Přezdívka: Radim
Věk: 18
Zkušenosti: Zkušenosti mám ze SKIMA 5 tím myslím zkušenosti co se týče členství v AT jinak bych asi jiné zkušenosti co týče MTA RP nezmiňoval. Co se týče zkušeností v hraní RolePlay mám řekl bych dostačující na tuhle pozici.
Komunikační dovednosti: S komunikací nemám snad žádný problém
Mám čas: Čas si na to vždy najdu ačkoliv to bude problém ke konci školního roku kdy mě budou čekat závěrečné zkoušky.
Další informace o mně:
Jmenuji se Radim studuji třetím rokem obor opravář zemědělských strojů v Uničově. Mezi mé koníčky patří fotbal, florbal, sledování filmů a seriálů a hraní počítačových her a abych nezapomněl tak "gaučing" má nejoblíbenější činnost. Co se týče mé povahy dokážu se vytočit i kvůli maličkosti jsou dny kdy se mnou nejde ani mluvit a jsem na lidi dost nepříjemný ale těmhle dnům se snažím vyvarovat. No a tady bych to už uzavřel nikdy sem nebyl na rozepisování nějakých textů o sobě.
Díky za přečtení s pozdravem Radim. PS: za možné chyby v textu se omlouvám
**Přezdívka**: Radim
**Věk**: 18
**Zkušenosti**: Zkušenosti mám ze SKIMA 5 tím myslím zkušenosti co se týče členství v AT jinak bych asi jiné zkušenosti co týče MTA RP nezmiňoval. Co se týče zkušeností v hraní RolePlay mám řekl bych dostačující na tuhle pozici.
**Komunikační dovednosti**: S komunikací nemám snad žádný problém
**Mám čas**: Čas si na to vždy najdu ačkoliv to bude problém ke konci školního roku kdy mě budou čekat závěrečné zkoušky.
**Další informace o mně**:
Jmenuji se Radim studuji třetím rokem obor opravář zemědělských strojů v Uničově. Mezi mé koníčky patří fotbal, florbal, sledování filmů a seriálů a hraní počítačových her a abych nezapomněl tak "gaučing" má nejoblíbenější činnost. Co se týče mé povahy dokážu se vytočit i kvůli maličkosti jsou dny kdy se mnou nejde ani mluvit a jsem na lidi dost nepříjemný ale těmhle dnům se snažím vyvarovat. No a tady bych to už uzavřel nikdy sem nebyl na rozepisování nějakých textů o sobě.