Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Support - Zdenek


Zdenek

Hráč

21
10.8.2020 20:27, naposledy upraveno 11.8.2020 09:59 uživatelem Zdenek

Přezdívka: Zdenek

Věk: 17

Zkušenosti: Mé zkušenosti na pozici support jsou nulové, vždy sem byl jen řadový hráč.

Komunikační dovednosti: Mluvím plynně česky, dorozumím se slovensky a s odřenýma ušima anglicky. Nepatřím mezi ty, co se bojí vyjádřit svůj názor.

Mám čas: Jelikož chodím na brigády, tak mám čas jen večer. Výjimečně sem schopen se dostavit v odpoledních hodinách.

Další informace o mně:

Zdravím Vás, jmenuji se Zdeněk a pocházím z Ústeckého kraje, kde momentálně studuji druhý ročník střední veřejnoprávní školy, obor ,,Bezpečnostně právní činnost''. (Ano, se Včelkou chodíme na stejnou školu) Na MTA sem začal hrát přibližně pět měsíců zpět. V předešlých letech sem hrál na jednom nejmenovaném SA:MP serveru. Mezi mé koníčky patří bojové sporty, jízda na kole. Velice rád v sleduji sporty. Mezi mé nejoblíbenější sporty patří hokej a také rád sleduji motorismus. Jsem vášnivý fotograf Integrovaného záchranného systému a nejraději fotím vozidla ZZS. S kamarádem vlastníme Instagramovou stránku, která je primárně zaměřena na techniku IZS. A moje RP zkušenosti ? Myslím si, že jsou na velmi dobré úrovni. Mimo MTA hraji jestě CS:GO, Emeregency 4 a ETS 2, ale primárně svůj herní čas věnuji právě Artheonu. Děkuji Vám, že jste věnovali svůj čas čtením této přihlášky. kuldas#3077

 

EDIT: Poprosím o přesunutí do žádosti o MTA supporta.

16.8.2020 13:42
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
19.8.2020 12:34

Ahoj, gratulujem Ti k postupu na pozíciu MTA Support.

V blízkych dňoch budeš kontaktovaný vedením serveru.

Ďakujeme Ti za tvoju ochotu stať sa členom nášho tímu.