Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - OurMatthew


OurMatthew

Hráč

26
11.3.2023 16:17

Přezdívka: OurMatthew

Věk: 18

Zkušenosti: Helper, Game Master (Skimo RP)

Komunikační dovednosti: Domluvím se samozřejmě česky a slovensky. Angličtinu mám též na dobré úrovni. S komunikací s hráči jsem nikdy problém neměl a vždy jsem se snažil vystupovat co nejvíce přátelsky.

Mám čas: Mimo volné dny ve školy převážně soboty a neděle.

Další informace o mně:

Ahoj, možná si na mě stále vzpomínáte. Jmenuji se Matěj a pocházím z jižních Čech. V minulosti jsem již byl členem LeoSight AT a bavilo mě to. Pro ty, kteří mě neznají tak bych se rád představil. Momentálně studuji 3. ročník učebního oboru Elektromechanik, mimo to jsem vášnivý cestovatel a amatérský fotograf. Moje další záliby jsou především v dějepise a politice. Dále si hraji s různými programy na úpravu fotografií, hlavně tedy s Adobe Lightroom. Mé RP začalo v roce 2015 na SAMPu a s uplývajícím časem jsem stále sbíral zkušenosti, které dnes mohu předávat ostatním. Na LeoSightu působím od doby Artheonu a úplného začátku nového Skima. Za tu dobu jsem se zde seznámil se spousty úžasných lidí a stal se součástí báječné komunity, které jsem se pak rozhodl pomáhat jako člen AT. Bohužel jsem kvůli konci nekonečného lockdownu musel opět usednout do školní lavice, veškerý můj čas se přesunul na učivo a já ze svého uvážení svojí pozici opustil. Rád bych opět dostal šanci se podílet na rozvoji LeoSight komunity a podávat pomocnou ruku nováčkům a hráčům tápajících v pravidlech Role Playe. Budu jen rád za jakýkoliv feedback hráčů v podobě reakcí :-)

18.4.2023 12:49