Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška 2D Grafik - pa202


pa202

Hráč

40
17.8.2018 22:10

Přezdívka: pa202

Věk: 16

Zkušenosti: Väčšinu skúseností mám z praxe, keďže študujem grafiku

Komunikační dovednosti: Dokážem rozprávať plynulo Slovensky a Anglicky ale nechcite, aby som rozprával Česky, pretože nebudem vyslovovať to blbé "ř"!

Mám čas: Čas mám keďže sú teraz prázdniny a keď je škola, tak si vždy nájdem nejaký čas na počítač ... teda na hry. Na počítači som non-stop dokonca aj v škole.

Další informace o mně: