Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Lobster


Lobster

Hráč

4
5.5.2022 17:30, naposledy upraveno 5.5.2022 17:31 uživatelem Lobster

Přezdívka: Lobster

Věk: 21

Zkušenosti: Myslím si že mam dost velké, což na to jsem byl v AT dost na serverech jak víme to jsou ty trash servery, ale tam se všechno naučíte.

Komunikační dovednosti: jsem zvyklí z běžného života komunikovat s lidmi, takže mě to neděla problém... Plus umí Angličtinu, a Němčinu.. a Češtinu logicky umím.

Mám čas: hraju denně 5-7H a jse furt aktivní.

Další informace o mně:

Ahoj já jsem Roman je mi 21 let... Pocházím z Zlinský kraj... Jsem vyučení jako Mechanik ale 1 rok jsem chodil na ajtáka ale pak jsem se na to vykašlal, a šel jsem Opravař řemeslných stroju. Jsem spolehlivý a ochotný človek a vždy je na ě spolech. Jsem dost oblíbení vždy v kounikaci jako např na hovorech atd... Můj strávený čas je... Scriptovaní ruzných scriptu na Fivem či MTA a zkrátka dokažu vam co koliv na scriptovat. Dříve jsem chodil jako menší na ruzné koužky např, klavír a na kytaru.. ale pote jsem se na to všechno vykašlal, a ted pouze hraju jen tak pro zabavu na kytaru... Vždy třeba na discordu nekomu nekdy něco zahraju a zkratka jsem pro každou srandu. Já vždy mam svoji hlavu a nekdy jsem i tvrdohlava palice :D, a dokažu poslouchat a zkrátka řečeno naslouchat. S každým vycházím ale bohužel ne s každym jde vycházet a nemam moc rád Arogantní lidi. Rád komu koliv vždy poradim když to je možne, či pomohu. A myslím si že je tu spoustu lidi co chtěji nějako poradit a proto jsme tu my, kteří víme např neco co ten daný človek potřebuje vědet a proto jsme tu my kteří mu pomůžeme. A dost lidem jsem vždy pomáhal a spíše vysvětlovat jak se hraje právě MTA RolePlay, takže chci řict