, zdôrazňujem, rušné mesto (LV, LS, SF) a niekto ho unesie. Alebo celkovo únos hocikoho v centre mesta medzi mrakodrapmi, kasínami, len preto, že tam nie sú hráči. Celé z toho logického hľadiska je to proste kravina, nejakí ľudia by tam proste boli, len ako som povedal, NPC neprichádzajú do úvahy a nie sú na to ani kapacity hráčov.
Kto pozná Jailbreak, určite mu sú povedomé CT zóny, kde mali Tčka skrátka zakázané chodiť.
Teda kľudne by sa mapa mohla rozdeliť na tri zóny ako:
- Úplný zákaz "viditeľnej" ilegálnej činnosti / 100% šanca na privolanie PSA- centrá miest, rušné úseky ciest, herná zóna, vojenské oblasti.
- Situačný zákaz "viditeľnej" ilegálnej činnosti / 50% šanca na privolanie PSA- uličky, miesta pod kamerami, malé mestá/dediny → miesta s nízkou hustotou "ruchu" ľudí
- 100% povolená ilegálna činnosť- lesy, púšte, odľahlé miesta, uzavreté priestory → klasický systém s políciou ako ho máme teraz (pokiaľ si ju nezavolá hráč, na božie zavolanie teda nepríde..)
Tým by sme vedeli pokryť nelogické únosy v strede miesta a na diaľniciach...
Je to čisto základ, nejakého prijateľného riešenia. Odľahčilo by to prácu adminom, síce banovali by aj tak, no ban by už nebol jedinou hrozbou, a hráč si potom skutočne prehodnotí, či mu stojí za to prísť o všetko prostým nevážením si života. Preto rád uvítam vaše návrhy a pohľady k tejto téme. A až bude chcieť niekto argumentovať, že by to mohlo odradiť hráčov, tak, o to predsa ide, nie? Zbaviť sa spodiny a eliminovať porušovanie pravidiel, ktoré nám kazia pôžitok z hry.
To bude asi všetko k tomu.
-Pavol out