Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Support - MatejVcelka


neznamy#1921

Smazaný účet

13
13.10.2020 13:04

Přezdívka: MatejVcelka

Věk: 17

Zkušenosti: Ohledně pozice A- Teamu žádné, ale rád se doučím

Komunikační dovednosti: Dobrá úroveň

Mám čas: Spíše k večeru, nedělá mi problém se o víkendu připojit přes den

Další informace o mně:

Jmenuji se Matěj, pocházím z Ústeckého kraje, kde momentálně studuji 2. ročník střední veřejnoprávní školy, která je zaměřená na obor ,,Bezpečnostně právní činnost''. Určitě mě někteří znáte na Artheonu, buď jako strážníka MPP či lékaře na ZZS. Jsem velký nadšenec IZS, proto jsem si vybral i tento obor na střední škole z toho důvodu, abych si splnil sen a dostal se do řad IZS, přesněji ZZS či PČR. Jsem také vášnivý fotograf záchranářských vozidel. S kamarádem vlastníme Instagramovou stránku zaměřenou na tyto fotografie, dále je také zasíláme tiskovému mluvčímu ZZS ÚK. Věnuji se rád sportu, především Thajskému boxu. Na RP scéně jsem začal hrát cca 4 roky zpátky na jednom SAMP serveru, na kterém jsem hrál +- 5 měsíců zpět, než se komunita rozpadla, poté jsem přestoupil na MTA, kde hraji do teď. Co se týče RP zkušeností, jsou dle mého osobního názoru velmi dobré. Mimo hraní MTA si občas zahraji ETS2, Insurgency, TES V: Skyrim, EMERGENCY 4 a teď i Asterii, primárně trávím hrací čas na Artheonu. Rád pomáhám druhým lidem, chtěl bych pomoci na serveru ohledně pořádku a plynulosti RP. S Artheon A-Team žádné problémy nemám, přijdete mi jako v pohodě parta, vždy jste mi vyšli vstříc, když to bylo vhodné. Sice vím, že zkušenosti, co se týče A-teamu, mám na bodu mrazu, ale jak se říká ,,za pokus to stojí''. Už jednou jsem se zkoušel ucházet o místo supporta, dostal jsem se do druhého kola, al