Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Administrátor - Lofanek


Lofanek

Hráč

31
19.10.2020 08:42, naposledy upraveno 23.10.2020 20:45 uživatelem Lofanek

Přezdívka: Lofanek

Věk: 16

Zkušenosti: Skúsenosti mám ako support a administrátor zo starého a nového Artheonu, príkazy sú samozrejmosťou.

Komunikační dovednosti: Nemám problém s akoukoľvek formou komunikácie (Skype fakt nie), češtine rozumiem, v angličtine sa dohovorím a podľa môjho názoru zvládam slovenskú gramatiku na jednotku, avšak chyba či neistota je normálna.

Mám čas: Keďže študujem, tak väčšinou až vo večerných hodinách, cez víkendy skôr. Na discorde som dostupný stále.

Další informace o mně:

Ahoj! V reálnom svete, kde je grafika fajn, ale príbeh dosť zlý ma volajú Jakub a safe house mám na západnom Slovensku (nie, nemám na mysli SafeHouse Társasházkezelő, ktorý sa zaoberá správou budov ale proste dom, chápeš). Od maďarských hraníc som dostatočne ďaleko, takže to ani neskúšajte! Momentálne študujem, študujem a študujem. A to fakt každý deň. Možno si poviete "wow, ten je smart!". Nie. Za všetko môže to zlo ľudstva menom dištančné vzdelávanie, ale o tom inokedy, teda pokiaľ nespácham samovraždu. Čo sa týka mojej mentálnej stránky, označil by som sa za extrovertného introverta, takže nie, na žiadny zraz neprídem! Vo voľnom čase sa rád hádam s našimi spoluobčanmi, ktorí patria do tých 50% ľudí, ktorí uveria v konšpirácie (korona je výmysel, v rúšku dýcham CO2 a policajné vodné delo strieľa po ľuďoch nanochip-y!), mimo toho rád čítam, pozerám seriály, počúvam hudbu a samozrejme hrám hry.