Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Mart1ny


Mart1ny

Hráč

13
14.10.2022 22:32

Přezdívka: Mart1ny

Věk: 17

Zkušenosti: Skusenosti s Helperom mám, nie velké ale mám. Dosť často som bol Helperom na takých menšich minecraft serveroch. Viem že to nie je nič moc ale myslim si že sa to počita

Komunikační dovednosti: Čo sa týka komunikatívnych dovednosťi, tak pri zoznamovani s novými ľudmi som docela hanblivy a neistý. Samozrejme čeština, slovenčina a docela viem aj tu anglištinu :D

Mám čas: Čas mám každy deň, hlavne vo večernych hodinach

Další informace o mně:

Takže ahojte, moje meno je Paťo. Mám 17 rokov a som z malej dedinky na západnom Slovensku. Momentálne študujem informatiku, no viac v tej škole spím ako pracujem. Naučil som sa pár základných programovacích jazykov ako HTML, CSS, PHP, a teraz sa učím dva jazyky a to PHYTON a JAVU. Vždy som chcel vedieť jazyk JAVA už len kôli tomu že som dávnejšie hrával Minecraft a predstavoval som si že budem programovať pluginy a módy a budem na tom zarábať tažký cash$$. No ako som sa na tu Javu tešil tak som aj prestal. Vôbec ma ten jazyk nebaví, je zbytočne tažký a je treba naprogramovať velkú časť kódu aby vznikla úplne primitívna vec. Skôr mi viac vyhovuje PHYTON, no ale nebudem tu vypisovať recenzie na programátorské jazyk. Skimo hrávam už skoro rok a zatiaľ si myslím že mi to RP docela ide. Nikdy som nemal žiadny permaban a ani nejaký vetší ban napríklad na 72h. Momentálne docela dosť rpím PSAčko za postavu Carl Drozdov Smith. Skimo som si neskutočne obľúbi a stalo sa mojou každodennou rutinou. Vždy si po škole rád zaRPim, potom samozrejme vypadnem na pár hodín von aby som nebol nolifer, ale večer zo Skimom pokračujem. Prihlášku som si už podával ale nikdy som