Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Support - ferrari

ferrari

Hráč

4
14.8.2020 17:18

Přezdívka: ferrari

Věk: 18

Zkušenosti: Zkušenosti, které by se týkali českých RP serverů nemám žádné. Chvíli jsem se věnoval adminování na Minecraft serveru, ale to jsou zhruba 3roky zpět, kde jsem měl server pod vedením ještě s jedním kamarádem.

Komunikační dovednosti: Nemám problém s komunikací. Čeština bezproblému, slovensky trochu rozumím. Anglicky tak nějak umím, nic extra,

Mám čas: Každý den, převážně v odpoledních a večerních hodinách.

Další informace o mně:

Zdravím všechny co si to čtou. Jmenuji se Tomáš, je mi 18let, pocházím z kraje Vysočina. Momentálně studuji první ročník na Střední Stavební Škole Třebíč obor Instalatér. Mám za sebou jeden rok oboru Automechanik, obor mě nezaujal tak jsem vyměnil za instalatéra. Tomuto oboru se dost věnuji, chodím na brigády a zajímám se o tento obor, dost mě zaujal a baví mě. Celé prázdniny chodím do práce (brigády), takže nemám extra čas se momentálně věnovat hraní a když už si chvíli čas udělám tak si zahraju třeba s kamarády. Mezi mé momentálně oblíbené hry patří League of Legends, MTA. V mém volném času se buď věnuji hraní, a nebo jdu někam ven, záleží podle nálady, času, počasí, atd... Na MTA scéně působím už od cca roku 2012, ale mezi mé hlavní servery vždy patřil jeden zahraniční RPG server, který nemá nic společného s RP ani češtinou, komunikace je v angličtině. Českým RP serverům se věnuji cca od 2016/17, po nějaké době jsem přešel na FiveM, které mě po nějaké době omrzelo, momentálně jsem zase zavítal na RP servery pod českým vedením. A doufám, že mě to chytne a budu tomu dávat více času. Děkuji za přečtění, a přeji hezký zbytek dne, všem co si tohle přečetli.