Podatel: Donato Ortiz
Věc: Odpoveď na podnet.
Vážený pán Ortiz,
veľmi nás mrzí Vaša nepríjemná skúsenosť so Správou parkov San Andreas, ktorá vo Vás mohla vyvolať obavy z postavenia daňového poplatníka a tak pokriviť Vašu mienku o tejto štátom financovanej organizácií.
Správa parkov San Andreas je v posledných mesiacoch z pohľadu mnohých občanov vcelku diskutovaná organizácia, ktorá je zahalená rúškom kontroverzie z rôznych dôvodov, najviac však kvôli vyššiemu finančnému ohodnoteniu oproti iným štátom financovaným organizáciám, čo sa nemusí zdať úplne fér. Váš podnet podľa toho ako je napísaný však chápem skôr tak, že máte odpor voči vedeniu, než organizácií ako takej.
Kongres spočiatku nechával Správe parkov takpovediac voľnú ruku, keďže išlo o novú organizáciu pod novým vedením, ktorá potrebovala čas na rozbehnutie a vedenie čas na aklimatizáciu do systému. Činnosť SPSA sme si napokon aj my overili inšpekciou z dňa 23.5.2023 vykonanou súdnym inšpektorom, ktorá nám prišla späť s podobným výsledkom, ako popisujete vo Vašom podnete.
Každopádne aj keď sa Vám pár bodov, ktoré ste uviedli vo Vašom podnete alebo ste ich vložili do príloh nemusia zdať fér a považujete ich skôr za previnenia, sú absolútne v súlade so zákonom, podľa ktorého sa musí Správa parkov San Andreas riadiť.
Do prílohy ste vložili obrázok nebezpečne visiacej palmy pravdepodobne niekde v okolí Las Venturas, SPSA však svojvoľne na týchto miestach nemôže zasahovať, pretože využitie ich právomocí upravuje článok 1, §7, zákona č. 122/2023:
§7 Celkové právomoci príslušníkov Správy parkov San Andreas sú obmedzené len na konkrétne oblasti a územia, ktoré boli predpísaným spôsobom vyhlásené za národné parky, chránené oblasti a územia a v oblastiach nehnuteľných pamiatok a v ich bezprostrednom okolí.
Taktiež poukazujete na incident, kedy sa príslušníci Správy parkov snažili eliminovať pohyb motorových vozidiel v oblasti Národného parku Mount Chilliad, aj keď oni sami sa pohybovali na motorových vozidlách. Voľný pohyb a výnimky voľného pohybu za pomoci motorových vozidiel v každom Národnom parku na území San Andreas upravuje článok 8., §14, zákona č. 122/2023:
§14 Pohyb v oblasti národného parku pomocou motorového alebo nemotorového vozidla je zakázaný, s výnimkou príslušníkov zložiek integrovaného záchranného systému a príslušníkov Správy parkov San Andreas a osôb nimi poverených.
A na záver, či má samotná riaditeľka SPSA zarábať 20.000,-Kč, keď jej manželka je ako tvrdíte jedna z najbohatších žien v San Andreas je už skôr filozofická a v tomto ohľade už aj čisto subjektívna záležitosť, ktorá so sťažnosťou ako takou nemá nič spoločné. Aj riaditeľ SPSA je stále zamestnancom, ktorý si za svoju prácu zaslúži odmenu bez ohľadu na to, ako veľmi sú jeho rodinní príslušníci finančne zaopatrení a aké veľké obraty majú.
Jediné, čo pre Vás v tento moment môžem spraviť so zreteľom na všetky Vaše pochybnosti je nariadiť inšpekciu SPSA, o ktorej už prebehlo hlasovanie a je schválená aj zo strany ostatných kongresmanov, a ktorá rozhodne o ďalšom fungovaní SPSA. Zámeru Vášho podnetu bohužiaľ nebudeme môcť vyhovieť, v zmysle článku 2, §5 a článku 4, §9, zákona č. 5/2020, Kongres nemá právomoci svojvoľne rušiť status SFO a ani meniť či nastavovať výšku MPMSFO.
Článek 2 - Regulace neziskových organizací
§5 Výši MPMSFO stanoví vrchní soud San Andreas, může tak učinit i pro každou organizaci zvlášť.
Článek 4 - Zánik neziskové organizace
§9 Společnost přichází o statut neziskové organizace rozhodnutím vrchního soudu San Andreas.
Preto pokiaľ Vám naše rozhodnutie nepríde dostačujúce a stále trváte na odobratí statusu SFO alebo na zmene momentálnej výšky MPMSFO pre SPSA, obráťte sa prosím so svojím podnetom na súd, ktorý má tieto záležitosti vo svojich kompetenciách.
Victoria Eloise Lytton
predsedníčka Kongresu San Andreas
Podatel: Donato Ortiz
Věc: Odpoveď na podnet.
Vážený pán Ortiz,
veľmi nás mrzí Vaša nepríjemná skúsenosť so Správou parkov San Andreas, ktorá vo Vás mohla vyvolať obavy z postavenia daňového poplatníka a tak pokriviť Vašu mienku o tejto štátom financovanej organizácií.
Správa parkov San Andreas je v posledných mesiacoch z pohľadu mnohých občanov vcelku diskutovaná organizácia, ktorá je zahalená rúškom kontroverzie z rôznych dôvodov, najviac však kvôli vyššiemu finančnému ohodnoteniu oproti iným štátom financovaným organizáciám, čo sa nemusí zdať úplne fér. Váš podnet podľa toho ako je napísaný však chápem skôr tak, že máte odpor voči vedeniu, než organizácií ako takej.
Kongres spočiatku nechával Správe parkov takpovediac voľnú ruku, keďže išlo o novú organizáciu pod novým vedením, ktorá potrebovala čas na rozbehnutie a vedenie čas na aklimatizáciu do systému. Činnosť SPSA sme si napokon aj my overili inšpekciou z dňa 23.5.2023 vykonanou súdnym inšpektorom, ktorá nám prišla späť s podobným výsledkom, ako popisujete vo Vašom podnete.
Každopádne aj keď sa Vám pár bodov, ktoré ste uviedli vo Vašom podnete alebo ste ich vložili do príloh nemusia zdať fér a považujete ich skôr za previnenia, sú absolútne v súlade so zákonom, podľa ktorého sa musí Správa parkov San Andreas riadiť.
Do prílohy ste vložili obrázok nebezpečne visiacej palmy pravdepodobne niekde v okolí Las Venturas, SPSA však svojvoľne na týchto miestach nemôže zasahovať, pretože využitie ich právomocí upravuje článok 1, §7, zákona č. 122/2023:
§7 Celkové právomoci príslušníkov Správy parkov San Andreas sú obmedzené len na konkrétne oblasti a územia, ktoré boli predpísaným spôsobom vyhlásené za národné parky, chránené oblasti a územia a v oblastiach nehnuteľných pamiatok a v ich bezprostrednom okolí.
Taktiež poukazujete na incident, kedy sa príslušníci Správy parkov snažili eliminovať pohyb motorových vozidiel v oblasti Národného parku Mount Chilliad, aj keď oni sami sa pohybovali na motorových vozidlách. Voľný pohyb a výnimky voľného pohybu za pomoci motorových vozidiel v každom Národnom parku na území San Andreas upravuje článok 8., §14, zákona č. 122/2023:
§14 Pohyb v oblasti národného parku pomocou motorového alebo nemotorového vozidla je zakázaný, s výnimkou príslušníkov zložiek integrovaného záchranného systému a príslušníkov Správy parkov San Andreas a osôb nimi poverených.
A na záver, či má samotná riaditeľka SPSA zarábať 20.000,-Kč, keď jej manželka je ako tvrdíte jedna z najbohatších žien v San Andreas je už skôr filozofická a v tomto ohľade už aj čisto subjektívna záležitosť, ktorá so sťažnosťou ako takou nemá nič spoločné. Aj riaditeľ SPSA je stále zamestnancom, ktorý si za svoju prácu zaslúži odmenu bez ohľadu na to, ako veľmi sú jeho rodinní príslušníci finančne zaopatrení a aké veľké obraty majú.
Jediné, čo pre Vás v tento moment môžem spraviť so zreteľom na všetky Vaše pochybnosti je nariadiť inšpekciu SPSA, o ktorej už prebehlo hlasovanie a je schválená aj zo strany ostatných kongresmanov, a ktorá rozhodne o ďalšom fungovaní SPSA. Zámeru Vášho podnetu bohužiaľ nebudeme môcť vyhovieť, v zmysle článku 2, §5 a článku 4, §9, zákona č. 5/2020, Kongres nemá právomoci svojvoľne rušiť status SFO a ani meniť či nastavovať výšku MPMSFO.
Článek 2 - Regulace neziskových organizací
§5 Výši MPMSFO stanoví vrchní soud San Andreas, může tak učinit i pro každou organizaci zvlášť.
Článek 4 - Zánik neziskové organizace
§9 Společnost přichází o statut neziskové organizace rozhodnutím vrchního soudu San Andreas.
Preto pokiaľ Vám naše rozhodnutie nepríde dostačujúce a stále trváte na odobratí statusu SFO alebo na zmene momentálnej výšky MPMSFO pre SPSA, obráťte sa prosím so svojím podnetom na súd, ktorý má tieto záležitosti vo svojich kompetenciách.
Victoria Eloise Lytton
predsedníčka Kongresu San Andreas