Původně jsem zde chtěl napsat dřív, ale s odpovědí od Jackala tady přišlo ještě víc věcí, které mě motivují k tomu zde odepsat. Pro přehlednost budu odpovědi pro Kitzu-a a Jackala značit číslem návrhu a prvním písmenem z jména dotyčného.
1K Zlepšení podvozku a jeho zvýšení/snížení.
Tření vozidel "o texturu" je bohužel problém kolizních souborů vybraných aut. Nic víc, nic míň. Krytí podvozku je hodně fajn nápad, celkově by to mohlo umožnit řadu zajímavých rallye buildů.
1J Zlepšení podvozku a jeho zvýšení/snížení.
Řešení tady je, ale je to skutečný vopruz. A ani ne tak na zprovoznění, ale spíš na to, že je zde vyžadována skutečně otrocká práce a dané hodnoty zkoušet ručně pro každý z handlingů z shopu. S tím ovšem souvisí i problém v tom, že nevím jak tohle řešit u blueprint handlingů, neboť u nich nevím jak je to s propisováním handlingů a jestli mají vázané nějaké specifické ID (//EDIT Holuba z budoucnosti - mají své vázané ID, otázkou je však jak otrocká práce by s tím byla). A ve výsledku je jedno, jestli by šlo o sérii fixních hodnot pro každé konkrétní vozidlo, nebo posuvník, kde by byla fixní nejnižší a nejvyšší hodnota. Tak či onak je to něco, co bych si skutečně přál vidět na serveru a co by také dokázalo vyřešit problémy s non-RP drivingem a i možné otázky či pochyby okolo toho i pro hráče, pro které je 1500 kaček či 75 euro v podobě investice do serveru víc, než chtějí do něj dát.
2K,J Možnost přidání světelného podsvícení pod vozidlo.
Dřív jsem navrhoval přidání dynamických světel (tak jak jsou na posledním MTA Owlu). Důvodem k zamítnutí byla náročnost dané věci na clientside (i když jsem navrhoval i možnost ji vypnout v herním nastavení) a také to, že to údajně hráčům poskytovalo výhodu (já nevím, já jsem třeba rád, když světla skutečně svítí a nejde o bludičky, co tam jsou dneska). To byl smysluplný nápad, který mohl mít užitek. Neony na MTA s náročností dynamického osvětlení? Nemyslím si, že by to prošlo.
3K Upravení skel na vozidlo.
Souhlasím. Není moc co dodat a to říkám jako někdo, kdo má na svědomí po stránce RP jedno z "neprůstřelných" aut.
3J Upravení skel na vozidlo.
Ono by existovalo řešení dané situace, ale je otázkou zda je vůbec realizovatelné. Rozpoznává MTA střely z různých zbraní? Protože jestli ano, tak by bylo možné u něčeho takového nastavit propustnost právě pro zbraně, které jsou mimo daný "index neprůstřelnosti". Ve výsledku by se vyřešila tahle situace, ale stejně tak by byla možnost hráčům poskytnout tohle AVŠAK (a to je hodně důležité avšak) pouze u vozidel, u kterých nešlo jen o zakázkovou práci a u kterých šlo o součást produkce, byť ne pro běžnou veřejnost. Utvořilo by to využití pro některá vozidla, která nejsou dnes moc využívána. A než někdo řekne, že to měla i A8čka - to auto je OP už dnes bez neprůstřelných skel. Chce to, aby se v tom kdyžtak udržela rovnováha.
Jinak s tinty a procenty souhlasím, přičemž by to šlo vyřešit jednoduše. Při instalaci tintu na mechanika vyleze okno, kde má zadat procenta zatmavení čelního skla, bočních skel a toho zbytku. Jednoduché.
4K Upravení pneu na vozidlo.
Nevidím v tom žádný smysl. Další manipulace s něčím tak nestabilním jako je trakce je cesta do pekel, na modely není místo (je, ale ne na 40 různých modelů) a celkově si nemyslím, že je to ideální cesta.
5K,J Větší podrobnost tuning updatu.
Můžeme si vzít inspiraci z CMS a hodit tam minihru. Vlk se nažere a koza zůstane celá. Možná.
Jen ještě k narušení cen BH - momentálně těch blueprint handlingů není na serveru tolik a ve většině případů jde o vozidla, která nelze zreplikovat se stávajícím tuning menu. Nemyslím si, že by to cenu dané komodity poškodilo.
Pod pod čarou a asi to, co mi zde nejvíc chybí - víc vizuálních úprav
Možnost nabídnout hráčům přepínání mezi dovolenými extras - ušetření práce členům AT, seznam již existuje a server s ním pracuje už kdo ví jak dlouho.
Možnost dodatečných předních světel (jen vizuálně, žádné osvětlení plus) - funkčnost ze spoilerů, jen další položka či položky k dobru. Opět by to umocnilo další rallye či racing buildy.
Původně jsem zde chtěl napsat dřív, ale s odpovědí od Jackala tady přišlo ještě víc věcí, které mě motivují k tomu zde odepsat. Pro přehlednost budu odpovědi pro Kitzu-a a Jackala značit číslem návrhu a prvním písmenem z jména dotyčného.
1K Zlepšení podvozku a jeho zvýšení/snížení.
Tření vozidel "o texturu" je bohužel problém kolizních souborů vybraných aut. Nic víc, nic míň. Krytí podvozku je hodně fajn nápad, celkově by to mohlo umožnit řadu zajímavých rallye buildů.
1J Zlepšení podvozku a jeho zvýšení/snížení.
Řešení tady je, ale je to skutečný vopruz. A ani ne tak na zprovoznění, ale spíš na to, že je zde vyžadována skutečně otrocká práce a dané hodnoty zkoušet ručně pro každý z handlingů z shopu. S tím ovšem souvisí i problém v tom, že nevím jak tohle řešit u blueprint handlingů, neboť u nich nevím jak je to s propisováním handlingů a jestli mají vázané nějaké specifické ID (//EDIT Holuba z budoucnosti - mají své vázané ID, otázkou je však jak otrocká práce by s tím byla). A ve výsledku je jedno, jestli by šlo o sérii fixních hodnot pro každé konkrétní vozidlo, nebo posuvník, kde by byla fixní nejnižší a nejvyšší hodnota. Tak či onak je to něco, co bych si skutečně přál vidět na serveru a co by také dokázalo vyřešit problémy s non-RP drivingem a i možné otázky či pochyby okolo toho i pro hráče, pro které je 1500 kaček či 75 euro v podobě investice do serveru víc, než chtějí do něj dát.
2K,J Možnost přidání světelného podsvícení pod vozidlo.
Dřív jsem navrhoval přidání dynamických světel (tak jak jsou na posledním MTA Owlu). Důvodem k zamítnutí byla náročnost dané věci na clientside (i když jsem navrhoval i možnost ji vypnout v herním nastavení) a také to, že to údajně hráčům poskytovalo výhodu (já nevím, já jsem třeba rád, když světla skutečně svítí a nejde o bludičky, co tam jsou dneska). To byl smysluplný nápad, který mohl mít užitek. Neony na MTA s náročností dynamického osvětlení? Nemyslím si, že by to prošlo.
3K Upravení skel na vozidlo.
Souhlasím. Není moc co dodat a to říkám jako někdo, kdo má na svědomí po stránce RP jedno z "neprůstřelných" aut.
3J Upravení skel na vozidlo.
Ono by existovalo řešení dané situace, ale je otázkou zda je vůbec realizovatelné. Rozpoznává MTA střely z různých zbraní? Protože jestli ano, tak by bylo možné u něčeho takového nastavit propustnost právě pro zbraně, které jsou mimo daný "index neprůstřelnosti". Ve výsledku by se vyřešila tahle situace, ale stejně tak by byla možnost hráčům poskytnout tohle AVŠAK (a to je hodně důležité avšak) pouze u vozidel, u kterých nešlo jen o zakázkovou práci a u kterých šlo o součást produkce, byť ne pro běžnou veřejnost. Utvořilo by to využití pro některá vozidla, která nejsou dnes moc využívána. A než někdo řekne, že to měla i A8čka - to auto je OP už dnes bez neprůstřelných skel. Chce to, aby se v tom kdyžtak udržela rovnováha.
Jinak s tinty a procenty souhlasím, přičemž by to šlo vyřešit jednoduše. Při instalaci tintu na mechanika vyleze okno, kde má zadat procenta zatmavení čelního skla, bočních skel a toho zbytku. Jednoduché.
4K Upravení pneu na vozidlo.
Nevidím v tom žádný smysl. Další manipulace s něčím tak nestabilním jako je trakce je cesta do pekel, na modely není místo (je, ale ne na 40 různých modelů) a celkově si nemyslím, že je to ideální cesta.
5K,J Větší podrobnost tuning updatu.
Můžeme si vzít inspiraci z CMS a hodit tam minihru. Vlk se nažere a koza zůstane celá. Možná.
Jen ještě k narušení cen BH - momentálně těch blueprint handlingů není na serveru tolik a ve většině případů jde o vozidla, která nelze zreplikovat se stávajícím tuning menu. Nemyslím si, že by to cenu dané komodity poškodilo.
Pod pod čarou a asi to, co mi zde nejvíc chybí - víc vizuálních úprav
Možnost nabídnout hráčům přepínání mezi dovolenými extras - ušetření práce členům AT, seznam již existuje a server s ním pracuje už kdo ví jak dlouho.
Možnost dodatečných předních světel (jen vizuálně, žádné osvětlení plus) - funkčnost ze spoilerů, jen další položka či položky k dobru. Opět by to umocnilo další rallye či racing buildy.