Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Moorty


Moorty

Hráč

1
4.7.2020 21:16, naposledy upraveno 4.7.2020 21:24 uživatelem Moorty

Přezdívka: Moorty

Věk: 19

Zkušenosti: bohužel žádné, ale rád se zaučím!

Komunikační dovednosti: Veliká trpělivost, ochota, argumentace je moje velká stránka.

Čeština - Rodilý mluvčí. Angličtina - Pokročilí (Práce v Anglii)

Mám čas: nejvíce večer a odpoledne (15:00-03:00)

Další informace o mně:

Dobrý den, jmenuji se Martin Mašek, pocházím z Ústeckého Kraje z nejvíce elitního města Most! Studuji v Chomutově čtyřletý obor Mechanik Seřizovač, který se zakončuje maturitním vysvědčením + výuční list. (prý nějaká výhoda). Učím se programovat CNC stroje (kdo neví, tak velké stroje, co Vám vyrobí díl na tisícinu milimetru přesně, které se programují přes PC). Hrával jsem před pár lety na SKIMO serveru, ale kvůli škole a brigádě jsem přestal. Teď se mi opět nahromadil čas, tak ho rád využiji opět u vás! Nemám zatím moc nahráno, ale dokážu nějaké ty hodiny po pár dnech opět nahrát :). Děkuji moc za případnou odpověď či za projevený názor. Užívejte a přeji Vám úžasný zbytek dne S pozdravem Martin Mašek

sandlerino

Hráč

39
4.7.2020 22:25

Ahoj, nábor není otevřený.

 

Moorty

Hráč

1
4.7.2020 23:57

Oh, dobře díky za info :)

5.7.2020 19:10

Jak bylo řečeno, nábor momentálně neprobíhá. Do AT je možné se přihlásit i mimo nábor, avšak tímto způsobem přijímáme pouze uživatele, kteří jsou již v komunitě známí a pomáhají ji růst.