Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Administrátor - OpecenaSusenka


OpecenaSusenka

Hráč

9
19.10.2020 20:55

Přezdívka: OpecenaSusenka

Věk: 17

Zkušenosti: Administrátor serveru Artheon, Administrátor serveru CrexLite.. Administrátor na pár dalších, nejmenovaných serverech. Příkazy ovládám.

Komunikační dovednosti: Čeština, Slovenština, Angličtina

Mám čas: Jsem student - záleží na rozpoložení mého rozvrhu. Krom školy vždy.

Další informace o mně:

Zdravím, hodně lidí mě zná jakožto Sůšu nebo Sušenku. Momentálně jsem student třetího ročníku střední školy s maturitním oborem. Co se týče řešení problémů, vždy si o tom spíš rád popovídám na TeamSpeaku než abych řešil problém textem. S komunitou komunikuji aktivně jelikož je to mým zvykem, udržovat s nimi kontakt . Když řeším problémy, nejdřív si vyslechnu verze obou stran a pak spolu s přijatými důkazy problém řeším (zdá se to být samozřejmostí ale hodně lidí to tak bohužel nedělá). Povahou jsem převážně klidný (ti co mě znají asi ví proč) a problémy řeším v klidu, ovšem pokud se jedná o nerespektování autorit a utahování si z jakéhokoliv člena A-teamu, bývám občas impulzivní. Problémy s nováčky neřeším tresty ale vysvětlením, co udělal špatně a následném poučení o pravidlech a nutnosti jejich znalosti. Adminuji (resp. adminoval jsem) celkem dlouho na různých serverech a dost jsem se toho naučil jak v oboru příkazů, tak co se týče přístupu ke komunitě. Aktivní bývám především po večerech a v noci. Kontakty na mě: Bývám na TS3 serveru Pokud je Discord nutností tak není problém tam chodit aktivně. OpecenaSusenka#4525 Pokud bude potřeba nějaký jiný druh kontaktu, není probém dodat.

neznamy#2452

Smazaný účet

17
19.10.2020 21:01