Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Vývojář - tuniak


tuniak

Hráč

0
28.7.2018 00:57

Přezdívka: tuniak

Věk: 15 ( o 2 mesiace 16 :D )

Zkušenosti: Žiadne, mám ale chuť sa naučiť niečo nové a rád prispejem portálu Leosight, keďže prvý RP server na ktorom som kedy hral bolo práve Skimo.

Komunikační dovednosti: Zvládam. Študujem na strednej škole po anglicky (bilingválne gymnázium) a češtinu/slovenčinu zvládam na pohodu.

Mám čas: Ráno a okolo ôsmej - deviatej až do rána takmer každý deň.

Další informace o mně:

Tak volám sa Samuel a na Leosighte ma ľudia poznajú pod nickom tuniak alebo exile. Leosight som objavil v roku 2015, nepamätám kedy. Do AT som sa snažil dostať ako člen VCT, kde som ponúkal úpravu modelov pre Testeurosa. Miesto som nedostal, pretože nakoniec sa Skimo revival nekonal, no modely som aj tak pre Testeurosa robil :D .. Mám rád komunitu na Skime, keďže väčšina ľudí sa tam vie ovládať na úrovni civilizovaného človeka, čím by som rád aj prispel. Síce znalosti v programovaní nemám, no rád sa ich naučím. Plánujem študovať na Masarykovej Univerzite v Brne (IT), no to ma čaká ešte pár pekných rokov, kým sa tam (možno) dostanem. Veľa vecí ohľadom PC ma baví, tak prečo neskúsiť programovanie?

28.7.2018 01:27

Pro vstup do AT je 16 let nutností. S vývojem však můžeš pomoci i mimo AT, pro podrobnosti mě kontaktuj přímo. Přihlášku zamítám.


Powered by LeoSight IFS
LT~23

Přihlášení




Zapomněl/a jsem jméno nebo heslo

DUBEN 2024
SPLNĚNO!

Pokrytí provozních nákladů

Donator měsíce: freecko (2000Kč)
(na konci měsíce získá odznak)

WoT Turnaj - BO3

dnes 16:00

tootsao hledá spoluhráče na Counter-Strike 1.6 dnes v 22:00
Kdo je online?
AsiLucker

280Kč včera v 20:34

Jablkoo

154Kč včera v 17:28

rock